Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hhahahahah, shamans er allerede en litt svak klasse for øyeblikket, Egentlig vil jeg helst være resto, de har jo blitt veldig syke nå. Grounding totem blir nok aldri nerfa  :) Vi trenger den rett og slett  :p

Buff shamans please  :ph34r:

7551860[/snapback]

ja.. shamans trenger en buff.. og en kraftig en også..

lvl 60 - 70 = 1 ny spell:o

jeg gikk lei av nerf og venting på wf procs og rollet en druid.. og dæven kor morro jeg har det no :D

Lenke til kommentar
Hhahahahah, shamans er allerede en litt svak klasse for øyeblikket, Egentlig vil jeg helst være resto, de har jo blitt veldig syke nå. Grounding totem blir nok aldri nerfa  :) Vi trenger den rett og slett  :p

Buff shamans please  :ph34r:

7551860[/snapback]

ja.. shamans trenger en buff.. og en kraftig en også..

lvl 60 - 70 = 1 ny spell:o

jeg gikk lei av nerf og venting på wf procs og rollet en druid.. og dæven kor morro jeg har det no :D

7553706[/snapback]

Mulig de trenger buff PvE, men PvP er de totalt uslåelige!

Lenke til kommentar

Prøvde meg på en shadowpriest idag på beta.. Vamp. touch ticka for 349, swp ticka for 379 og devouring plague ticka for 250 ca. Satan så LATTERLIG overpowered. Det er tre spells hvorav en har cast time, og ALLE gir deg enten hp eller mana tilbake. Devouring plague + vamp embrace = massiv heal.

Drittlei shadowpriests nå, blizzard må være helt blokkerte i hodet som ikke fatter at de ødelegger pvp. Spilte hunter btw.

Mage > shaman om magen er en viss peiling :) Bare ikke drit deg ut på grounding.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Prøvde meg på en shadowpriest idag på beta.. Vamp. touch ticka for 349, swp ticka for 379 og devouring plague ticka for 250 ca. Satan så LATTERLIG overpowered. Det er tre spells hvorav en har cast time, og ALLE gir deg enten hp eller mana tilbake. Devouring plague + vamp embrace = massiv heal.

Drittlei shadowpriests nå, blizzard må være helt blokkerte i hodet som ikke fatter at de ødelegger pvp. Spilte hunter btw.

Mage > shaman om magen er en viss peiling :) Bare ikke drit deg ut på grounding.

7554103[/snapback]

Og om shamanen også har peiling da? :)

Lenke til kommentar
Jeg har også merket etter patchen at paladins har blitt skikkelig harde å ta.

7558807[/snapback]

Enig, møter jeg en AQ geara pally kan jeg bare legge meg ned å grine.

Hvis jeg møter en pally med ganske likt gear med meg, får jeg bare prøve å gjøre mer skade enn han, avbryte healene hans og purge som en gal (selvom jeg ikke er helt sikker på hva jeg purger).

Irriterer meg litt at paladins ike trenger stuns for damage lenger, betyr at de også kan avbryte noen av mine heals :(

Lenke til kommentar
Jeg har også merket etter patchen at paladins har blitt skikkelig harde å ta.

7558807[/snapback]

Enig, møter jeg en AQ geara pally kan jeg bare legge meg ned å grine.

Hvis jeg møter en pally med ganske likt gear med meg, får jeg bare prøve å gjøre mer skade enn han, avbryte healene hans og purge som en gal (selvom jeg ikke er helt sikker på hva jeg purger).

Irriterer meg litt at paladins ike trenger stuns for damage lenger, betyr at de også kan avbryte noen av mine heals :(

7564889[/snapback]

Sant det der, slike AQ geared palas tar meg alltid før jeg kommer ut av stuns skikkelig, 1300x3 dmg kommer som ett skudd :dontgetit:

Lenke til kommentar

Noen her som har et godt forslag til 2 1h våpen, helst økser, jeg kan skaffe relativt lett og fort (ja, fortere enn HW våpen:P)

Siden vi var inne på pallys, har de alltid hatt muligheten til å gjøre skade mens de har det jævla skjoldet sitt? synes pally er alt for buffa nå. Ikke bare er de like faens seige å ta nå som før, men de har faen meg begynt å gjøre alt for bra damage, og stunner bedre enn en god rogue:P

Lenke til kommentar

noen resto shams her som spiller en del pvp?

er de så bra som jeg hører, i pvp?

er enh selv, med 2 warlord armors. TuF, og mer eller mindre bare sta + str items, men jeg taper mot alle klasser i pvp untatt mages, så er litt lei av det.

så har 3 spm til dere som er resto, siden jeg aldri har vært det:

1) hvilke klasser klarer dere og ta 1vs1 osv?

2) hvordan er resto i PVE. nå mener jeg ikke bare instanses. men solo osv. i motsettning til DW til enh.

3) er resto VELDIG gear krevende? (både pvp og pve)

takk =)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
noen resto shams her som spiller en del pvp?

er de så bra som jeg hører, i pvp?

er enh selv, med 2 warlord armors. TuF, og mer eller mindre bare sta + str items, men jeg taper mot alle klasser i pvp untatt mages, så er litt lei av det.

så har 3 spm til dere som er resto, siden jeg aldri har vært det:

1) hvilke klasser klarer dere og ta 1vs1 osv?

2) hvordan er resto i PVE. nå mener jeg ikke bare instanses. men solo osv. i motsettning til DW til enh.

3) er resto VELDIG gear krevende? (både pvp og pve)

takk =)

7620913[/snapback]

1) Med bra nok gear, kan du ta de fleste :) det er bare å heale i masse mengder.

2) Det blir mindre dps med resto så klart, du kan eventuelt bruke elemental spells, har ikke testet det dog.

3) Jeg må nok si det er krevende ja, i pvp er det lurt å ha en god del +INT og +dmg/healing, mens i PVE er det mest på mana-pool og spirit imo.

Hva tror dere andre? :)

Lenke til kommentar

VAR resto-pvp build for noen uker siden.

1. Hvis de har mer eller mindre samme gear lvl, så tok jeg omtrent alt untatt warlocks. (warriors og rogues ble latterlig lett)

2. Drev ikke noe særlig med dette, i instancer heala jeg selvfølgelig.

Solo grinding ble litt døft hvis jeg skulle bruke earthshield og ikke sitte og drikke hele tiden(som jeg må hvis jeg shocker hver mob 3-4 ganger).

Ting tar tid solo ja...kanskje ikke builden for deg hvis du liker action hele tiden(?)

3.Ikke veldig, er vel ikke mer gear krevende enn andre builds skulle jeg tro...heller mindre.

Hvis du har elemental gear går det jo fint å bruke dette også, det gjorde jeg i battlegrounds...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...