Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der, speccen som MaxXRebo linket til er veldig fin. Stakkars enhancement shammies kan vel under tvil inkluderes i et 5v5 team, men det er et sjeldent syn. Da tas det gjerne heller med en MS warr som gjør mer vei i vellinga. Jeg PvP'er endel i Arena og kunne ikke tenke meg å være noe annet speccet enn resto egentlig.

 

Edit: Men om man vil gjøre damage er jo da elemental best, om man har gearet til det. Nytter ikke å drepe ting med 200 spelldmg eller liknende :p

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Vet noen av dere hvordan jeg får Netherstrike oppskriftene?

 

http://www.wowhead.com/?item=29519#z0z

 

Lurer på å droppe Alchemy(har en alchemy alt) og ta opp LW istedet...

 

Har noen av dere laget en macro så det går an å spamme 4 totems, jeg vet ikke helt hvordan jeg får dette til med macro-språket pga Global cooldown.

8495947[/snapback]

 

Netherstrike oppskriftene for du av peter galen i azshara viss du er ally, mens du for de

Thorkaf dragoneye i badlands viss du er horde.

Endret av Catta
Lenke til kommentar

 

Nei, tanken er god, men du har glemt elemental shields, et fantastisk talent blandet med focused mind og høy resilience.

 

Som tidligere sagt, enten full resto, eller et elemental/restoration-build, hvor du går ned til og med focused mind/NS og elemental shields.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Er lvl 68 elemental shaman nå, har kost meg siden lvl 1. Sinnsykt gøy å lvl mener jeg. Blir vell til at jeg respeccer restoration når jeg dinger 70 for å komme meg i noen instancer, men tror det kan blir gøy for det. Er bare teit å høre på alle som klager på at shamaner er dårlige, de eier mest av alt! :D

Lenke til kommentar
Er lvl 68 elemental shaman nå, har kost meg siden lvl 1. Sinnsykt gøy å lvl mener jeg. Blir vell til at jeg respeccer restoration når jeg dinger 70 for å komme meg i noen instancer, men tror det kan blir gøy for det. Er bare teit å høre på alle som klager på at shamaner er dårlige, de eier mest av alt! :D

8517214[/snapback]

Shaman har etter min mening blitt ødelagt når det gjelder PVP. Er du ikke resto i bgs, holder du ikke lenge:/

Lenke til kommentar

Elemental funker fint også. Bare enhancement som er fy-fy hos teamleaders som har lyst til å gjøre det bra. (Arena jeg tenkte på).

 

I BGs holder du ikke lenge når du blir angrepet av den zergende motparten uansett hvilken klasse du er.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Levler nå en draenei shaman, lvl 20 atm. Har speccet enhancement, men innser at det ikke er mye bra på det treet før ca lvl 30... Derimot er det mye bra på elemental i tidlig level. (Begge sider av t1-talents, og så t3 er bra imo) så jeg tenker på å respecce elemental til jeg er lvl 35'ish. Har også lest en tråd på wow-europe om dette, hvor de sier det samme som jeg mener her. Noen som har innspill?

Lenke til kommentar

Jeg ville også fortsatt med enhancement. Hadde ikke valgt å gå elemental noe før lvl 39, så du får lightning mastery. Å vente 3s på en LB er bare for lenge... Hadde uansett i grunn venta til seint i outlandts, når du har fått deg en del castermail.

 

Selv gikk jeg enhancement frem til 68, og skifta så til elemental. Da hadde jeg ca 400 spelldamage bare på gear jeg hadde samla opp ved å gjøre quests. Sykt mye bra castermail man kan få ved å queste i outlands...

 

EDIT: Leif...

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...