Kuldesjokk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 enkelt spørsmål, eksisterer det dyktige enhancementshammies enda? serveren min har en eneste enhancementshaman som duger i arena og han er seff opptatt i alle tre brackets. eleshammies og restoshammies florerer det av, men ehancement? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 enkelt spørsmål, eksisterer det dyktige enhancementshammies enda?serveren min har en eneste enhancementshaman som duger i arena og han er seff opptatt i alle tre brackets. eleshammies og restoshammies florerer det av, men ehancement? Vi har en på stormscale... hadde.. Han fikk seg Val'Anyr og gikk resto.. Levler shamanen min selv og tenkte prøve enhancement, men er redd for at det suger skikkelig om du ikke spiller som motstanderen ganger 10. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 virker bare så artig å spille sammen med i 3v3 som warrior Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vet egentlig ikke om det fins noen virkelig gode enhancement shamaner på Grim heller, ikke det at jeg følger så veldig godt med på hva alle shamaner driver med på serveren. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Yoyo, god shaman. Dessverre har vi mistet serverns beste shaman Draniyo eller Draanikvinnan som han kalte seg. Tror han spiller på Stormscale nå. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 1h mace og shield er jo imba i pvp, det sier seg jo selv ... Sier bare PvE, er egentlig litt lei av PvP... Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 4-set bonusen på t9 er digg! critter opp mot 20 000 med Lava Burst ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har bytta fra elemental til enhancement nå. Det er mer meg, og dessuten var jeg relativt lei av ele. Enhancement forvirrer meg litt, det virker som at alle tinga bør tenkes på; haste, AP, AP penetr, expertise, hit, crit, agility... Hva bør jeg gemme? Alt må jo balanseres så fint nå for tiden... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ArP er vel langt nede på listen etter det jeg veit, gikk etter det på shamanen min og fikk "pryl" Er vel hit,exp,agi og muligens crit som er tingen tror jeg:) Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, AP var jeg litt klar over. Ser at noen våpen til og med ikke har det. Jeg tenker vel heller på å agi vs. crit vs. exp. som du sier. Hvilken burde jeg gå for? Eller er en sunn 33% fordeling det beste? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 er vel expertise opp til 26. Tror det er bedre å gå for agi siden det gir ap og crit. Men er ikke enchancement til vanlig så er ikke sikker:) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selv har jeg 117 expertise og 210 armor penetration rating. Satser egentlig mest på hit og AP når jeg velger items, er det ArP og expertise er det egentlig ikke noe jeg jobber veldig med for å få mye av. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei der, da nådde min shaman endelig maxlevel. Ja jeg skal bli resto, men atm ikke mye mana / regen. Vill dere si att ta elemental weapons i stedet for healing way kan hjelpe meg litt med manaen? eller omvendt? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det så stor forskjell mellom resto og elemental våpen da:P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Men så les hva han spør om da... Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ooh snakker ikke om våpen her, mener talentene, "Elemental Weapons" og talentet "Healing Way" Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er level 20 shammy, noe tips til bra spec? må si meg er helt grønn på shammy talent tree ;p Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Så, hvor er enhancies i det evige dual wield/ two-hand, WF/WF, WF/FT-havet..? Har hørt at pve pretty much er dual wield WF/FT all the way. Det er pvpbiten jeg er usikker på. Stormstrikeren inni meg sier dual wield, men det er da noen syke crits med two-hand når den først treffer. Innsikt? Og ja, er hit rating noe som helst nødvendig i pvp? Eller treffer man uansett? Endret 23. oktober 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Når den først treffer, i pvp har folk dritmye resillience. Noe som gjør at de syke crits som nå og da kommer egentlig bare blir til noen slags fjerter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå