Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser forresten ut til at CL har blitt nerfet hardere enn jeg trodde. I tillegg til mindre damage så er CDen høyere. Med 3 points i Storm, Earth and Fire så hadde man før 2,5 sec mindre CD. Nå er den bare reduced med 0,75 sec med 3 points.

FlameShock mister forresten cast distancen sin fra Lava Flows talentet men gir til gjengjeld 30% casting speed i 6 sec på alle spells hvis den er dispelled. Regnes Lava Bursts consumption av FlameShock som et dispell? Hadde vert utrolig bra om den gjorde det

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Bra fornøyd med helgens insats =) Dinga rett før helgen og i går fikk jeg badge nummer 100 =) Har bodd i heroics i helgen for å si det sånn =) Har også byggd meg opp til å få 1800 SP og 310 mp5 while casting på 3 dager =) Pluss at jeg har fått tier 7,5 dps pants fra vault. Bra helg ja

Lenke til kommentar
Ai! Ser bra ut.

Er på 73 nå, tror det blir elemental i raiding. Enten det eller resto, høres morsomt ut!

... Må bare komme meg dit. Er ikke SÅ spennende å queste, akkurat.

hvilket lvl lærer man multiroot eller er det bare glyph?

Lenke til kommentar
Ai! Ser bra ut.

Er på 73 nå, tror det blir elemental i raiding. Enten det eller resto, høres morsomt ut!

Man får 100% chance for root på earthbind totem ved å putte 3 points i Storm, Earth & Fire talentet. Har jeg regnet riktig så blir det tilgjengelig allerede på lvl 42 hvis du går direkte for dette talentet :) Eller på 40 da men da har du bare 33% chance for root

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Ai! Ser bra ut.

Man får 100% chance for root på earthbind totem ved å putte 3 points i Storm, Earth & Fire talentet. Har jeg regnet riktig så blir det tilgjengelig allerede på lvl 42 hvis du går direkte for dette talentet :) Eller 40 da men da har du bare 33% chance for root

Ser jo rimelig rått ut. Kanskje jeg skal teste ele med min 49 shammie. Får ta en kikk på talents når jeg komemr hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Lol et lite spørsmål, siden jeg ikke har vært så updated på wow i the siste, lurer jeg litt på har patch 3.1 kommeteller?

Nei, og det er ikke gitt ut når den kommer heller.

Tipper etter påske en gang.

kk, var det jeg troddde;D

Syns faktis ench blir for op og spille og dermed ikke gøy at all. Så jeg holder meg ele. Noen ele shamans her som har noen tips til hvordan jeg burde gå fram?

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Lol et lite spørsmål, siden jeg ikke har vært så updated på wow i the siste, lurer jeg litt på har patch 3.1 kommeteller?

Syns faktis ench blir for op og spille og dermed ikke gøy at all. Så jeg holder meg ele. Noen ele shamans her som har noen tips til hvordan jeg burde gå fram?

Ingen som skjønner det der. ENHANCEMENT! ikke ENCHANTMENT. Folk som skriver Ench prater jo om proffesion :S

Siden når har Enhancement vært OP og spille? Og hvis enhancement er OP, hva er ikke da elemental?

Lenke til kommentar

Ingen som skjønner det der. ENHANCEMENT! ikke ENCHANTMENT. Folk som skriver Ench prater jo om proffesion :S

Siden når har Enhancement vært OP og spille? Og hvis enhancement er OP, hva er ikke da elemental?

Hmm, vil bare si det sånn at med enhc* :p så har jeg tatt lots med 80 fra priest til lock. Men med ele må jeg kjempe litt. Har også mye dårligere survivability. Men enhc har wolfs som dreper som faen. Men kanskje ikke op men salig nice. btw. er bare lvl 72.

Lenke til kommentar
Er det meg eller er det veldig få totems(ranged) som resto?

Du har den http://www.wowhead.com/?item=40709 og http://www.wowhead.com/?item=38368

Og hvilken av disse to er å foretrekke?

Jeg foretrekker Totem of the Bay. Har du mana problemer bør du kanskje vurdere Totem of Forest Growth. Finnes også en resto-totem som dropper fra Faerlina i Naxx25, som jeg bytter til på Patchwork og andre single-target heal fights.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...