2r3 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det skal funke fin og heale som elemental specc, bare hugs og bruk mana stream og thunderstorm så ofte du kan for og halde manaen oppe. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fungerer helt fint i normal dungeons, ja. Men ikke prøv det i heroics. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det går helt fint å heale i heroics med elemental specc på level 80. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sant, men det forutsetter at man har en relativt bra geara tank. Og det blir mye drikking :-) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Høres ut som vi skal prøve en dag Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva skal du med paladinen din da? :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 holydps? Kom an Zypher, pingle. Men nok OT, vurderer å levle opp min 58 shaman en gang i fremtiden, men den er atm naken (kun iført tabard) så noen tips til hvor jeg kan booste den eller hva jeg kan kjøpe til den? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heirlooms! (så du kan gjøre fler heroics med meg ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Isåfall, rop på meg et par timer før du transferrer. Og ja, Heirlooms er gode greier. Evt. outlandgreens du får etter et par stressende quests. Lappeteppe, javel, men det er en start. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 heirlooms er en selvfølge, men går jeg enhancement får jeg vel ikke våpen en gang. Går jeg elemental får jeg våpen, trinkets og shoulders mange slots igjen det kanskje finnes noen nifty items til. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er da heirloom 2h: Bloodied Arcanite Reaper Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men orker jeg 2h enhancement? De var jo smarte nok til å gjøre våpna til sverd så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjørte 2h enhancement de siste lvlene før jeg kom til 80 og det var langt ifra så skremmende i motsetning til dual enn jeg hadde forestilt meg. Også var det i alle fall godt med noe variasjon etter 65lvler med enhancement. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal du levle shaman på low level, så er du nesten nødt til å gå enhancement (men elemental er bedre fra level 60ish). Elemental spiser manaen din på lav level. Dualwield er nok en del bedre når du får det, men da er det heller ikke noe problem å få tak et par våpen som duger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du orker ikke 2h enhancement, og elemental er 10e6 ganger så morsomt. Heirloom shoulders og trinket. Staff om du vil, evt snapp med deg noen questegreens fra tidlig outlands, og det hjelper ganske mye. Vi kan alltids dra deg gjennom de første, slik at du får noe starter-shizz. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...7913091644' "We are also working on giving Enhancement and Elemental more PvP utility." Yay, ser ikke spesiellt ut enda, men kan bli bra. Gleder meg til 3.1^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje jeg kan kose meg med pvp snart jeg da Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hah, synes jeg ser den. Patchen kommer: "Flametongue totem now has a new icon!" Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 haha Men det er en bra start da, å kombinere totems. Kan jo håpe på at de legger in å fjerne stun på tremor totems ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå