Dernel Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke bruk thunderstorm på mange adds i et raid, forferdelig irriterende Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Skal deg den glyphen. Fjerner knockback. Lenke til kommentar
Chados Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Var en av di først jeg skaffet meg, har tanket så mange hc's at jeg vet hvor ufattelig irriterende det er som tank og springe etter mobs som en shaman blaster til skogs med en gang man puller en gruppe. Dog litt uruttinert av shamanen spør du meg! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 det å kunne blaste vekk adds er også kjekt til tider, shamans som vet å bruke den riktig irriterer meg ikke i det hele tatt når jeg tanker, er mer de som spammer den midt i packen hver CD for mana som er problemet, vet ikke hva rangen er, men bør vel gå an å stå akkurat uten for range til mobs etc? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har ikke glyphen, men bruker TS når jeg får aggro, blir stunna eller alle mobsa er nesten død. I PVP er det et must og ikke ha glyphen, LM camping eller de fine stedene i EOTS Og seff mot siege vehicles. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei tenkte å prøve ut enchancement litt, og lurer på om ArP er noe å satse på som ench shaman? og en annen ting, hvilken relic burde jeg bruke, den som booster SS eller WF ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bruk den som booster SS. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ja tenkte på den jeg også Er vel mer pålitelig:)) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Glem ArP til du har hitcap. Skaff deg også mest mulig crit. Sjekk shamanen min. Er i signaturen min =) Dog står jeg med fiskestang som gir litt feil stats Lenke til kommentar
Chados Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe, ja LM og Eots er gull, Strand er også kos når man sitter i som pasasjer, er stort sett da jeg koser meg mest. Bruker og ta det ilag med en RL kompis som også er ele shammy dog mye bedre gearet enn meg, sitter som pasasjer i samme bil fyrer av hele arsenalet på de stakkars melee'n som prøver og følge etter Ganske enkelt elsker det! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Blitt lei av pvp jeg. Kan ha noe med at som enhancement er ikke pvp like gøy. Er dog hardtslående i arena, men da har jeg som regel en god healer i ryggen. Det har jeg normalt ikke i BG's =( Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 True that! kjør full PVE i stedet, mye kulere som enhancement Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er mer fan av elemental og resto i pvp ja, selv om elemental og arena ikke alltid går så bra. Jeg og en prot paladin kosa oss litt i bgs igår. Utrolig hvor vanskelig det skal være å få ned en resto shaman sammen med en ganske godt geara protadin. Hadde noen 6vs2 kamper der vi greide oss bra, men det skal nok sies at de 6 andre ikke akkurat var så flinke ^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Restoshaman ble jo utrolig buffa i 3.2, så nå er det jo enda bedre og spille i arena Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er ikke Enhancement antatt å bli FotM i Season7 a? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) EDIT: Nvm, tenkte ikke helt :s Hvorfor det egentlig? Vi får da ikke no forandringer gjør vi vel? Endret 26. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enhancement er ihvertfall fotm deluxe for warriors som vil spille cleave. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg blir ihvertfall pwned brutalt om jeg ikke har med meg en resto dr00d ^^ Lenke til kommentar
haffi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hmm, er det en ny greie med at restoshammys bruker staff? har sett en hel haug med restoshammys som løper å vifter med stavene sine:) og hva er vitsen med 1handed mace og shield? og ikke staff? Btw. gidder ikke leseover om det noe kluss og dårlige spørsmål atm er møkkatrøtt etter 2 dager uten søvn + fotball kamp og paintball match. Natta Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 1h mace og shield er jo imba i pvp, det sier seg jo selv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå