Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagt det før, sier det igjen. Personlig liker jeg enhancement best, men har da aldri prøvd og levle med elemental. Jeg vil tro enhancement har minst nedetid for mana o.l.

http://www.wowhead.com/?talent=hV0hZhxgIsgdAIkzf0t

Den speccen bruker jeg som enhancement, men tror du ka vente til de 8 i elemental til du har fullt på Maelstrom weapon. Improves WF og Strengt of earth/Flametongue totem er også litt ettersom om du i det hele tatt gidder og sette totems mens du levler. Tror ikke jeg brukte mine før jeg kom til Nagrand eller noe :p

Lenke til kommentar
Sagt det før, sier det igjen. Personlig liker jeg enhancement best, men har da aldri prøvd og levle med elemental.

Hvordan vet du at du liker enhancement best da?

Jeg lvlet med enhancement (og resto på 60/70) helt til lvl 70, så tenkte jeg at nå skal jeg jaggu prøve meg på elemental siden jeg aldri har prøvd det før. Det var veldig uvant i starten men nå har jeg det mer moro en noensinne med shamanen min. :)

Lenke til kommentar

Spiller selv resto siden det var det jeg joinet guildet som

og som jeg føler at jeg fikser best.

Men etter at alt kom på farm, så dropper jeg ofte innom

elemental og har det skikkelig moro.

Enhancement er gøy det også, men skal jeg velge dps på shaman

så går jeg helt klart elemental.

Pure fun. (Snakker pve nå, har lite pvp erfaing på lvl 80)

Lenke til kommentar
Dinget nettopp 80!

Har spilt en god del resto på 60/70, men har spilt mest enhancement. Tenkte det var på tide å teste elemental

tenker på å kjøre denne builden: http://www.wowhead.com/?talent=hEbVqcd0tGestZx0xh

vad tycks? (kjører mest pvp)

Jeg er veldig fornøyd med denne builden som elemental. Jeg foretrekker damage/crit booosts samt instant ghostwolf fra enhc treet framfor mer talents i resto men builden du kom med funker nok bedre den i mange tilfeller da du har raskere heals og liten pushback :) Men jeg tjener lett inn det sekundet på healing å null pushback ved å kaste earthbind totem å løpe unna et stykke som ghoswolf å heale opp. Det er mot melee classes ofc da de er den største trusselen for meg. Andre castere er stort sett free kills uansett :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du møter. Grounding (bruk denne mot de fleste klasser), Earthbind, Stoneskin, Poison cleansing (rogues), Disease cleansing (deathknights), lista er lang.

Du bør så klart bruke Totem of Wrath, men det sier seg selv.

Når det er sagt så er elemental ganske ubrukelig i PvP om dagen.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Et spørsmål. Hvorfor har blizz gjort det sånn at rogues kan sappe shamans i ghostwolf form nå? Var virkelig ikke rogues OP og brutale nok mot shamans fra før av til at vi kunne få beholde dette lille "trikset" for å faktisk ha en bitte liten mulighet til å komme oss unna en rogue i live? Mulig rogues har kunne gjort dette lenge nå men er en stund siden jeg har spilt PvP så må si jeg ble overraska når roguen jeg visste var i nærheten plutselig sappa meg i ghostwolf form :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...