Der Kommissar Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tenker jeg tester det. Kjører dualspec (begge enhancement ) så er nok av rom for å leke seg. En annen ting: Nå har jeg ikke raidet siden vanilla. Kan vel si at jeg "raidet fra meg", så jeg planlegger ikke å raide stort nå i wotlk ettersom jeg startet opp igjen for å teste pvp med noen kompiser. Men litt pugs blir det vel til, samt at det kan jo ta en stund før jeg får tak på noen greie våpen pvp-wise. Så greia er at en kompis av meg er en svært aktiv AH-spekulant, så om jeg virkelig trenger TBH får jeg den. Har allerede ølkruset liggende. Er det vits, eller er det sånn at jeg kan kjøre noen heroics her og der og få tilsvarende? Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vil tro at det vil gå lenge før Cudgel of Furious Justice er å finne på AH. Denne er da vitterlig merket Binds when picked up er den ikke? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vil tro at det vil gå lenge før Cudgel of Furious Justice er å finne på AH. Denne er da vitterlig merket Binds when picked up er den ikke? Som Woof sier, så får du den gjennom en quest-chain som starter med et item som heter The Battered Hilt, som kan selges på AH Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vil tro at det vil gå lenge før Cudgel of Furious Justice er å finne på AH. Denne er da vitterlig merket Binds when picked up er den ikke? Som Woof sier, så får du den gjennom en quest-chain som starter med et item som heter The Battered Hilt, som kan selges på AH Ahh, 10-4. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Som jeg forøvrig enda venter på. Plutselig vart det tomt! Er forøvrig sykt gøy å spille enhancement i arena. Spiller holy pala/enhancement i 2v2. Funket helt latterlig dårlig i starten, femten tap på rad. Ettersom vi begge akkurat hadde dinget var det helt drøyt å møte folk med 35k hp og en zillion res. Men så har jeg farmet AV i helga, og tåler litt mer. Helt drøyt morsomt å gruse motstandere med gudene vet hvor mye hp og resi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Savner enhance specc og gear Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilken totemtimer kan jeg bruke for default UI? Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg tror Flototem bar vil funker gansk flott med default ui. Den funker som 3 aksion bar , over de 2 standard. leser mer her Du har også totemtimers du kan prøve. Endret 29. mai 2010 av smy Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvilke blå gems er best for PvE Elemental Shaman? Klarer liksom ikke helt å finne ut hvilke som er best, har brukt +SP/+SPen, men disse var visst for PvP. Gikk over til +SP/+Spi men tror ikke det er det beste valget. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 10sp 5mp5, spirit er jo ingenting hos shamans, regner med disse blue gems er for å aktivere meta? Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Stemmer det, skal ha de for å aktivere meta. Vet du navnet på den gemmen der? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvilke blå gems er best for PvE Elemental Shaman? Klarer liksom ikke helt å finne ut hvilke som er best, har brukt +SP/+SPen, men disse var visst for PvP. Gikk over til +SP/+Spi men tror ikke det er det beste valget. http://www.wowhead.com/item=40132 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når jeg levler fra level 60 i dungeons hvilken glyph skal jeg velge av Chain Lightning, Lightning Bolt og Lightning Shield? Chain Lightning frister meg mest. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvilke andre glyphs bruker du da? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 wrath for den andre major extra shield på minor Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da er jo ikke glyphen til lightning shield noe å tenke på hvis du er Elemental, ville kanskje gått for mer skade fra Lightning bolt siden du bruker den mer ville jeg tro den veier opp for ett ekstra target. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Børstet støv av en lvl 70 shaman her om dagen og tenkte jeg skulle spille til 80.. har vært enhancement, men tatt dualspec for å eksperimentere litt.. hva anbefaler dere til 80 for levelling? Elemental eller enhancement? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Enhancement har i allefall nada nedetid, og du dreper gjerne flere mobs samtidig uten problemer, og de aller fleste gruppequestene kan du gjøre i blinde. Pop wolves og stone elemental, så kan du gå og sette på kaffe imens Hadde det i allefall sykt morro når jeg levlet opp gjennom enhancement, både i pvp, i dungeons og ute mens jeg questet. Er du smart gjør du også pvp-achievmentene før du når 80, da de gjerne er litt vanskeligere å gjennomføre etterhvert. Er det én ting shamans ikke er god på, så er det å sette den avgjørende finishern som "alle andre" klasser har, så wrecking ball-achievmenten er et sant helvette når alle randomsa løper rundt og "stjeler" killsa dine. I allefall som enhancement, men det burde vel gjelde for elemental òg når shocks er på CD. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Takk for tips. For øvrig.. for enhancement.. er windfury weapons helt ut nå og bare maelstrom og instant lightning bolts som gjelder?.. Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå