Dernel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Et eller annet burde de gjøre hvertfall! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er det som gjør at elemental er så evt. OP for tiden, har de bra dps, bra aoe, bra pvp? Har nemlig ikke spillt siden før jul, men vurderer å starte igjen nå som jeg er gått lei av cod. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bursten de har er så forbanna OP, også trenger de jo bare bruke 3-4 knapper for å spille. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Bursten de har er så forbanna OP, også trenger de jo bare bruke 3-4 knapper for å spille. Vel op er man jo ikke da, ser mange enha med mye bedre burst/dps enn det jeg har i ele og jeg ligger på 5.6 i gs så er ikke noe med dårlig gear. Men har et spørsmål er Elemental shaman t10 5set bonusen verdt å gå for? eller burde jeg heller skaffe meg nytt belt etc? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg snakker om pvp altså. En enhancement shaman kan du jo faktisk kontrollere litt, samtidig som de har bare damage. Elemental er liksom 7k lava burst gjennom 1k resillience. Verre enn feral druids :s Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 noen som kan gi ett godt tips til en maelstrom tracker aktig addon som ikke tar så fryktelig mye minne? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) TellMeWhen er fin Vet ikke om noen finner den brukbar, men lagde forresten en liten prioriteringsliste til DPS. Endret 11. mars 2010 av Detectable Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 får ikke tellmewhen til å funke med maelstrom jeg, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Høyreklikk i en av de 4 firkantene. Sett navnet til "Maelstrom Weapon". På type velger du buff/debuff, sett den til å tracke selfbuffs, og sett Show Timer. Husk å sette den til å vise når buffen er til stede, og ikke når de mangler. Når du er ferdig plasserer du den der du vil ha den på skjermen og skriv /tmw Endret 12. mars 2010 av Detectable Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Høyreklikk i en av de 4 firkantene. Sett navnet til "Maelstrom Weapon". På type velger du buff/debuff, sett den til å tracke selfbuffs, og sett Show Timer. Husk å sette den til å vise når buffen er til stede, og ikke når de mangler. Når du er ferdig plasserer du den der du vil ha den på skjermen og skriv /tmw Der fikk jeg det til, funket når jeg lastet ned den fra curse istedenfor. takker for hjelpen men som enhancment så sliter jeg noe hinsides med mana, trenger noen tips Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er gearet ditt dårlig? Jeg har overhodet ingen problemer med mana. Er skjeldent jeg i det heletatt går under 50%. Shamanistic Rage har også 1minutt cooldown. Link til armory, så kunne jeg nok hjulpet deg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bruker dere lightning bolt eller chain lightning? Jeg testa litt på dummy og fant ut at chain lightning faktisk gi rmer dps, men manaen går jo ne relativt fort når du bruker magma totem og fire nova atpåtil. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lightning Bolt har en høyere cast-time. Så med bedre gear får du også mer spellpower, som vil si at LB går forbi CL i skade. Så enten treffer du to targets, eller så har heller ikke du så veldig godt gear Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg er forresten i prosessen med å lage en liten side med diverse info om Enhancement. Prøver å la det være en nyttig startup-guide samtidig som jeg har avansert info, men satt opp enkelt så en slipper å lese gjennom 100 sider på Elitistjerks. http://shaman.tentaclehaven.com/ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&cn=Dernel Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Litt utdatert med tanke på gear. Men det er vel fordi jeg begynte å spille igjen for rundt en måned siden etter 8 mnd pause http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Zenedar&cn=Ghraag Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) @Dernel Du mangler 4 expertise, er det første jeg ser, og hasten din er litt lav. Men det Lightning Bolt skal gjøre mye mer skade en CL med det gearet, så tipper det er RNG som spilte deg et puss når du brukte CL på dummy. Ville også skaffet Hit-trinket fra Triumph i stedet for Pyrite Infuser om jeg var deg. Hit on use til å bruke sammen med Wolves er et DPS-increase over å ha noe som proccer. I tilegg bør du flytte 2 poeng fra Imp Shields over til Imp Fire Nova. Ghost Wolf i et PvE-Spec? Sett det ene poenget i Shamanistic Focus og det andre i Call of Flame. @Rektal Få deg Windfury Glyphen i stedet for Flametongue, du trenger også 4 expertise til. Og specc inn i Improved Windfury Totem med mindre du alltid raider med en annen Enhancementshaman eller Frost DK. Endret 12. mars 2010 av Detectable Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er gearet ditt dårlig? Jeg har overhodet ingen problemer med mana. Er skjeldent jeg i det heletatt går under 50%. Shamanistic Rage har også 1minutt cooldown. Link til armory, så kunne jeg nok hjulpet deg har ikke voldsomt bra gear. her er armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Totemjack Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du har hverken Improved Stormstrike eller Elemental Focus. Ta vekk et poeng i Ancestral Knowledge og sett det i Improved Stormstrike. Ta også vekk et poeng fra Improved Shields og putt det i Elemental Focus. Har du fortsatt manaproblemer, så frigjør et poeng til fra Improved Fire Nova og putt det også i Imp Stormstrike. Ellers så anbefaler jeg på det sterkeste at du gemmer og enchanter gearet ditt. Selv om det er grønne gems og billige enchants. Det hjelper mye. Gem med attackpower. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Bør jeg specce enhancement eller elemental som dps? Tenker selvsagt på hva som gir best dps da, og hvordan spillestilen er osv. Endret 15. mars 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå