Grand Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 i dag tror jeg skal respecce til elemental er litt små lei resto. Ossen DPS ligger du på Daruu? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 i dag tror jeg skal respecce til elemental er litt små lei resto. Ossen DPS ligger du på Daruu? Se 4 poster bakover Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvordan vil Dette fungere i PVP? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Burde du ikke hatt med mental quickness? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men hvor skal jeg da ta de tre poenga fra? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror jeg ville ha beholdt det slikt, men du må ikke glemme den stoneclaw glyphen som kommer imorgen! Sett 2 points i earths grasp istedet for full ancestral knowledge Lenke til kommentar
Hel Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror jeg ville ha beholdt det slikt, men du må ikke glemme den stoneclaw glyphen som kommer imorgen! Sett 2 points i earths grasp istedet for full ancestral knowledge Earth grasp øker ikke effekten av skjoldet man får fra stoneclaw totem. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hmm sitter å leser på elitistjerk nå og ser ut som elemental blir litt anderledes en jeg først trodde. Nå blir det glyph of Totem of wrath som gjelder, så man skal vist bare droppe det hvert 5. min for å få buffen for så bruke searing totem/magma totem resten. Hadde jeg ikke trodd =) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns man kunne endre duration på totems akkurat som dem gjorde med blessings Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hmm sitter å leser på elitistjerk nå og ser ut som elemental blir litt anderledes en jeg først trodde. Nå blir det glyph of Totem of wrath som gjelder, så man skal vist bare droppe det hvert 5. min for å få buffen for så bruke searing totem/magma totem resten. Hadde jeg ikke trodd =) Det forutsetter at man har 2 ele shamans da, ellers blir det dps loss for raidet Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nah de mener vist ikke det, de påstår at både ret palla og demo lock vil gi samme nytten =) Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ai, da ble det verre. Tenkte dualspec ele/resto, men må si jeg ble litt confused av de nye talentsa og slikt, hvertfall på elementalsiden. Er dette her et bra oppsett? Tror jeg var litt rask på fingeren i stad. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men da må man jo ha begge de to, noe som vi har sjeldent ihvertfall Sånn specc har jeg http://www.wowhead.com/?talent#hEh0qcdItGfzAo0xxco:kMbMcm Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har frem til i går vært healer. Men kjøpte dual spec, slengte opp en kjapp ele spec og kjøpte glyphs etter mest dmg potensial (ut i fra eget hodet og ingen research) Uansett, ble med på en UP hc i går og endte opp med 2600dps noe som jeg er veldig fornøyd med i mitt "resto" gear. Sprang rundt med 500mp5 og 100% mana hele tiden, selv om vi pullet non-stop. Det var seriøst umulig å gå oom. Etter dette skiftet jeg til resto igjen, og solo healet PUG OS 10 Vi var vel 4 stk som stod igjen til slutt, men folk greier rett og slett ikke å passe seg for fire wall. Er maks irriterende. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner ikke at det er mulig å dø på firewall. Det er en giganstisk brennende vegg med et "stort" hull i. Er ikke såååå veldig vanskelig å stå der hvor hullet er =) Blir oppgitt jeg... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner ikke at det er mulig å dø på firewall. Det er en giganstisk brennende vegg med et "stort" hull i. Er ikke såååå veldig vanskelig å stå der hvor hullet er =) Blir oppgitt jeg... Har du aldri gått i veggen? Selv de beste raiderne våre blir tatt en gang i blandt, spiller på små marginer når man skal dpse så mye som mulig :--o Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som Off-hand for enhancement shaman, er Angry Dread fortsatt den beste? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lol etter earthbind totem rooten kom har ele shaman blitt veldig bra pvp og pve. Kan lett downe 2lvl høyere players i pvp, jeg har tatt 12 mobs 1 lvl høyere enn meg og instances ligger jeg som oftest på 1. plass med dps done. Dette tror jeg er det beste de har gjort med Ele shaman på lenge! mye bedre å spille:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå