Kverulantus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flameshock og Lava burst? Og dette bruker du som enhancement? O_o Hadde jeg brukt det, ville dps'en min vært minst 500-700 lavere. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det 2H eller 2x1H man levler Enhancement med? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg brukte 2h før jeg fikk mulighet til å specce dual wield Endret 3. august 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I tillegg er det moro å duel-wielde shaman Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Må da være mer moro å få de wtfbbqpwn WF crittene med 2h engang i blandt? Skal ikke uttale meg, har ikke spilt Shaman siden sent Vanilla / tidlig tbc. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flameshock og Lava burst? Og dette bruker du som enhancement? O_oHadde jeg brukt det, ville dps'en min vært minst 500-700 lavere. Hvis jeg ikke bruker det, får jeg jo 4-5 sec der jeg bare må vente på cooldowns? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Men du slipper å resette melee og får mulige wfprocs. Lenke til kommentar
-DiroleX- Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Min shammy Player Name: Lietago Rase: Tauren Guild: Rhapsody Best instance: Zul'Farrak Realm: Outland Level: 55 atm, men powerlevler Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Flameshock og Lava burst? Og dette bruker du som enhancement? O_oHadde jeg brukt det, ville dps'en min vært minst 500-700 lavere. Hvis jeg ikke bruker det, får jeg jo 4-5 sec der jeg bare må vente på cooldowns? Da skjønner jeg ikke hva du driver med, selv har jeg max 1 sekund der jeg venter på cds :s Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har det gående på samme måte Dernel. Er maks 2 sek jeg må vente. Som shammy er det ikke vits i spamme attacks. Jeg tar det rolig og får høy dps og damage Det er kos x) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg får teste din rotation igjen da Ghraag(flyvende rektum:P) Men, bruker aldri lava burst osv på packs, er kun på bosses, og da har jeg en rotation uten noe venting, og det funker bra for min del. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Altså, sier ikke at min rotation er verdens beste. Men det er den jeg har opplevd å få best dps med Det er individuelt. Med tanke på gear og hvordan du spiller Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker på bosser: Totems: SS-ES-LL-LB-Skjold Også pån igjen, ligger på rundt 4.5-5k i 25mannm uten at jeg egentlig stresser no voldsomt Jeg har også prøvd meg med flameshock og earth shock annenhver gang, men det funka ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Earth Shock: Redesigned. This spell no longer interrupts spell casting" For noe tull! Får håpe det blir stilt tilbake i 3.2.1. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vi har da fortsatt Wind shock, som ikke deler cd med de andre shock-spells. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vi mister en interrupt, det vil utgjøre mye i pvp med 6sec CD. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ser ikke helt hva som blir forskjellen? I 3.1 nå har vel wind shock og de andre shocksa delt cd. Den nye Wind shear vil ikke dele cd med shocksene, så vi har fremdeles en interrupt med 6sec cd... Noe jeg overser? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Earth shock gjør både damage og interrupts. Men overså at WS fikk egen CD, så da går det jo opp i opp, bare mer knapper å trykke på. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skill er for no-lifers! Jeg stemmer for at macro-systemet får mulighet for loops, så slipper man unna med én knapp til alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå