Dernel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ta tre poeng fra ancestral knowledge og sett de på enhancing totems, også kan du prøve ut "Shaman Friend" Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan er rotasjonen for Elemental? Hva slags build er anbefalt for dungeon heroics? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 flame shock, lava burst, lightning bolt. Er det noe mer enn det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er ikke chain med lengre? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Man starter vel med lighning bolt -> flame shock -> lava burst? Chain L må jo være kos med tanke på slower cast time? no skal ikke jeg si så mye, er bare level 78 men gjør 3k dps på boss fights. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan vel bruke chain på trash, er vel blitt vanligere med flame nova, men aldri sett noen bruke det på bossfights og singletarget. Du kan prøve den speccen her. Hvis du ikke syns du har bruk for instant ghost wolf kan du sette de i reverbation eller improved shield. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bruker FS-LvB-LB-CL. Bruker CL kun når jeg har clearcast fordi den er dyr, og man kan fort gå tom for mana i en lang bossfight hvis man ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Flameshock -> Lavaburst -> Lightning Bolt er prioriteringen. Man bruker Chain Lightning til: 1. Det er mer enn 1 mob 2. Lightning Bolt kommer ikke frem i tide før mob'en dør 3. Det er 1.5 sekund eller mindre til du kan kaste ny Lavaburst Når man får en brukbar mengde haste (si 800+), så har Lightnign Bolt så lav casting tid at det ikke er noe vits. Det er uansett aldri snakk om å tjene mye dps på å bruke CL. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Nå har jeg endelig fått satt opp en god raidspec for enhanceshammies Med mitt utdaterte gear gjør jeg fremdeles 4.5k på dummies. (Har ikke spilt siden juni 09 ) Endret 4. februar 2010 av Rektal utblåsning Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men hvorfor i alle dager buffa de elemental shaman? ... Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) For de (blizzard) mente at ele shammy tap en del dps i icc raid tror jeg grunnen er,dog synes jeg det er tynn grunn for buff. Den det postive er jo mer dps for oss. Endret 4. februar 2010 av smy Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå var vel elemental shammies aldri å se på top 5, i allefall ikke i vår guild. Synes det var bra at vi fikk en buff Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ser alltid elemental shamans på hvertfall topp 7 i pugs. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har lyst å dele sitt 80 ele talent tree sitt? glyphs og evt noe man bør vite om ele shammys in da raid. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg kjører alltid på top 7 med min ele shaman. Min dps cycle er FL - LvB - LB - CL vist det er multi target. Jeg går aldri oom og holder meg over 10k mana i boss fight uansett. Bruker TS når jeg har mulighet for å holde mana oppe. Har 24k mana og 252/160MP5. Talent treet mitt i ele er her har prøvd mange forskjellige builds og dette har jeg funnet ut av at fungerer optimalt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Så ut som resto ;P edit: nvm, offspec ;> Jau akkurat jeg bruker at the moment. Endret 8. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kjører alltid på top 7 med min ele shaman. Min dps cycle er FL - LvB - LB - CL vist det er multi target. Jeg går aldri oom og holder meg over 10k mana i boss fight uansett. Bruker TS når jeg har mulighet for å holde mana oppe. Har 24k mana og 252/160MP5. Talent treet mitt i ele er her har prøvd mange forskjellige builds og dette har jeg funnet ut av at fungerer optimalt. Bytt ut lavaburst glyphen med Totem of wrath glyphen. Den er bedre helt til du paserer 4300sp eller noe. Er utregna på Elitistjerks.com Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Om noen trenger en enhanceshammy talentspec med glyphs kan de bare sjekke armory hos meg. Er ikke noe vit i å se på gearet mitt, etterom det er utdatert da jeg ikke har spilt mer enn en uke etter at jeg ikke hadde nett frem til desember fra juni 09 Navnet er forresten Ghraag =P I guilden Jato, selv om det er meget åpenlyst da jeg er den eneste Ghraag i lvl 80 -_-" Edit: Og beklager surr. Jeg er under påvirkning av alkohol =) Endret 14. februar 2010 av Rektal utblåsning Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Å fy faen så lei jeg blir elemental shamans. Hvor er nerfen? :s Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En "Conflagrate"-nerf til Lava Burst ligger vel i gjerdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå