Macord Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Grounding totem og så har han ikke så mye mer å si really. Jeg er resto veit ikke om det har noe å si, men ihvertfall. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Joa, men fear shaman og go? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tremor totem, Wind Shear? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 6 sec cd og fakecast, og har warlocken med seg en som er aktiv på å fjerne totems står han jo fritt til å caste og feare og kjøre på. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tar du utgangspunkt i at locken har med seg en så må jo shamanen også ha med seg en, og shamanen sin teammate står jo ikke bare og ser på. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg ga akkurat opp arena som restoshaman. Møter carried by ulduar gear, carried by 2600 rata folk, eller noobs som ikke kan og spille, MEN er carria og har da våpen. gogogogog. Facerollclasses, facerollsetups, mongoclasses, mongosetups. Må bare få ut no innvending sinne her ... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tar du utgangspunkt i at locken har med seg en så må jo shamanen også ha med seg en, og shamanen sin teammate står jo ikke bare og ser på. Ja, la oss si at han har med seg en shaman. Da er det ikke verre enn å Hexe dps til shaman og feare shaman og da er plutselig Warlocken fri til å burste. Ellers så kan warlocken Seduce dpsen og feare shaman. Så enkelt er det for en warlock å burste idag, latterlig. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har levla til 17 med mace og skjold, men burde jeg egentlig gå for 2H frem til Dual Wield? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, 1h og skjold suger jo mer enn balle :s Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Shit. Får skynde meg og levle 2H før det har gått for lenge. Men regner med 2x1H blir enda bedre enn 1x2H. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ja, det er raskere, men 2h er jo mer morro med Windfury ^^ Endret 9. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det er raskere, men 2h er jo mer morro med Windfury ^^ Forskjellen blir jo ekstremt liten uansett Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hmm... Hmmmmm.... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det er raskere, men 2h er jo mer morro med Windfury ^^ Forskjellen blir jo ekstremt liten uansett Joda, men 1h og skjold er jo bare kjedelig. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Og nokså ubrukelig. Lenke til kommentar
Chados Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Engelig dinget 80 med shammyen etter mye om og men, har også bestemt at den skal bli den nye main min. Har et par ting jeg lurer på ang elem shammy rotasjon på trash ol. i 5manns / raid. Har egentli ikke klart og finne noen oppdatert info om dette på nettet. Det jeg tenker er at på grupper med mere enn 2 der mobsa står tett, så må jo dps gå opp jo mere CL jeg klarer og smyge inn i rotasjon uten og ødelegge for LvB? Er jeg helt på jordet her eller? På boss så bruker jeg "standar" elem rotasjon. Er det verd og spring frem til trash og mose ned et flame totem kontra og bare stå i ro og caste som en gal? Prøvde og finne hit cap på nettet (google) men fant bare mye tøv fra tbc og gammle patcher, stemmer det at det er 14% uten Spriest / Boomkin i gruppa? Hva anbefaler dere at haste og crit skal ligge på ca for og være helt optimalt? Takk takk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://elitistjerks.com/f47/t20914-shaman_elemental/ Her står vel alt du trenger å vite egentlig. Lenke til kommentar
Chados Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Takk, fikk svar på alt der Ellers noen som har noen lure hint / triks som en "fresh" ele ku burde vite om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå