Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Aner ikke, har brukt WF/FT siden jeg fikk Lava Lash, før det, 40-45 hadde jeg vell WF/WF Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Må innrømme jeg enda bruker WF/WF ... merker ikke store forskjellen med WF/FT. Greit damagen er jevnere med FT oppe, litt mer ustabilt med kun WF. Men det virker alikevel som at det er WF/WF som gir mest damage for meg gjennom en lengre fight. Det er mulig det bare er innbilt eller tilfeldig ... men alikevel. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det syns jeg og, så jeg ville ikke bytte til WF/FT, men med en gang jeg fikk bedre MH og OH, økte dpsen ganske mye da jeg bytta til WF//FT Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja jeg hører de fleste sier det her, så jeg må jo bare prøve jeg og! Har jo ikke de beste våpna i verden enda. MH - Titansteel Bonecrusher - 2.50 OH - The Key - 2.60 Nydinga lvl 80 - så excuse the poor bastard. He's getting there. (Shamarshall @ Armory btw) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg vil anbefale deg å ta en titt på speccen og endre et par ting. Min mening da, så er ikke et must. Men for å være ærlig så er den litt uryddig. Som speccen min før jeg joinet min current guild Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ja, prøv noe sånt som dette. Hvis du ikke syns du trenger instant ghost wolf, tar du de to poenga og setter i static shock og shamanistic focus Er i hvertfall det speccet jeg bruker atm. Endret 7. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tatt mine første heroics som healer i dag ingen whipes pga meg så langt. Tatt dtk, nexus og violet hold. moro! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tok mine første i går Hadde ikke healet siden level 70. Merker jeg sleit i starten, men gikk greiere å greiere, kommer raskt inn i det igjen, men noen wipes ble det. Fortsatt ikke helt kontroll på rotasjon. Når det er 5 manns, så har du ansvaret for all healing. Så jeg holder ES oppe på tank konstant. Kjører riptide hele tiden når tank tar skade. Så er det vell en blanding av Healing wave, Chain heal og Lesser healing wave det går i. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jepp, patchen her var morro på ganske mange måter. Elsker nye riptide og lhw. crits crits crits. Og selvfølgelig NS/2min. Og tok nye 5-man heroic i sted. Den var super =) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Syns den sugde rompeball jeg. En hel instance, i et rom. + det er lang venting mellom hver boss Patchen ødelegger wow mer og mer for min del. Er alt for lett å skaffe seg gear nå. Og all jobb i ulduar er nesten blitt til en stor waste of time. Får jo gear som er like bra, om ikke bedre i den nye heroic 5 mannen, og ikke minst at du kan kjøpe T8,5 deler fra emblemene du får i heroic. Jaja. *whine fra meg ikveld* Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Og all jobb i ulduar er nesten blitt til en stor waste of time. Raider man kun for å få epics? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Syns den sugde rompeball jeg.En hel instance, i et rom. + det er lang venting mellom hver boss Du hadde kanskje foretrukket trash mobs? Patchen ødelegger wow mer og mer for min del. Er alt for lett å skaffe seg gear nå. Og all jobb i ulduar er nesten blitt til en stor waste of time. Får jo gear som er like bra, om ikke bedre i den nye heroic 5 mannen, og ikke minst at du kan kjøpe T8,5 deler fra emblemene du får i heroic. Jaja. Spillet blir ødelagt for din del av at folk som ikke spiller så mye får et par epics? Du får fremdeles bedre gear i Ulduar-25, og langt bedre utvalg i Ulduar-10. Det er bare to tier 8,5 deler å kjøpe fra emblems, som i tillegg koster en god håndfull av dem. Og hvorfor bryr det deg hva slags gear andre får? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 I mine øyne er spillet for enkelt nå. I vanilla wow, da wow var på sitt beste, så var det vanskelig å få bra gear. Nå kan man få det ved å gå pug 5 manns, noe jeg personlig synes er teit. Dette er da mitt syn på det, men, ettersom det er veldig enkelt å geare opp nå, så kommer det vell nytt content snart tipper jeg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Blizzard elsker casuals, men det at du kan kjøpe gear som er bedre enn naxx25 for emblems du får i heroics er latterlig. En instance som dropper gear som er bedre enn det i Ulduar er latterlig. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Var veldig mye drit i vanilla og... Man husker nok bare de beste tingene! Det var f.eks bare maks 10% av spillerne som fikk i det hele tatt se innsiden av Naxx, som blizz brukte masse tid på. I tillegg kunne Rogues oneshotte protwarriors nakne og med lvl 1 daggers, Soul fire og pyroblast kunne lett også oneshotte folk, paladins kunne denge en raidboss alene med reckoningexploit, alle klasser som i det hele tatt kunne heale MÅTTE heale når de kom til endgame. Hadde det veldig moro i vanilla jeg og, med warlocken og shamanen min, men er ikke sånn at alt var bedre før. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Warlocks kan da fortsatt one-shotte folk med chaos bolt o.l. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Warlocks kan da fortsatt one-shotte folk med chaos bolt o.l. Nei. Gearet fra Trial of the Champion er heller ikke bedre enn Ulduar gear, men har samme ilvl som gear fra Ulduar-10 (ikke hard modes). Folk er flinke til å se det negative i alt, personlig forstår jeg ikke hvorfor de gidder å bruke tid på spillet hvis alt er så grusomt. Man liker ofte å tro at alt var bedre før, men realiteten er vanligvis en annen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Warlocks kan da fortsatt one-shotte folk med chaos bolt o.l. Nei. Gearet fra Trial of the Champion er heller ikke bedre enn Ulduar gear, men har samme ilvl som gear fra Ulduar-10 (ikke hard modes). Folk er flinke til å se det negative i alt, personlig forstår jeg ikke hvorfor de gidder å bruke tid på spillet hvis alt er så grusomt. Man liker ofte å tro at alt var bedre før, men realiteten er vanligvis en annen. Folk whiner over at Rogues kunne one shotte i vanilla wow. Men Warlocks kan ikke det i wotlk? Når jeg spilte rogue i vanilla wow, så kunne jeg aldri oneshotte folk på samme lvl som meg. So teoretisk sett så kan warlock one shotte folk, uansett det er faen ikke langt unna. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er vel en tre-shot de kan få til, men gud så lett den er å kontre. Og da er de døde anyways. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er vel en tre-shot de kan få til, men gud så lett den er å kontre. Og da er de døde anyways. Faceroll yo, lett å kontre. Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå