Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som kan bygge meg et bra pvp build?:p

8828514[/snapback]

Kjører denne jeg... http://www.wowhead.com/?talent=uZEMbzZE00tAeotcz.

Går som regel sammen med en warrior. Uslåelig kombinasjon. Utrolig seig 1v1. Tror ikke det er noen klasser som jeg har problem med egentlig. Mot 70 så legger jeg de siste i Imp. chain heal. Siste poenget er jeg litt usikker på. Mulig jeg tar det i Nature's guidance eller Enh. totems...får se.

M69

Lenke til kommentar

8828514[/snapback]

Går som regel sammen med en warrior. Uslåelig kombinasjon. Utrolig seig 1v1. Tror ikke det er noen klasser som jeg har problem med egentlig. Mot 70 så legger jeg de siste i Imp. chain heal. Siste poenget er jeg litt usikker på. Mulig jeg tar det i Nature's guidance eller Enh. totems...får se.

M69

8828951[/snapback]

Utrolig snål build må jeg si.

Lenke til kommentar

8828514[/snapback]

Forslag

8833219[/snapback]

Enhancement har bare blitt suicide. Ville heller speccet resto eller elemental hvis du har en del HP.

Som resto ville jeg tatt noe som dette. Selv om en vanlig PVE-restospecc funker utmerket.

Så har du den vanlige elementalspeccen, noe som dette

Ville speccet litt annerledes selv, for mer survival.

Lenke til kommentar

8828514[/snapback]

M69

8828951[/snapback]

Utrolig snål build må jeg si.

8831571[/snapback]

Kan du forklare litt nærmere hva som er snålt ?? Man lærer jo ikke noe av slike utsagn mener jeg. Uansett den erfaringen jeg har med forskjellige klasser og builds, er at det må jo prøves ut for den enkelte. En build som virker utrolig for en person, kan virke helt ræva for en annen...etter min mening.

Anyway....min build brukes kun til BG's og instancer...dvs. null...nada solo gåing....og tro det eller ei, det funker hele tiden. Men nå kan jo ikke jeg skryte av heroics, og annen hardcore i TBC.

M69 :)

Lenke til kommentar

F.eks. både det å ha 2h og shield spec. Hva bruker du i BG, 2h antar jeg? For instanser er shield spec bare tull. Gå heller for Thundering Strikes. Tidal Focus er også relativt bortakstet (du sparer 22 mana på en LHW på lvl 70), put talentene i totemic focus, siden mana-rabatten er 25%.

Lenke til kommentar
F.eks. både det å ha 2h og shield spec. Hva bruker du i BG, 2h antar jeg? For instanser er shield spec bare tull. Gå heller for Thundering Strikes. Tidal Focus er også relativt bortakstet (du sparer 22 mana på en LHW på lvl 70), put talentene i totemic focus, siden mana-rabatten er 25%.

8837566[/snapback]

Takker for fint innspill. http://www.wowhead.com/?talent=uZxV0zZx0xtAeotcz

Da er jeg på lvl 63 specc. Hvor anbefaler du at jeg legger de siste 7 poengene. Kan Focused mind være noe ? Hva med Nature's Guardian ? Husk jeg går kun BG's og instancer. Ingen solo. Har lukta litt på Elem/Resto (40/0/21), men problemet er at vi ikke har noen prest eller holy pala i guilden vår, så blir som regel alltid meg som er main healer. 40/0/21 blir vel litt i tyngste laget da, eller hur ?

M69

Lenke til kommentar

8837566[/snapback]

Da er jeg på lvl 63 specc. Hvor anbefaler du at jeg legger de siste 7 poengene. Kan Focused mind være noe ? Hva med Nature's Guardian ? Husk jeg går kun BG's og instancer. Ingen solo. Har lukta litt på Elem/Resto (40/0/21), men problemet er at vi ikke har noen prest eller holy pala i guilden vår, så blir som regel alltid meg som er main healer. 40/0/21 blir vel litt i tyngste laget da, eller hur ?

M69

8837747[/snapback]

Ville tatt de siste poengene i Nature Guardian 5/5, og de 2 siste i Improved Chain Heal. Chainheal i BG er utrolig effektivt

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Kommer jo helt an på taktikken han brukte... Men om en shaman og en rouge bare står å "hakker" løs på hverandre vil antagelig rougen dra det lengste strået, med mindere du får inn en NS+HW. Beste metode er å kite rougen med frost shock og earthbind totem. Men som enchancement er det kanskje liten vits i?

Lenke til kommentar

8837566[/snapback]

M69

8837747[/snapback]

Ville tatt de siste poengene i Nature Guardian 5/5, og de 2 siste i Improved Chain Heal. Chainheal i BG er utrolig effektivt

8839796[/snapback]

Nice....takker for innspill....ang. rogues: kan ikke si at den klassen plager meg no spess. Bruker som regel den taktikken Krappfoss nevner. FrostS og EarthB. Men dette med poison fra "rogues" ?? Er den bugga slik at man ikke kan fjerne den med totem ?? Mener jeg leste det en eller annen plass. Kanskje jeg blander med noe annet.

M69

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...