Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen endring, men nå har jeg heller ikke fulgt med på shaman talents. :) Har aldri klart å spille de høyt nok.

8753244[/snapback]

 

PRE BC var det kunn effekten som ble lagt opp, ikke % til spellsene, men det siktet ikke til tooltipen og etter BC har det endret den, får quote den her "Critical strike chance. Strike reveres to the moment of inpact of your attack. And critical effect chance increases the initial stats. Because healing in will never be a strike they renamed it, probably still the same thing as a strike" til å passe forklaringen av talenten.

 

Men ja jeg kjenner klassen mere enn mange andre, og vel etter en pause ligger man vel litt etter så beklager=)

8753275[/snapback]

 

Vet ikke om det er tilfeldig, men respeccet dette talentet inn i treet mitt for litt siden, og min critline registrerte merkbar høyere skade på LB etter dette.

 

M69

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan levle me shaman? vilken totems og vilken talents?

er 68. akk kjøpt. og har aldri spilt shaman før:P

8758007[/snapback]

 

Imot alle regler og alt som er å selge/kjøpe account/characters.

 

Enjoy your ban.

8758486[/snapback]

Han spør jo bare om hvordan shamanen fungerer, ikke snakk om å kjøpe/selge, eller oppmuntring...

Lenke til kommentar

Driver for tiden med et 0/11/50 specc, og grinder med Crystalforged War-Axe med WF i fult enhancement gear, alt blått og mesteparten fra 68-70 dungeons. Uansett hvor mye jeg spammer top rank es, bruker lightning shield osv klarer jeg ikke komme over 250-300 sustained, og da farer jo manaen som (insert metaphore). Er dette det jeg kan forvente, eller er det noe jeg misser på? :>

Lenke til kommentar

Resto specc er ikke akkurat den raskeste grinde/farme/queste-speccen i skuffen, så ja.

Selv går jeg i full elemental gear(rundt 650 damage increase) og bruker flame shock, searing totem og slår med flametongue når jeg dreper ting med resto specc, går ikke fort men går aldri tom for mana.

Lenke til kommentar

Vurderte elemental gear til grinding, men ettersom jeg hadde mer eller mindre fult enhancement gear klart fra leveling + litt instancing på 70 gikk jeg for melee. Er jo veldig behagelig å grinde uten å se på charen sin :)

 

EDIT: Klarte 200 dps uten å bruke mana mens jeg skrev dette innlegget ^^

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Aner ikke hva som går fortest av min og din grinde metode ettersom jeg ikke har prøvd å bruke enhance-gear, men det går uansett ikke fort, jeg speccer elemental i ny og ned og quester med det. Specc enhancement DW (ettersom det er det du har gear for) og quest et par dager, så respeccer du igjen etterpå.

Blir jo 100g til sammen bare i respeccs for å tjene penger, men antar det er straffen for å rolle end-game healer :shrug:

Lenke til kommentar

Skal ha meg en runde som ehnancement igjen med tiden, for nettopp å grinde. Tjener egentlig greit med penger med dette speccet, men for rep grinding med aldor feks blir det litt heavy å bruke dobbelt så lang tid som alle andre. Går på en annen side aldri tom for mobs dog.

 

Til noe litt annet, virker som du har viss erfaring som shaman healer, Tor-Gunnar, og jeg lurer på om du blir møtt med stor skepsis bare fordi du er shaman, og ikke feks priest eller pala? Må ofte legge ut om alt gearet mitt til veike rogues ol (noe som fører til at jeg leaver) for å forsvare min rolle som healer, selv i normal instances.

Lenke til kommentar

Neh, på min server virker det som shammies er akseptert som en fin healer. I vanlige 5-mans har jeg null problem med å solo-heale, har ikke gjort det i heroics, orker ikke gå dit med pugs, så altfor mye wipes og ghost runs. :thumbdown: '

Lenke til kommentar

Selve healingen er jo ikke noe stress, er heller det at det er litt mange uten peil som lager grupper. Vær ihvertfall glad du slipper situasjoner som jeg hadde 2 av i dag da jeg så en rogue som manglet healer til mech.

 

Meg: Need healer?

Rogue: yes

Meg: Invite then

Rogue: can you heal ??

*invitefanfare*

 

Er i partiet og sier hallo til alle og etter ca et min slår roguen til med "how much healing u have ?" "u good healer ?". Så var det tilbake til grindingen for enchant til hammeren jeg aldri får pga sånne som han der. =/

 

Edit: Altså, ble ikke kicket for dårlig gear, men orket ikke gå med slike spillere.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
hvordan levle me shaman? vilken totems og vilken talents?

er 68. akk kjøpt. og har aldri spilt shaman før:P

8758007[/snapback]

 

Imot alle regler og alt som er å selge/kjøpe account/characters.

 

Enjoy your ban.

8758486[/snapback]

Han spør jo bare om hvordan shamanen fungerer, ikke snakk om å kjøpe/selge, eller oppmuntring...

8758515[/snapback]

 

Han sier at han akkurat har kjøpt en shaman på level 68...?

Lenke til kommentar
Selve healingen er jo ikke noe stress, er heller det at det er litt mange uten peil som lager grupper. Vær ihvertfall glad du slipper situasjoner som jeg hadde 2 av i dag da jeg så en rogue som manglet healer til mech.

 

Meg: Need healer?

Rogue: yes

Meg: Invite then

Rogue: can you heal ??

*invitefanfare*

 

Er i partiet og sier hallo til alle og etter ca et min slår roguen til med "how much healing u have ?" "u good healer ?". Så var det tilbake til grindingen for enchant til hammeren jeg aldri får pga sånne som han der. =/

 

Edit: Altså, ble ikke kicket for dårlig gear, men orket ikke gå med slike spillere.

8759417[/snapback]

 

Jeg har over 1400 +healing på min shaman, endel snacks fra KZ.

 

Jeg healer igjennom Herorics og di liker godt og ta meg med i kz, så shaman healer som et fjell.

 

Utstyret fyker in fra raids, jeg har nesten respecet hver dag i det siste for jeg er usikker på hvilken spec jeg vil beholde.

 

Enhancmenten min er den skumleste da jeg drar agro som pokker, og ender opp jeg må stoppe dps og ta meg en runde og komme tilbake.

 

Planen min var og kjøre elementel eller enhancment, men etter mye om og men så er det somregel tilbake til healinga mi igjen.

 

Tror jeg så 2x elemental mail gear i hele kaz på lootlisten så va ikke mye intresant der inne imot all healing mailen.

 

Her blir man nesten tvunget til og heale, men jeg får somregel endel enchancment og caster loot så det er bare og vente til jeg har nok av alt.

 

Oi så masse rot det ble da,åsså så trøtt da :ohmy:

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
hvordan levle me shaman? vilken totems og vilken talents?

er 68. akk kjøpt. og har aldri spilt shaman før:P

8758007[/snapback]

Herregud, du kan da i hvertfall stave bokstavene ordentlig eller?

Hva skjer med "vilken"?

 

Uansett, du burde hvertfall si hva slags gear du har så vi kan sette opp en talent build til deg og si hva du skal gjøre.

Hvis du er elemental ville jeg gått for 41/0/20 til lvl 70.

Hvis du er enhancement ville jeg gått for 0/41/20 til lvl 70.

Enkle greier men er jo smak og behag om man vil ha NS og greier da.

 

Med elemental kan du spamme lightning bolt, og med enhancement kan du holde mana shield oppe, og kjøre stormstrike ---> earth shock. Helst dual wield.

 

Så enkelt kan man si det, men hvis du orienterer oss litt mer så kan vi spesifisere det litt mer også så klart.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
agility elr strength på levling?

8776375[/snapback]

2 strenght har verdt 1.2 agility. Var en kis på gamle shaman forumet som regna det ut i forhold til effektivitet.

Gå derfor strenght og crit chance.

8776420[/snapback]

takk:).. men kan du sette opp det builde du skrev om 40/20 på ench?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...