Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Tenker jeg tester det. Kjører dualspec (begge enhancement :p) så er nok av rom for å leke seg.

En annen ting: Nå har jeg ikke raidet siden vanilla. Kan vel si at jeg "raidet fra meg", så jeg planlegger ikke å raide stort nå i wotlk ettersom jeg startet opp igjen for å teste pvp med noen kompiser. Men litt pugs blir det vel til, samt at det kan jo ta en stund før jeg får tak på noen greie våpen pvp-wise. Så greia er at en kompis av meg er en svært aktiv AH-spekulant, så om jeg virkelig trenger TBH får jeg den. Har allerede ølkruset liggende. Er det vits, eller er det sånn at jeg kan kjøre noen heroics her og der og få tilsvarende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at det vil gå lenge før Cudgel of Furious Justice er å finne på AH. Denne er da vitterlig merket Binds when picked up er den ikke? :hmm:;)

Som Woof sier, så får du den gjennom en quest-chain som starter med et item som heter The Battered Hilt, som kan selges på AH :)

Ahh, 10-4. Takker og bukker. :yes:

Lenke til kommentar

Som jeg forøvrig enda venter på. Plutselig vart det tomt!

Er forøvrig sykt gøy å spille enhancement i arena. Spiller holy pala/enhancement i 2v2. Funket helt latterlig dårlig i starten, femten tap på rad. Ettersom vi begge akkurat hadde dinget var det helt drøyt å møte folk med 35k hp og en zillion res. Men så har jeg farmet AV i helga, og tåler litt mer. Helt drøyt morsomt å gruse motstandere med gudene vet hvor mye hp og resi :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Børstet støv av en lvl 70 shaman her om dagen og tenkte jeg skulle spille til 80.. har vært enhancement, men tatt dualspec for å eksperimentere litt.. hva anbefaler dere til 80 for levelling? Elemental eller enhancement?

Lenke til kommentar

Enhancement har i allefall nada nedetid, og du dreper gjerne flere mobs samtidig uten problemer, og de aller fleste gruppequestene kan du gjøre i blinde. Pop wolves og stone elemental, så kan du gå og sette på kaffe imens :)

Hadde det i allefall sykt morro når jeg levlet opp gjennom enhancement, både i pvp, i dungeons og ute mens jeg questet. Er du smart gjør du også pvp-achievmentene før du når 80, da de gjerne er litt vanskeligere å gjennomføre etterhvert. Er det én ting shamans ikke er god på, så er det å sette den avgjørende finishern som "alle andre" klasser har, så wrecking ball-achievmenten er et sant helvette når alle randomsa løper rundt og "stjeler" killsa dine. I allefall som enhancement, men det burde vel gjelde for elemental òg når shocks er på CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...