.Butthead. Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så en shaman i fullt relentless utenfor ironforge igår kveld, satan så morsomt det så ut Tok duell mot alle som var der, og han facerolla alle. Eneste han slet litt med var en fury warrior som også hadde heftig gear, men han tok han hver gang. 3 angrep så var de døde Flame shock lava burst chain lightning. Fikk jævlig lysst til å levle shaman etter jeg så det Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så en shaman i fullt relentless utenfor ironforge igår kveld, satan så morsomt det så ut Tok duell mot alle som var der, og han facerolla alle. Eneste han slet litt med var en fury warrior som også hadde heftig gear, men han tok han hver gang. 3 angrep så var de døde Flame shock lava burst chain lightning. Fikk jævlig lysst til å levle shaman etter jeg så det Der har du elemental shaman Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Akkurat det han var og. Tror det var han fyren her : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Svartog Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Spellreflect på riktig tidspunkt der så reflekter han både lava bursten, og chain lightning. fikk iallefall to pyroer i retur en gang i bg...det var..mindre gøy =) (no suger eg som pvp så mage'n var totalt pve specca ja) Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Skeptisk, over mage? da har du ikke vært i raids imo. Jo har være i flest raid i wow ^^ Er bare litt lei av mage og cloth armor. Endret 24. januar 2010 av smy Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Som caster skal du ikke bli dasket på uansett, hva skal du med armor? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når slutta Shamans å ha Strength på gearet sitt? Lenke til kommentar
opar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når man kan specce slik at man får AP stats lik 100% av intelecten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når slutta Shamans å ha Strength på gearet sitt? Level 60, samtidig som paladins sluttet å ha spirit Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Strength ble slutt da Lich king kom Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det skjedde en stund før lichking. Patch 2.4 tror jeg. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) afaik gemmet jo ench shamans strength gjennom sunwell? nye talentene kom vel i 3.0 samtidig som HP-nerfen på alle bossene kom så om det talentet er grunnen til at man gemmet annerledes vil jeg tippe på at 3.0 er svaret. Uten at jeg vet noe om saken :< Endret 27. januar 2010 av Cosha Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) 2.4 patchen var jo Sunwell, så strength ble slutt da content-patchen før Lich King kom, ble vel 2.5 elns det da. Endret 27. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Digger og spille PvE og PvP shammy. Spiller Elemental PvE og lavaburst er jo ownage. Arena resto shammy er også artig. Spiller med en retri pala og vinner en god del, da med full elemental PvE gear. Ganske sykt OP de er bare man får inn skillsa... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har alltid hatt lyst å spille Elm/Elm/Hpal evt. 4xElm/Healer. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Elm sham var jo mega morosamt i starten av BC i arena. Jeg og 4 kamerater Facerolla oss opp til 2100 rating med 5x elm shaman i Season1, Kjørte 4x elm og 1x resto shaman i Instanser.. Da var det Morro.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva bruker du for å avløse Maelstrom Weapon? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Elm sham var jo mega morosamt i starten av BC i arena. Jeg og 4 kamerater Facerolla oss opp til 2100 rating med 5x elm shaman i Season1, Kjørte 4x elm og 1x resto shaman i Instanser.. Da var det Morro.. Ja, jeg veit. Elemental Shaman var helt hinsides i season 1. Eneste sesongen jeg har vært virkelig nærme Gladiator-tittelen. Spilte da 2v2 dog, sammen med en sabla god shadowpriest. Idéen med å spille burst-team i det hele tatt virker ganske artig. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Nærmer meg level 80 på shamanen. Er det dette som er bra dungeon heroic build? http://www.wowhead.com/?talent#hVhhVZ0xxIoxdIhusRuVo:fRwM0m Og har du en Maelstrom Weapon addon å anbefale? EDIT: oppdatert med glyphs Endret 30. januar 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå