Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville selv heller gått for noe slikt http://www.wowhead.com/?talent=hA0hqZ0xgcoxzAIkufot

Anticipation og toughness er ikke regnet for å være spesiellt bra. I tilleg kommer mye enhancement damage fra elemental.

Får jeg spørre hvorfor du ikke har enhancing totems og improved Windfury totems?

Og hvorfor har du static shock? Den proccer nå vel bare når man bruker lightning shield?

Funker sikkert når man levler, men bruker du lightning bolt så må du jo drikke hele tiden, noe du slipper når du bruker kun water shield.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på om du bruker Lightning shield, har specca elemental focus osv.

Bruker du lightning shield, går du fortere tom for mana, har du specca mental quickness, mister du ikke så mye mana om du bruker lightning bolt.

Så, ikke glem Intellect helt, men ikke begynn med enchants og sockets.

Lenke til kommentar
Jeg har og lurt på å specce resto, men det var vel ikke noe særlig å levle med, bortsett fra instances?

Jeg levla med det fra 72 til 79. Funket ganske bra, men du brenner mye mana på mobs, men du dør aldri :) Også er det veldig lett å finne grp til instancer. Men viss du skal starte fra lvl 1 burde du kjøre ench til 60 eller 70+

Lenke til kommentar
Sett litt på enh shamans i <BrokendruM>, der kjører de Agility/Stamina/Intellect i enchancement, så blir vel det. Eller skal man glemme Intellect i PvP?

1 str = 1 AP

1 int = 1 AP + 15 mana?

Int er definitivt bra i PvP. Bestem deg for en vekting så du kan vurdere utstyret. ElitistJerks har noe info her.

Lenke til kommentar
Sett litt på enh shamans i <BrokendruM>, der kjører de Agility/Stamina/Intellect i enchancement, så blir vel det. Eller skal man glemme Intellect i PvP?

1 str = 1 AP

1 int = 1 AP + 15 mana?

Int er definitivt bra i PvP. Bestem deg for en vekting så du kan vurdere utstyret. ElitistJerks har noe info her.

Intellect er absolutt ikke bortkastet! Med talenter blir 1 int = 1.1 ap, 16.5 mana, 0,33 spell power, og litt spell crit.

Bl.a. på 1 hand synes jeg 30 int er en av de beste enchantene du kan få som enhancement.

Som enhancement på lvl 60 prioriterer jeg likt mellom agility, stamina og intellect. Prøver å balansere slik at jeg har omtrent like mye hp og mana.

Ellers prøver jeg å finne mest mulig crit rating da denne gjelder både for spell og melee. Men talentet som gir +9% melee crit ved spell crit blir det virkelig fart på sakene!

Lenke til kommentar

1 str = 1 AP

1 int = 1 AP + 15 mana?

Intellect er absolutt ikke bortkastet! Med talenter blir 1 int = 1.1 ap, 16.5 mana, 0,33 spell power, og litt spell crit.

Bl.a. på 1 hand synes jeg 30 int er en av de beste enchantene du kan få som enhancement.

Som enhancement på lvl 60 prioriterer jeg likt mellom agility, stamina og intellect. Prøver å balansere slik at jeg har omtrent like mye hp og mana.

Ellers prøver jeg å finne mest mulig crit rating da denne gjelder både for spell og melee. Men talentet som gir +9% melee crit ved spell crit blir det virkelig fart på sakene!

hvorfor det? du trenger da absolutt ikke masse mana som enhancement, du har water shield og shamanistic rage så og stacke intelect er totalt bortkasta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...