Dernel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Også kalt faceroll/retripala? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du vet at dere faktisk fikk en buff her? interrupt på egen CD off gcd istedenfor earth shock på gcd Lenke til kommentar
Macord Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jadda, jeg er fullstendig klar over det =) Orker bare ikke blande meg med stemmer som allerede er stemt opp. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 5. august 2009 - dagen da Earth Shock mistet sin interupt ability. Men så det patcha når jeg dro på jobb istad. Got to love it. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 5. august 2009 - dagen da Earth Shock mistet sin interupt ability. Men så det patcha når jeg dro på jobb istad. Got to love it. Har jo ingenting å si, siden wind shock interupter og får egen cooldown. Gleder meg sykt til den nye totembar greia, er utrolig lei av å trykke på 4 totemer i raids nå. Greit å være på jobb også, når man vet at serverene er nede Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jada, skal bli deilig med silence på egen timer, men man er liksom så limt på at Earth Shock interupter at det antagelig blir en stund før man greier å omstille seg til at det ikke er tilfelle mer Men ja - totem er den store greia idag. Gleder meg STORT til å prøve Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Huff, jeg likte ikke den ideèn. Syns det var greit med både damage og silence på en. Nuvel. Man får bare venne seg til det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg orker ikke slå opp effekten de erstattet det med på Earth Shock, men jeg tror det var melee-speed reduced for x-antall sekunder. Så bare man får lært seg å bruke den nye effektivt, så blir det bra det =) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Earth Shock: Redesigned. This spell no longer interrupts spell casting, but rather reduces melee attack speed by 10% for 8 seconds (exclusive with similar effects such as Thunder Clap)" Blir en bra buff ja, nå kan vi både reduce attack speed og interupte spells uavhengig av hverandre =) Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 exclusive with similar effects such as thunder clap, menes det at denne stacker med andre ting som minsker attack speed? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synest det er bra det de gjorde med earth shock og wind shock. Nå slipper man hvertfall og holde tilbake earth shock fordi man må vente til mobben man slår på caster, mister jo noe dps der. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ... Nå slipper man hvertfall og holde tilbake earth shock ...Nettopp - det skal bli HERLIG. Wind Shock blei døpt om til Wind Shear tror jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synest det er bra det de gjorde med earth shock og wind shock. Nå slipper man hvertfall og holde tilbake earth shock fordi man må vente til mobben man slår på caster, mister jo noe dps der. Du har 2-3 rogues i raid, så de kan jo kicke. har en litt morsom episode for en stund siden. Husker ikke hvilken boss det var, men de to roguene vi hadde med fikk i oppgave å kicke etter tur. Jeg kjørte min vanlige rotation og endte opp med å interupte mer enn den ene roguen ... Nå slipper man hvertfall og holde tilbake earth shock ...Nettopp - det skal bli HERLIG. Wind Shock blei døpt om til Wind Shear tror jeg. Korrekt ^^ Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 for interupt biten er det jo bare å lage en makro som bruker både wind shear og earth shock samtidig. Selv er jeg enormt glad for CH endringene på resto, blir mye bedre, lei av fighter der man må spre seg ut for å ikke ta aoe dmg, og CH ikke rekker til. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei Min shaman er for øyeblikket 79 1/2. Jeg lurer på om stormhide settet + andre diverse quest items er bra nok til å heale heroics? link: http://www.wowhead.com/?search=stormhide takker for svar Lenke til kommentar
Macord Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er vel ikke det betse gearet å heale heroics med, men kan funke. Jeg heala med gear fra normal instances når jeg nettopp hadde dinga 80. Endret 6. august 2009 av Macord Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Funker fett det, brukte stormhide selv i starten. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det slow i main hand og fast i off-hand når jeg går dual for en levle char? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Foretrekker 2 seine våpen jeg. Flurry fikser farten uansett, og du får mer skade på WF/WF evt WF/FT+Lava lash Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 WF/WF er jo null poeng da WF proccer hvert 3.sk uansett O.O Den proccer ikke noe fortere med WF/WF. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå