Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp startet å spille på shamanen min igjen, Den er bare level 26 atm men jeg planlegger å levle til level 80.

Men det er noe jeg sliter med å forstå. Det er Totem baren. Jeg ser ikke at den fyller noe viktig funksjon. Jeg ser ikke noe hotkeys til å skifte totems fort og ikke kommer alle totemene på en gang. Så for meg så virker det som macroer plasert på de vanlige action barene fungerer bedre.

Er det jeg som er helt blåst i hue og ikke har funnet ut hvordan dem fungerer eller er de bare elendige?

Du har nok ikke fått den knappen som setter alle ut på likt enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp startet å spille på shamanen min igjen, Den er bare level 26 atm men jeg planlegger å levle til level 80.

Men det er noe jeg sliter med å forstå. Det er Totem baren. Jeg ser ikke at den fyller noe viktig funksjon. Jeg ser ikke noe hotkeys til å skifte totems fort og ikke kommer alle totemene på en gang. Så for meg så virker det som macroer plasert på de vanlige action barene fungerer bedre.

Er det jeg som er helt blåst i hue og ikke har funnet ut hvordan dem fungerer eller er de bare elendige?

Du har nok ikke fått den knappen som setter alle ut på likt enda.

Jupp har ikke fått Call of the Elements enda, får vell vente til level 30 da, takker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

noen som vet om det er mulig å lage en hybrid (rpds/healer) talent spec for lvl 72? tenkte å heale i normale instancer og der trenger man sikkert ikke fult resto spec men vil samtidig gjøre litt dmg. 

Trenger å få liv i denne tråden igjen :)

Kom gjerne med talent spec forslag og glyphs.

Lenke til kommentar

noen som vet om det er mulig å lage en hybrid (rpds/healer) talent spec for lvl 72? tenkte å heale i normale instancer og der trenger man sikkert ikke fult resto spec men vil samtidig gjøre litt dmg.

Trenger å få liv i denne tråden igjen :)

Kom gjerne med talent spec forslag og glyphs.

Burn gull og skaff deg dualspec! Totalt verdt det spør du meg (kjører riktig nok 2 marginalt forskjellige enhancementsspecs til og med).

Lenke til kommentar

Du vil jo uansett treffe svakere enn en frosk med skjelettsykdom. Men nå har jeg bare kikket litt innom EJ og litt forums, så for alt jeg vet kan det jo være en fordel. Men inntil videre holder jeg meg til gode gamle 2.6 på alt :p

Det jeg derimot lurer på, er et godt pvp spec for enhancement. Har fundert litt, og lurer på hvor viktig dual wield specialization er i pvp? For disse 3 talentpoengene hadde vært veldig greie for å løse opp en del komboer. Noen synspunkter?

Lenke til kommentar

kjøer selv 17/54/0. Med poeng i reverberation for raskere spell interupt, funderer knall for meg:) har 3p i DW spec. Siden noe hit må man ha og da kan man skippe off set delene som har hit til fordel for noe annet. Men nå er jeg ikke no uber pvper, akkurat begynt og må si mens Elemental kanskje er mer power liker jeg Enhancement, selv om jeg ikke får den store bursten som ELe gjør:)

Lenke til kommentar

kjøer selv 17/54/0. Med poeng i reverberation for raskere spell interupt, funderer knall for meg:) har 3p i DW spec. Siden noe hit må man ha og da kan man skippe off set delene som har hit til fordel for noe annet. Men nå er jeg ikke no uber pvper, akkurat begynt og må si mens Elemental kanskje er mer power liker jeg Enhancement, selv om jeg ikke får den store bursten som ELe gjør:)

Ja, tenkte enten det, eller Elemental Fury. Frozen Power er noe av det morsomste jeg har testet fra enhancement-treet, men har ikke satt av poeng til Earthen Power, noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...