xanth0s Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) De fleste som får aggro som ikke skal ha det blir vel one-shottet? 8097533[/snapback] Har opplevd dette veldig ofte i outland instance. Edit. Behøver ikke å blir one shootet, men skal ikke veldig mange slag før du dør med cloth. Endret 7. mars 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har nettopp dinget 40 og har nå gått DW. hvilken våpen enchants bruker dere? og hva fungerer best? trodde 2 windfury skulle bli helt sykt, mens synes nesten 2x flametongue er bedre :S kanskje en kombinasjon? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har nettopp dinget 40 og har nå gått DW. hvilken våpen enchants bruker dere? og hva fungerer best? trodde 2 windfury skulle bli helt sykt, mens synes nesten 2x flametongue er bedre :S kanskje en kombinasjon? 8097771[/snapback] Har du prøvd å sette den høyeste ranken av WF på main hand å nest laveste rank av WF på off hand ? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har nettopp dinget 40 og har nå gått DW. hvilken våpen enchants bruker dere? og hva fungerer best? trodde 2 windfury skulle bli helt sykt, mens synes nesten 2x flametongue er bedre :S kanskje en kombinasjon? 8097771[/snapback] Har du prøvd å sette den høyeste ranken av WF på main hand å nest laveste rank av WF på off hand ? 8098031[/snapback] I så fall suger det, fordi den buggen ble fikset i dag. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ja har prøvd det, men hvorfor ikke ta den høyeste ranken på begge våpen? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har nettopp dinget 40 og har nå gått DW. hvilken våpen enchants bruker dere? og hva fungerer best? trodde 2 windfury skulle bli helt sykt, mens synes nesten 2x flametongue er bedre :S kanskje en kombinasjon? 8097771[/snapback] Har du prøvd å sette den høyeste ranken av WF på main hand å nest laveste rank av WF på off hand ? 8098031[/snapback] I så fall suger det, fordi den buggen ble fikset i dag. 8098204[/snapback] Har du testet det? Men endelig ble totem of warth satt til +dmg og +healing. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har nettopp dinget 40 og har nå gått DW. hvilken våpen enchants bruker dere? og hva fungerer best? trodde 2 windfury skulle bli helt sykt, mens synes nesten 2x flametongue er bedre :S kanskje en kombinasjon? 8097771[/snapback] Har du prøvd å sette den høyeste ranken av WF på main hand å nest laveste rank av WF på off hand ? 8098031[/snapback] I så fall suger det, fordi den buggen ble fikset i dag. 8098204[/snapback] Har du testet det? Men endelig ble totem of warth satt til +dmg og +healing. 8098400[/snapback] Det er announcet på WoW Europe Shaman Forums. Ikke totem of wrath, men du mente Wrath of Air, og ja, det skal bli drit digg Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal specce resto på 70, (være pvp healbot ). http://www.wowhead.com/?talent=GZEZxchtVested Hvilke av talentsa i resto bør jeg bytte ut, hvis det er noen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ghost Wolf er vel ganske kos i PvP, er det ikke det da? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Er vel tilfeldigvis ikke noen som sitter med en god leveling specc fra 60 og oppover? 8095764[/snapback] lvl 60 fra 60 - 70 så velger du resten resten på resto treet. lvl 70 8096206[/snapback] Takk skal du ha! Endret 7. mars 2007 av enox Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ghost Wolf er vel ganske kos i PvP, er det ikke det da? 8102702[/snapback] For meg (som druid) så er det så digg når dere går ghost wolf Jeg sleeper dere da :O i opptil 40 sek Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Som fresh shaman må jeg spørre, hva er den reelle forskjellen på Rockbiter og Flametongue? Slik jeg ser det atm er det vel bare å bruke den som gir mest bonus, ettersom effektene er praktisk talt like. Eller er det noe jeg ikke har forstått? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Rockbiter er bedre på ting med lavere armor fordi det er bonus til fysisk angrep. Mens flametongue er bedre på ting med høy armor fordi det er magi og skaden reduseres ikke av armor. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Aha. Det var jo egentlig ganske opplagt når jeg først hører det. Som mage har jeg da sjelden måtte bry meg om armor på mobs, men hva er greiest å bruke til leveling? (Eller "har mobs somoftest mye armor?" om du vil) Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vet faktisk ikke Jeg brukte aldri flametongue under lvling.. Det første lvlene gir jo rockbiter sånn 20 mer skade på hvert slag, mens flametongue gir 10 eller noe, så jeg trakk da konklusjonen at rockbiter > Flametongue og gadd ikke kjøpe det dritt skillet senere Jeg gikk vel 2h med rockbiter til 30, da brukte jeg WF og når DW patchen mm. kom etter en stund (var 49 twink med kang osv. i en lengre tid) så gikk jeg WF på begge... Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har Blizzard fikset slik at det ikke ågr å procce 2 x wf samtidig nå? Eller fungerer fortsatt trikset og putte wf rank 5 main hand of 4 off hand? Eller kan det nå procces samtidig med 5 på begge? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har Blizzard fikset slik at det ikke ågr å procce 2 x wf samtidig nå? Eller fungerer fortsatt trikset og putte wf rank 5 main hand of 4 off hand? Eller kan det nå procces samtidig med 5 på begge? 8105391[/snapback] Nei det er ikke fixet! De har sagt de vil gjøre det i en "upcoming patch" så der er fullt mulig ennå Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott a gitt! Når de fikser det, vil man da kunne procce dobbelt med WF 5 da? Eller er det overhode ikke mulig å procce likt? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 du må downranke på offhand... altså WF 5 på main og WF 4 på off Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er jeg klar over, men lurte bare på hvordan det blir hvis/når Blizzard fikser det.. Men, takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå