CombatPsycho Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hhahahahah, shamans er allerede en litt svak klasse for øyeblikket, Egentlig vil jeg helst være resto, de har jo blitt veldig syke nå. Grounding totem blir nok aldri nerfa Vi trenger den rett og slett Buff shamans please Endret 21. desember 2006 av Eclipse2k Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hhahahahah, shamans er allerede en litt svak klasse for øyeblikket, Egentlig vil jeg helst være resto, de har jo blitt veldig syke nå. Grounding totem blir nok aldri nerfa Vi trenger den rett og slett Buff shamans please 7551860[/snapback] ja.. shamans trenger en buff.. og en kraftig en også.. lvl 60 - 70 = 1 ny spell:o jeg gikk lei av nerf og venting på wf procs og rollet en druid.. og dæven kor morro jeg har det no Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hhahahahah, shamans er allerede en litt svak klasse for øyeblikket, Egentlig vil jeg helst være resto, de har jo blitt veldig syke nå. Grounding totem blir nok aldri nerfa Vi trenger den rett og slett Buff shamans please 7551860[/snapback] ja.. shamans trenger en buff.. og en kraftig en også.. lvl 60 - 70 = 1 ny spell:o jeg gikk lei av nerf og venting på wf procs og rollet en druid.. og dæven kor morro jeg har det no 7553706[/snapback] Mulig de trenger buff PvE, men PvP er de totalt uslåelige! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke tapt mot en shammy i PvP på år og dag jeg, vet jeg. Silencing shot + scatter = easy mode. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det noe som er "uslåelig" i pvp så er det shadow priests og warlocks... shamans er milevis unna den gudestatusen de hadde i gamle dager Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Mulig de trenger buff PvE, men PvP er de totalt uslåelige! regner med at du er mage da.. er vel de som sliter mest vs shamans.. prøv mot lock, hunter, melee og det går rett i dass:( Endret 22. desember 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mulig de trenger buff PvE, men PvP er de totalt uslåelige! regner med at du er mage da.. er vel de som sliter mest vs shamans.. prøv mot lock, hunter, melee og det går rett i dass:( 7553941[/snapback] Er hunter, mulig de ikke er uslåelige, men med rett gear så smeller de hardt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Prøvde meg på en shadowpriest idag på beta.. Vamp. touch ticka for 349, swp ticka for 379 og devouring plague ticka for 250 ca. Satan så LATTERLIG overpowered. Det er tre spells hvorav en har cast time, og ALLE gir deg enten hp eller mana tilbake. Devouring plague + vamp embrace = massiv heal. Drittlei shadowpriests nå, blizzard må være helt blokkerte i hodet som ikke fatter at de ødelegger pvp. Spilte hunter btw. Mage > shaman om magen er en viss peiling Bare ikke drit deg ut på grounding. Endret 22. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Prøvde meg på en shadowpriest idag på beta.. Vamp. touch ticka for 349, swp ticka for 379 og devouring plague ticka for 250 ca. Satan så LATTERLIG overpowered. Det er tre spells hvorav en har cast time, og ALLE gir deg enten hp eller mana tilbake. Devouring plague + vamp embrace = massiv heal.Drittlei shadowpriests nå, blizzard må være helt blokkerte i hodet som ikke fatter at de ødelegger pvp. Spilte hunter btw. Mage > shaman om magen er en viss peiling Bare ikke drit deg ut på grounding. 7554103[/snapback] Og om shamanen også har peiling da? Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Eneste magene som tar meg 1 on 1 er som regel arcane mager som benytter seg av PoM-Pyro etterfulgt av noen andre instant casts. Vil ikke akkurat kalle dette å ha peiling Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tapte mot en frost-mage her om dagen. Han kita meg med waterelementet, og sendte meg noen bolts, og pang så var jeg død. Ja jeg brukte grounding, men den tok jo så klart imot elementet sitt angrep. Mager med bra +dmg kan være litt vanskelig noen ganger. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har også merket etter patchen at paladins har blitt skikkelig harde å ta. Har møtt på palas som tar meg uten at jeg får kommet meg ut av stunn Er bare å spamme purge mot de noen ganger, så går det. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Eneste magene som tar meg 1 on 1 er som regel arcane mager som benytter seg av PoM-Pyro etterfulgt av noen andre instant casts.Vil ikke akkurat kalle dette å ha peiling 7556336[/snapback] Jepp, loads av instant cast spells og critts og shit er det eneste som kan drepe meg. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg har også merket etter patchen at paladins har blitt skikkelig harde å ta. 7558807[/snapback] Enig, møter jeg en AQ geara pally kan jeg bare legge meg ned å grine. Hvis jeg møter en pally med ganske likt gear med meg, får jeg bare prøve å gjøre mer skade enn han, avbryte healene hans og purge som en gal (selvom jeg ikke er helt sikker på hva jeg purger). Irriterer meg litt at paladins ike trenger stuns for damage lenger, betyr at de også kan avbryte noen av mine heals Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg har også merket etter patchen at paladins har blitt skikkelig harde å ta. 7558807[/snapback] Enig, møter jeg en AQ geara pally kan jeg bare legge meg ned å grine. Hvis jeg møter en pally med ganske likt gear med meg, får jeg bare prøve å gjøre mer skade enn han, avbryte healene hans og purge som en gal (selvom jeg ikke er helt sikker på hva jeg purger). Irriterer meg litt at paladins ike trenger stuns for damage lenger, betyr at de også kan avbryte noen av mine heals 7564889[/snapback] Sant det der, slike AQ geared palas tar meg alltid før jeg kommer ut av stuns skikkelig, 1300x3 dmg kommer som ett skudd Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Noen her som har et godt forslag til 2 1h våpen, helst økser, jeg kan skaffe relativt lett og fort (ja, fortere enn HW våpen:P) Siden vi var inne på pallys, har de alltid hatt muligheten til å gjøre skade mens de har det jævla skjoldet sitt? synes pally er alt for buffa nå. Ikke bare er de like faens seige å ta nå som før, men de har faen meg begynt å gjøre alt for bra damage, og stunner bedre enn en god rogue:P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jess, det er et skjold som man kan caste/slå gjennom, men det senker attack speed en del. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) noen resto shams her som spiller en del pvp? er de så bra som jeg hører, i pvp? er enh selv, med 2 warlord armors. TuF, og mer eller mindre bare sta + str items, men jeg taper mot alle klasser i pvp untatt mages, så er litt lei av det. så har 3 spm til dere som er resto, siden jeg aldri har vært det: 1) hvilke klasser klarer dere og ta 1vs1 osv? 2) hvordan er resto i PVE. nå mener jeg ikke bare instanses. men solo osv. i motsettning til DW til enh. 3) er resto VELDIG gear krevende? (både pvp og pve) takk =) Endret 1. januar 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 noen resto shams her som spiller en del pvp? er de så bra som jeg hører, i pvp? er enh selv, med 2 warlord armors. TuF, og mer eller mindre bare sta + str items, men jeg taper mot alle klasser i pvp untatt mages, så er litt lei av det. så har 3 spm til dere som er resto, siden jeg aldri har vært det: 1) hvilke klasser klarer dere og ta 1vs1 osv? 2) hvordan er resto i PVE. nå mener jeg ikke bare instanses. men solo osv. i motsettning til DW til enh. 3) er resto VELDIG gear krevende? (både pvp og pve) takk =) 7620913[/snapback] 1) Med bra nok gear, kan du ta de fleste det er bare å heale i masse mengder. 2) Det blir mindre dps med resto så klart, du kan eventuelt bruke elemental spells, har ikke testet det dog. 3) Jeg må nok si det er krevende ja, i pvp er det lurt å ha en god del +INT og +dmg/healing, mens i PVE er det mest på mana-pool og spirit imo. Hva tror dere andre? Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 VAR resto-pvp build for noen uker siden. 1. Hvis de har mer eller mindre samme gear lvl, så tok jeg omtrent alt untatt warlocks. (warriors og rogues ble latterlig lett) 2. Drev ikke noe særlig med dette, i instancer heala jeg selvfølgelig. Solo grinding ble litt døft hvis jeg skulle bruke earthshield og ikke sitte og drikke hele tiden(som jeg må hvis jeg shocker hver mob 3-4 ganger). Ting tar tid solo ja...kanskje ikke builden for deg hvis du liker action hele tiden(?) 3.Ikke veldig, er vel ikke mer gear krevende enn andre builds skulle jeg tro...heller mindre. Hvis du har elemental gear går det jo fint å bruke dette også, det gjorde jeg i battlegrounds... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå