Nstin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Shamanen min har nå blitt lvl 63. Og jeg er full resto med noen poeng i elemental. Har opp til elemental focus. Jeg synes det er kjempe morro levle med resto. Har nå 445 spelldamage og 466 healing. Utrolig hvor morro det faktisk er å være healer i grupper Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, så lenge en går for dammage & healing gear er det et fett om en speccer resto eller elemental fullt ut. Uansett kan du brukes som en helt ok healer og grei dammage dealer. Men ligg unna det jeg kaller for "hunter gear", dvs enhancement gear da disse shamanene er relativt ubrukelige i grupper, siden de er fullstendig udugelige som healere. Fint om du eller noen andre kan linke til hva gear dere bruker, spes boots, shoulders og bracers (sliter med å finne noe bra). Hva er neste skjold man bør prøve å skaffe seg, for å bytte ut det grønne en får fra questen på Hellfire Peninsula? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Enhancement er det beste å lvle med 60-70 imo. Elemental mangler frost nova eller lignende så man slipper å få interuption hele tiden på lightning bolts og shocks spiser mana som pepperkaker. Enhancement er en bra spec det. Veldig god damage i grupper, bare fordi shammies har heals betyr det ikke at de MÅ heale i grupper. Å å si at shammies ikke skal neede på "hunter-gear" er teit. Er du enhancement så ta gear hvis det dropper og du trenger det. Hvis huntern gråter så synd for han Jeg er ikke enhancement selv btw Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med elemental blir du ikke interuppted mye. Du dreper som regel mobs før de rekker å slå mere enn en 2 slag på deg. Hvis du har en del spelldmg, imp LB, og står på max range når du begynner å caste altså. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jaha? Har 514 spelldamage, og mobs er som oftest på 50% når de kommer innpå. Skettis Surger (water elemental lvl ~70 opp i skettis stedet, dropper mote of water) that is, har ikke grinda så mange andre mobs etter at jeg respecca elemental. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 skal tro Enchantmen er best til ren grind/farming av items, due lav mana use hvis du som sagt ikke ELSKER å spamme skills da, når jeg lvler nå så bruker jeg 1 stormstrike og 1 Earth shock (og lvl 1 earth shock for interupte spels), da kan det gå kontinuelig uten mana breaks hvis du ikke får 2 mobs på deg for da må du spamme skills Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dere som kan dette her, bruker man totems når man grinder? Er level 39 enhancement. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Enhancement er det beste å lvle med 60-70 imo. Elemental mangler frost nova eller lignende så man slipper å få interuption hele tiden på lightning bolts og shocks spiser mana som pepperkaker. Enhancement er en bra spec det. Veldig god damage i grupper, bare fordi shammies har heals betyr det ikke at de MÅ heale i grupper. Å å si at shammies ikke skal neede på "hunter-gear" er teit. Er du enhancement så ta gear hvis det dropper og du trenger det. Hvis huntern gråter så synd for han Jeg er ikke enhancement selv btw 8420295[/snapback] Alt unntatt Plate er jo hunter gear virker det som Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dere som kan dette her, bruker man totems når man grinder? Er level 39 enhancement. 8424629[/snapback] Strenght og agility Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jaha? Har 514 spelldamage, og mobs er som oftest på 50% når de kommer innpå. Skettis Surger (water elemental lvl ~70 opp i skettis stedet, dropper mote of water) that is, har ikke grinda så mange andre mobs etter at jeg respecca elemental. 8422929[/snapback] Da har du latterlig lite spell crit chance, hvis la oss si LB critter er det jo gjerne en 2300 dmg eller noe slikt, og det er vel 1/3 av HPen deres. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dere som kan dette her, bruker man totems når man grinder? Er level 39 enhancement. 8424629[/snapback] Samme som å spørre: grinder dere ubuffa eller buffa? Personlig når jeg grinder, så bruker jeg ikke totems så mye. Bare hvis det er mange mobs som er samla. ganske kjedelig å spamme totems hele tiden. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Når bruker man Flametounge Weapon, Rockbiter Weapon og Windfury Weapon? Kan Flametounge Totem kombineres med Flametounge Weapon? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Flametongue når fysisk skade blir mitigert alt for mye av armor. For å gi et eksempel; flametongue mot warrior og windfury mot mage. Rockbiter er vel kanskje best for raske våpen? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er det noen som finner det nyttig med 2H for Enhancement talents? Virker for meg at 2x1H er bedre både i PvP og PvE. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tja, en hardtslående 2h med windfuryproc har vel potensiale til å gi ganske kraftig burstdamage, men det er vel som med warriors for shamans også; PvE = DW, PvP = 2H. For min egen del har jeg ingen 2H å meie rundt med, men jeg foretrekker også dualwielding. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Når bruker man Flametounge Weapon, Rockbiter Weapon og Windfury Weapon? Kan Flametounge Totem kombineres med Flametounge Weapon? 8458125[/snapback] Har du mye spell dammage og spell crit (og helst en rask dagger) er helt klart Flametounge (og Frostbrand) å foretrekke, da de skalerer med spell dammage (1/10 av total spell dammage i tillegg pr hit i for Flametongue - med mulighet for crit). Om du derimot går for melee/enhancement er WF og Rockbiter å foretrekke. Er du den i party som må trekke aggro (si du spiller sammen med en prest) er rockbiter best. Nei, de stakcer ikke. Totemet er for å gi buffen til resten av gruppen, uansett er totemenes buffer dårligere enn dem du kan gi til deg selv. Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ser jo bare elemental specs. Er det noen tips om Enhancement for Pve/pvp ? Forresten, har nettopp starta en Shaman. Å starte vil si lvl 1, orka ikke å begynne denne uken Men hvor mye AP får Shamans per Strength? Endret 25. april 2007 av ByS0 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ser jo bare elemental specs. Er det noen tips om Enhancement for Pve/pvp ? Forresten, har nettopp starta en Shaman. Å starte vil si lvl 1, orka ikke å begynne denne uken Men hvor mye AP får Shamans per Strength? 8471785[/snapback] 2 ap per STR Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Skulle jeg startet fra level 1, ville jeg nok gått enhancement og spekket meg fort som fy ned til 2h axe/mace og deretter dual wield.... Og hvertfall kjørt enhancement frem til level 50-60. Endret 25. april 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Holder på å nærme meg 51 nå, og undres om jeg skal bruke mine fem første restopoeng i Imp Healing Wave eller Tidal Focus. Noen synspunkter? Er enhacement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå