Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Enhance går i huet mitt; SS(Stormstrike) ES(Earthshock) ES SS ES ES SS ES ES SS

Så dere bruker ikke ES i enhance grinding? :O

8686804[/snapback]

Brukte som regel bare Rank 1 ES da jeg levlet, men hadde selvsagt klar høyeste rank for litt eventuell boom boom. Lightning Shield er vel mer mana-effektivt, spesielt om du speccer for det. Videre sparer det på fingrene dine også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Player Name: Roshere

Rase: Draenei

Guild: Paparazzi

Best instance: MC

Realm: Balnazzar EU

Level: 70

Status: Aktiv.

 

Specc: PvP Resto (0/20/41)

 

Enhance

Ancestral Knowledge 5/5

 

Shield specc 5/5

 

Two hand specc 1/1 (for fun)

 

Anticipation 5/5

 

Toughtness 4/5

 

Resto :

 

Imp Healing wave 5/5

 

Tidal focus 4/5

 

Ancestral Healing 3/3

 

Healing focus 5/5

 

Totemic mastery 1/1

 

Tidal mastery 5/5

 

Nature`s Swiftness 1/1

 

Focused mind 3/3

 

Purification 5/5

 

Nature`s Guardian 5/5

 

Nature`s Blessing 3/3

 

Earth Shield 1/1

 

-----------------------------------------

 

Player Name: Roshere

Rase: TROLL

Guild: Var i Ravenous

Best instance: MC

Realm: Balnazzar

Level: 60

Status : Slettet.

 

2 og et halvt år experience med shaman.

Lenke til kommentar
Er det noen her som sliter veldig med rogues? Jeg har ikke sjangs i helvete når jeg duellerer en. Nå skal det sies at shamanen bare er 32, men allikevel. Fins det noen "triks"? :p

8712850[/snapback]

Magma totem + Earthbind er et must mot rouges. Så må man få inn en flame shock (som gir en dot og forhindrer stealth). Bruker de poisons, er et poison removing totem og fint. Utover dette er det bare å håpe på en og annen crit og eller fin WF-proc (alt etter hva spec en har).

 

Kan Cloak of Shadow purges??

Lenke til kommentar
Er det noen her som sliter veldig med rogues? Jeg har ikke sjangs i helvete når jeg duellerer en. Nå skal det sies at shamanen bare er 32, men allikevel. Fins det noen "triks"? :p

8712850[/snapback]

Magma totem + Earthbind er et must mot rouges. Så må man få inn en flame shock (som gir en dot og forhindrer stealth). Bruker de poisons, er et poison removing totem og fint. Utover dette er det bare å håpe på en og annen crit og eller fin WF-proc (alt etter hva spec en har).

 

Kan Cloak of Shadow purges??

8737459[/snapback]

 

Nei, det er ingen spell.

Dessuten ville du hatt nok av problemer med å dispelle cloak of shadows om det så var en magisk effekt.

Lenke til kommentar
Er det noen her som sliter veldig med rogues? Jeg har ikke sjangs i helvete når jeg duellerer en. Nå skal det sies at shamanen bare er 32, men allikevel. Fins det noen "triks"? :p

8712850[/snapback]

 

Rogues er lett å ta om du spiller riktig, jeg tok en som er 4lvl'er høyere en meg jeg er (43) spiller lite på den, men. Bare legg rikelig med totems ut så blir dem forvirra, og legg ut en fire nova totem når han stealther.

Lenke til kommentar
Er det noen her som sliter veldig med rogues? Jeg har ikke sjangs i helvete når jeg duellerer en. Nå skal det sies at shamanen bare er 32, men allikevel. Fins det noen "triks"? :p

8712850[/snapback]

 

Rogues er lett å ta om du spiller riktig, jeg tok en som er 4lvl'er høyere en meg jeg er (43) spiller lite på den, men. Bare legg rikelig med totems ut så blir dem forvirra, og legg ut en fire nova totem når han stealther.

8739344[/snapback]

 

alle rogues som vet hvordan de skal spille kjender igjen en Nova totem når den blir lagt ut. og når de gjelder totem så er det ikke så alt får hard og la de bruke mana på det så sap / kill totem / restealt / sap / kill :p

 

men prøv og få inn en eller annen dot som vil fucke opp stealth . så må du enten gå full fire med wf 2h og stor skade eller lav skade men mye heling / shock. eller du kan prøve og kite han med frost shock....

 

har litt problemer med shamaner men det er mest healers jeg har problem med:P

Lenke til kommentar
Lurer på nå etter elemental-nerfen, om kanskje det å specce 30/0/31 for å få MTT er mer lønnsomt over tid mhp manaforbruk... ? Jeg mener, en OOM elemental shammie leverer dårlig DPS :p Castere i ens gruppe blir vel uansett ikke så misfornøyde om de får MTT i stedenfor Totem of Wrath??

8739277[/snapback]

 

 

Er ingen vits, er kun 1 specc hvis du er elemental og det er denne :

 

http://www.wowhead.com/?talent=GEczq00qAotZxbjz0x

PVE specc..

 

Og til dere som ikke skjønner hvorfor man går så dypt ned i resto treet, les tidal mastery sin tooltip : "Increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%." Gir IKKE + Crit på spells, men + crit EFFECT(alltså større dmg fra dine crits) =)

Endret av Rosh
Lenke til kommentar
Rosh: Mener du at det er 5% mer dmg per crit? Da tar du isåfall feil.. Det er 5% større sjanse til å critte med healing&lightning...

8752544[/snapback]

 

 

Nei. LES

 

increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%

 

Alltså ikke + spell crit. Men EFFEKT crit, alltså du får større crits med den talenten..

 

Hadde det vært 5% Crit så hadde det stått "INcreases Healing and lightning spells by 5%" eller lignende.

Endret av Rosh
Lenke til kommentar

"...critical effect CHANCE of your healing and lightning spells by 5%"

 

På shamanen min får jeg hvertfall 5% større sjanse til å critte når jeg speccer det talentet, enn når jeg ikke gjør det... å critte er jo en "effect" sådan... De har bare skrivd det litt rart.

Lenke til kommentar
"...critical effect CHANCE of your healing and lightning spells by 5%"

 

På shamanen min får jeg hvertfall 5% større sjanse til å critte når jeg speccer det talentet, enn når jeg ikke gjør det... å critte er jo en "effect" sådan... De har bare skrivd det litt rart.

8752685[/snapback]

 

 

Hvor du får den 5% critten fra skjønner ikke jeg. fordi det der er ikke en + CRIT talent, kun effect crit som betyr du får større CRITS, ikke større sjanse. EFFECT betyr så enkelt at den effekten du får av crits INCREASER med den talenten, gir ikke white 5% crit til spells...

Endret av Rosh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...