*Magnus* Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 takker for svar. ligger på 3822 mana ubuffet med enh specen min. der det er mest int til meg er i begge warlord settene jeg har. og r10 helmet og chest. ellers går det mest på stam+str+ap Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 takker for svar. ligger på 3822 mana ubuffet med enh specen min. der det er mest int til meg er i begge warlord settene jeg har. og r10 helmet og chest. ellers går det mest på stam+str+ap 7621770[/snapback] er du 60 med high warlord? :S er det veldig lite int på det gearet eller? bare lurer siden dama spiller shaman og vis jeg ikke tar feil så har hu godt over 3k mana unbuffed... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) High Warlord Endret 2. januar 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har 5 deler blue PvP set og head er Skyfury Helmet. Ellers har jeg resten PvP deler. Jeg ligger på ca 3900 mana unbuffed i fullt enhancement gear. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Synd at det ikke mer mer +agility på Hw gear. Eller Shammy gear generelt. Må ninja fra hunters hele tiden Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 takker for svar. ligger på 3822 mana ubuffet med enh specen min. der det er mest int til meg er i begge warlord settene jeg har. og r10 helmet og chest. ellers går det mest på stam+str+ap 7621770[/snapback] er du 60 med high warlord? :S er det veldig lite int på det gearet eller? bare lurer siden dama spiller shaman og vis jeg ikke tar feil så har hu godt over 3k mana unbuffed... 7623790[/snapback] warlord shoulders warlord gloves champion helmet legionarre (eller hvordan det skrives) chest resten bare randoms 3822 mana ubuffet Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ok. hadde ikke så mye bra spell dmg.. untatt litt på leather stuff.. Her kan dere finne ut alt om han egner det seg for meg og prøve resto? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke. 7633040[/snapback] du burde ha sabla mye mp5, farkings amount med int og stamina så går det bra, har btw aegis of the blood god i tillegg ^^ har caster gear med random epix opp til aq40, men nå har jeg nightfall og skaffer meg melee gear... siden pcen har vært ødelagt siden før jul har jeg ikke en eneste HW del *cry* tror jeg speccer resto igjen uansett edit: i caster gear har jeg 6500+ mana og 159 mp5 Endret 3. januar 2007 av -Nikken Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke. 7633040[/snapback] har dette skjoldet Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ok. hadde ikke så mye bra spell dmg.. untatt litt på leather stuff.. Her kan dere finne ut alt om han egner det seg for meg og prøve resto? 7628246[/snapback] du burde skaffe deg full tier 0.5, men nå er jo tbc rett rundt hjørnet så det er ikke vits i å skaffe seg noe gear for tiden Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dual wield enhancement 60->70 ftw.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sååe... Reroller Draenei Shaman ved TBC release, og trenger vite en del ting.. 1. Raskeste levlemetode? 2. Main stats på levle-gear? 3. Gode grindesteder? 4. Verdt det? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sååe... Reroller Draenei Shaman ved TBC release, og trenger vite en del ting.. 1. Raskeste levlemetode? 2. Main stats på levle-gear? 3. Gode grindesteder? 4. Verdt det? 7641639[/snapback] 1) enhancement, kjør på melee 2) agility, strenght, stamina.. 3) les enhver grinding guide. 4) tja.. det er vel opp til deg? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Går man 2hander på level 20 da eller? Tenker respecc DW på level 40. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke. 7633040[/snapback] du burde ha sabla mye mp5, farkings amount med int og stamina så går det bra, har btw aegis of the blood god i tillegg ^^ har caster gear med random epix opp til aq40, men nå har jeg nightfall og skaffer meg melee gear... siden pcen har vært ødelagt siden før jul har jeg ikke en eneste HW del *cry* tror jeg speccer resto igjen uansett edit: i caster gear har jeg 6500+ mana og 159 mp5 7633165[/snapback] MP5 for PvP, lol? Sååe... Reroller Draenei Shaman ved TBC release, og trenger vite en del ting.. 1. Raskeste levlemetode? 2. Main stats på levle-gear? 3. Gode grindesteder? 4. Verdt det? 7641639[/snapback] 1. Enhancement/resto for grinding. Aldri bruk Earth Shock, ha alltid oppe Lightning Shield (Beste damage/per mana i spillet) Flame Shock er også en ganske bra mana sparende spell. Men alt dette kommer også ann på hvilken level du er i, da f.eks i lvl 1 kan det være greit å bruke Lightning Bolt. Du kan så klart respecce til det du vil i lvl 55 eller noe sånt da du begynner å få endgame equipment og skal velge style (Melee, Caster eller Healer). 2.På ditt enhancement gear skal du ha strenght (Strength er bedre enn agi for DPS for en shaman), eller attack power og litt intellect. Dette er main stats: Strenght, AP og Int. 3. Hmm, er vel ikke noen spess grinde steder for shamans som er bedre enn vanlig grinding guide grinde steder. 4. Jeg syntes det er verdt det. Enhancement PvP kan bli kjedelig i lengden bare så det er sagt. Elemental PvP er mere gøy, hvertfall hvis man har litt gear. 5. Ta alt jeg sier med en klype salt, mange folk mener forskjellige ting, men dette med at 1 strenght er bedre enn 1 agi for en shaman og at lightning shield er den beste damage/per mana i spillet er bevist. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Med grinding er vel casters ypperlig da man kan earth shocke alle spells, hvis det finnes noe slike steder.. Blir ikke mye end-game på levle 55 lengre, hehe.. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Min taktikk fra lvl 25-51 var stort sett pull med lightning bolt, ha lightning shield alltid oppe, stopp alle cast med earth shock rank 1 (aldri bruk es? wtf? ), grind ned med windfury. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Går man 2hander på level 20 da eller? Tenker respecc DW på level 40. 7641749[/snapback] 1hander + shield er best så lenge du spiller solo. Mener jeg i alle fall. Et godt skjold utgjør omtrent 50% av armoren din, 2hander gjør bare 20% mer skade... Ville også vurdert å putte litt stats i int og spirit selv om du spekker enhancement. Kjører selv med omtrent like mye stats på alle 5 (agi/str/sta/int/spi), har da bra melee damage, nok mana til noen totems, shocks, heals osv, og nok spirit til at jeg slipper å drikke mellom hver kamp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hmm, lightning shield er den beste damage/per mana i spillet er bevist. noen kilder på dette? Rank 1 er 39 damage for 45mana.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå