Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trøbbelet med Tseric ser ut til å være over for nå:

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...104492124&sid=1

 

Jaja, enda godt at inkompetente CM's tar hatten sin og går.

8636792[/snapback]

 

/Signed

8636799[/snapback]

 

Inkompetent?

Prøv å rydde opp etter 8 millioner DRITTUNGER hver bidige dag mens du prøver å være høflig og så behjelpelig som mulig....

8652030[/snapback]

 

Da har du vel fått med deg at han ikke had gitt tilbake melding til dev's om div ting som hadde blitt tatt opp. Noe han skrev like før han kalte folk div ting å dro. Tråden finnes ikke lengere etter oppryddingen.

Lenke til kommentar

Hei, min main er en level 70 warlock, men holder på å levle opp en Shaman:

Dara

Level: 34 Female Dranei

Guild: Unge Heimevernet.

Sever: Frostmane

 

Foreløpig er alle poenga lagt på Enhancement. fra level 40 legger jeg poeng på resto. Høres dette fornuftigt ut?

 

Som ganske fersk i dette, lurte jeg på,trenger jeg alle disse totemene eller er det noen som aldri blir brukt og som jeg ikke trenger å ha fremme? :hmm:

Lenke til kommentar

Inkompetent?

Prøv å rydde opp etter 8 millioner DRITTUNGER hver bidige dag mens du prøver å være høflig og så behjelpelig som mulig....

8652030[/snapback]

Da har du vel fått med deg at han ikke had gitt tilbake melding til dev's om div ting som hadde blitt tatt opp. Noe han skrev like før han kalte folk div ting å dro. Tråden finnes ikke lengere etter oppryddingen.

8660158[/snapback]

Ja, selv "drittunger" er kunder og bør behandles der etter. At folk sier opp sin konto betyr tapte inntekter for Blizzard. Ikke rart han fikk sparken :D

Skal vi tørre å håpe på at det skjer noe un-nerfing i en eventuell v2.11 patch??

Lenke til kommentar

Inkompetent?

Prøv å rydde opp etter 8 millioner DRITTUNGER hver bidige dag mens du prøver å være høflig og så behjelpelig som mulig....

8652030[/snapback]

Da har du vel fått med deg at han ikke had gitt tilbake melding til dev's om div ting som hadde blitt tatt opp. Noe han skrev like før han kalte folk div ting å dro. Tråden finnes ikke lengere etter oppryddingen.

8660158[/snapback]

Ja, selv "drittunger" er kunder og bør behandles der etter. At folk sier opp sin konto betyr tapte inntekter for Blizzard. Ikke rart han fikk sparken :D

Skal vi tørre å håpe på at det skjer noe un-nerfing i en eventuell v2.11 patch??

8660439[/snapback]

 

 

Krysser fingrene :p

Lenke til kommentar

Jeg håper og tror at det som skjer nå er endel av balancinga mellom shaman og paladin og at de kommer til å bruke litt prøve-feile metoden for å se hvordan ting slår ut.

 

Vet at det som kommer nå av mange betraktes som en nerf, men man må huske på at i raids der folk flest klager over mangel på mana(elemental) og mangel på aggro red(enh) så er folk rimelig godt buffa opp og jeg er faktisk ikke så overbevist om at vi vil merke den heeeelt store forskjellen med de 2 nerfsa som kommer nå.

 

Med den critraten som enkelte ele-shamans har nå så klarer man rett og slett ikke å gå oom selv om man prøver. Var og hilste litt på Gruul sist helg og jeg klarte rett og slett ikke å få mindre enn 95% mana med en SP + meg i partyet.

Lenke til kommentar
Jeg håper og tror at det som skjer nå er endel av balancinga mellom shaman og paladin og at de kommer til å bruke litt prøve-feile metoden for å se hvordan ting slår ut.

 

Vet at det som kommer nå av mange betraktes som en nerf, men man må huske på at i raids der folk flest klager over mangel på mana(elemental) og mangel på aggro red(enh) så er folk rimelig godt buffa opp og jeg er faktisk ikke så overbevist om at vi vil merke den heeeelt store forskjellen med de 2 nerfsa som kommer nå.

 

Med den critraten som enkelte ele-shamans har nå så klarer man rett og slett ikke å gå oom selv om man prøver.  Var og hilste litt på Gruul sist helg og jeg klarte rett og slett ikke å få mindre enn 95% mana med en SP + meg i partyet.

8660594[/snapback]

hvor høy dps greier du å holde igjennom gruulfighten egentlig?

Lenke til kommentar

hvor høy dps greier du å holde igjennom gruulfighten egentlig?

8661153[/snapback]

 

 

:hmm: det var det da, skal notere meg det neste gang jeg er der. Foreløpig opplever jeg at jeg er for feig og tankpos er litt off så jeg må bevege meg mer enn det som naudsynt er for cave-ins og for shatter. Har bare tatt han ned 1 gang til nå på growth 12.

:whistle:

Lenke til kommentar

65 blåbær shaman her, siden offhand wf har blitt nerfa så er det noen småting jeg lurer på;

Flametongue i off? Eller gå elemental? har litt lyst å prøve elemental, men er litt usikker med den clearcast nerfen, som elemental dps i raids så holder du vel mana utrolig godt om du har bow og en skyggeprest?

 

Vil helst levle fort, har kjørt instance som resto fra 61 - 65 men det går litt sakte syns jeg.

Lenke til kommentar

Jeg gikk ikke så veldig inn for å skaffe elemental gear når jeg prøvde det under levling, men da hadde jeg grei dmg increase og syntes ikke det funka så utrolig bra.

 

Gikk enhancment og levla ganske fort. Var lei en stund men fra en torsdag til søndag dinga jeg 65-70 med enhancement, da var jeg rested hele tiden men syntes alikevel det gikk fort når man bare kom inn levle-"humøret". Herlig hvordan quest xp skyver rested foran seg.

Spillte heller ikke 24/7 de dagene jeg dinga 65-70. :)

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...