binko Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Aha. Hva med leveling da? Den er litt tricky..ere. Enhancement er vel den logiske. Hvertfall da jeg har gear til det. Elemental? Blei jeg litt forvirra her. Elemental er vel kanskje best i endgame? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Enchancement er nesten gøy å levle med. Elemental tar mye dmg, men er møkk kjedelig, og PvP kan du glemme. Som resto dør du aldri, men tar sykt lang tid å ta en fiende. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg syntes det er motsatt Enhance er like kjedelig som å se på gresset gror Men er sant at ele ikke funker til pvp, men hvem pvp'r når de levler anyway? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gleder meg til dualspec kommer jeg =) Dinger 80 med shamanen i kveld håper jeg så da blir det full resto, men da vil jeg tro dailyquesting er et helvette? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spellpower er spellpower nå, så questing går mye raskere enn hva det gjorde før. Men selvfølgelig ikke like raskt som hvis man var elemental. Pluss at du garantert har liten downtime med tanke på mana regen. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gleder meg til dualspec kommer jeg =) Dinger 80 med shamanen i kveld håper jeg så da blir det full resto, men da vil jeg tro dailyquesting er et helvette? Jeg gjør dailys som resto hver dag. Null problem. Eneste jeg kan si jeg savner er knockbacken for litt aoe. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så du bruker ikke 25 sekunder på å drepe en mobb liksom? For da kan det jo ikke være lønnsomt =) Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) nope. Jeg samler fremdeles så mange jeg klarer. Gjerne 15 + og bruker magmatotem for å dra de ned. Jeg ligger på rundt 2500 spellpower med flametounge, så magmaen critter for rett under 1000 pr mob. Eneste problemet og grunnen til at jeg savner den knockbacken er at hvis totem rekker å drepe mobs før jeg får gjort skade så teller jo ikke killen som min kill. Tenker jeg bruker 45-60 sec på 15 mobs. Endret 18. mars 2009 av beerlover Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Smart smart =) Det skal jeg prøve da jeg dinger og har respecca =) Takk for tipset Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 kjører dailys i resto form og går ganske greit, ta en flameshock og lava burst etter det er bare og hamre lightning bolt husk og enchante macen med spellpower via Shaman's egene enchants Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 FS+CL+LB+LvB funker bedre. Da får FS ticket 3 ganger og mob er som regel død, hvis ikke så avslutt den med en earth shock f.eks. Tenker jeg må prøve den aoe metoden jeg også, hørtes morro ut Lenke til kommentar
haffi Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hello! Har akk startet å game på min lvl 72 shaman igjen. Spiller Elemental men er usikker på om jeg skal specce Ench istedet. Lurer også på hvilke stats som er bra for de forskjellige buildsa og hvordan man egentlig spiller shaman(altså hvordan jeg burde gå ut i fight osv.) lenge siden jeg har gamet. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg kan bare Enhancement men ville gjøre sånt: Stormstrike Earth shock Lava lash Lightning bolt, om Maelstrom weapon er på 5 stacks. Så eventuelt WF i MH og Flametongue i OH/ WF i MH og WF i OH Dette speccet vil fungere bra så setter du 2 poeng i convection og 5 i elemental fury. Når det gjelder stats er Agility og Ap det du skal se etter, nå som 1 strengt ikke lenger er 2 AP, men ikke glem stamina og intellect Endret 22. mars 2009 av Dernel Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Eventuelt kan du bruke 5 points (kan f. eks ta fra enhancing totems og mental quickness) og bruke på Toughness. Hadde først samme oppsett som Dernel, men fant meg selv ofte i trøbbel mot flere fiender (jeg er av typen som liker å samle opp flere av gangen) uten 5/5 på Toughness. Går på preferanser og spillestil! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg vil si at Toughness er veldig veldig ubrukelig, men smak og behag. Så lenge du har maelstrom weapon har du jo instant heals ganske ofte. Endret 22. mars 2009 av Dernel Lenke til kommentar
haffi Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Takktakk, men lurer litt på om Ench specc som funker ca. 50/50 pvp - pve siden jeg levler og driver pvp på samme tid? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det speccet jeg linka funker som pvp. Ikke at shaman er så veldig OP i pvp Lenke til kommentar
haffi Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei men det funker jo greit da:D Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg vil si at Toughness er veldig veldig ubrukelig, men smak og behag.Så lenge du har maelstrom weapon har du jo instant heals ganske ofte. Du har rett, den er ikke spesielt bra. Det er derfor jeg kvittet meg med den tidligere denne uka. Hopp over toughness! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå