Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Fra World of Raids, PTR patch 3.1.0:

Shaman

* Bloodlust/Heroism: Cooldown reduced to 5 minutes, but Sated and Exhausted now last 10 minutes.

* Poison Cleansing Totem and Disease Cleansing Totem have been merged into "Cleansing Totem." Cleansing Totem pulses every 3 sec, down from 5.

* Talents

o Enhancement

+ Lava Lash now has a new icon.

+ New Talent: Frozen Power: Increases the damage done by your Frostbrand Weapon if it is enchanted on your main-hand weapon by 10/20%, and your Frost Shock has a 50/100% chance to root the target in Ice for 5 sec. when used on targets at or further than 15 yards from you.

+ Spirit Weapons: Now reduces all threat generated by 30%, not just physical attacks.

+ Stormstrike charges have been increased by 2, and cooldown reduced by 2 sec.

+ Improved Stormstrike re-designed: When you Stormstrike, you have a 50/100% chance to immediately grant you 20% of your base mana.

+ Toughness: No longer increases your armor. Instead, this talent now increases your total Stamina by 2/4/6/8/10%.

+ Unleashed Rage - Reduced to 3 points, down from 5. Each point now also increases your total Agility by 1/2/3%.

o Elemental

+ New Talent: Booming Echoes- Reduces the cooldown of your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 1/2 sec., and increases the direct damage done by your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 10/20%.

o Restoration

+ Ancestral Awakening: This talent now accounts for your ineffective healing, rather than effective.

+ Cleanse Spirit now has a new icon.

+ Riptide: This spell has a new icon.

Endret av janan71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jo et par som var ganske greie da, i alle fall for enhancement.

+ Stormstrike charges have been increased by 2, and cooldown reduced by 2 sec.

+ Improved Stormstrike re-designed: When you Stormstrike, you have a 50/100% chance to immediately grant you 20% of your base mana.

=> Enda mer mana er vel alltid greit.

+ Toughness: No longer increases your armor. Instead, this talent now increases your total Stamina by 2/4/6/8/10%.

=> Et ubrukelig talent er ikke lenger fult så ubrukelig.

+ Unleashed Rage - Reduced to 3 points, down from 5. Each point now also increases your total Agility by 1/2/3%.

=> Færre poeng for +ap og +agi gjør et bra talent enda bedre.

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Forresten. Burde ikke Frozen power heller vert et elemental skill istedenfor enhance? Greit at den booster frostbrand weapon men fryse folk fast på avstand når man er meele klasse virker litt rart da man uansett må innpå fienden. funker heller ikke på nært hold så å fryse fast fienden i close combat å løpe unna å ta noen heals funker jo heller dårlig. På elemental derimot hadde dette vert gull så håper den ligger tidlig på enhance treet så jeg får tatt nytte av det også :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Du må innpå fienden, ja, og det er jo mye enklere dersom de ikke løper fra deg?

At folk stikker fra enhc shaman har vel aldri vert noe stort problem da man har både slow effect på frost shock å ghost wolf? Skal ikke si sikkert jeg men da jeg stort sett har spilt som elemental men får ele shammys tak på den skillen også så ser jeg for meg at pvp mot meele class blir en helt ny opplevelse :p

Lenke til kommentar

har vell nok av shamans i Raidene og vi har Totems for det + at vi har mage's etc som tar seg av curse så vil tør og påstå at Cleanse Spirit er waste og heller vil putte den siste pointsen i noe som har mere effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...