tmolberg Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg trykker flere knapper enn 1 knapp... Går vel i rundt 7-8 knapper totalt når jeg farmer. Shaman er ikke SÅ faceroll så dere skal ha det til. Men da kjører jeg enhancement for leveling. Tenkte jeg skulle specce elemental senere på level 80 for å "thunderfucka" folk Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe den thunder greia er møkk kuul. Men grunnen til at jeg valgte elemental er dual spec som kommer snart. Da kan jeg gå elemental/resto, så kan jeg bruke (nesten) samme gear og gjøre 2 jobber helt ok =) Skikkelig hybrid. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hørres ut som en god ide. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå har jeg ikke prøvd Enhancement siden jeg levlet i TBC, hvorpå jeg gikk resto fra 68, men fra 75 og oppover tror jeg det er lite som rivaliserer Lava Burst med glyphs (Flame Shock og Lava) til levling som shaman. Mobs døde før de kom frem til meg, noe de fortsatt gjør på level 80. Lightning Bolt, Chain Lightning, Flame Shock, Lava Burst, neste. Det blir vel 6-8 sekunder pr. mob, det. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser ikke pointet med en FS etter LB og CL.. Du får lite instant skade og den rekker kanskje 1 tick før mob er død. Er jeg heldig med crit og overload, så er en mob død på 2-3 LB. Og med LB glyph, så gjør jo LB mer skade enn CL, men har til gjengeld 0,5 sek lengre cast.. Angående lavaburst, så har jeg ikke den enda og kan ikke uttale meg der, men hvordan brukte du denne når du levlet? FS+LvB+LB? Ser for meg en irriterende GCD etter FS Og hvordan bakes denne inn i raid dps? Blir jo samme problemet med GCD her også. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ble litt snacks i naxx på meg igår (25) http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Hellbreak Fikk t7.5 skuldre og bukser, og nye sko. + en god del offspec ting. Må ha ny metagem, skal også kjøre på prismatic i shoulders +11mp5 gem. Driver med Sons of Hodir rep, ekstremt kjedelig som resto, så bruker aldor enchant. Endret 26. januar 2009 av Ole J Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Du holder fs oppe og bruker lvb hver gang det er off cooldown i raid.(eller bør det ihvertfall) Trikset er å finne en rotasjon som funker for deg, med forskjellige mengder haste blir det litt forskjell (samt også forskjell på ms) fra spiller til spiller Jeg pleide å begynne med flameshock - lavaburst mens jeg levla Endret 26. januar 2009 av daruu Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fin rotation for ele shamans FS - LavaB - CL - LB - LB - CL - LB (her en plass er lavaB klar men kjør på med enda en LB) Repeat, kan gjøre ca 2-3 lavabursts på 1 flameshock. Gjør det samme som resto når jeg kvester, men da er det litt lengre cd på Lavaburst og CL Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan funker systemet med lava lash nå? hvordan er det iforhold til 2x wf? Hva er best mellom 1x wf og 1x flametongue Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er vel bare å kjøre på med lava lash hvertfall. Ikke noe tvil om det. Litt mer usikker på WF+WF eller WF+FT, men ser flere etterhvert har begynt med WF+FT Lenke til kommentar
brrah Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kommer straks til Outlands og har da tenkt å gå over til enchancement fra elemental. Hvilket specc er det som er å anbefale? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=hV0hZhxgIoxdAIkzfot Btw, hvorfor OutlandS? Det heter jo Outland Endret 27. januar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
brrah Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan er den enkleste måten å skaffe meg en totem-item? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan er den enkleste måten å skaffe meg en totem-item? Kjøpe fra vendoren i Grillzy, får de beedsa fra daily questsa rett i nærheten. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Den skal jeg ha http://www.wowhead.com/?item=38358, nå blir jeg hvertfall aldri mer oom. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sats på MP5 du, har selv 600+ MP5 while not casting og 400 og noe når jeg caster. Med bra tank så er jeg skjeldent under 90% på bosser i HC og raid. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke som lvl 74 Da er den der gull. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 åja, da skjønner jeg det Lenke til kommentar
nilox Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har børstet støv av shamanen min for å lvle han gjennom wotlk nå. Respeccet han fra enhancement til elemental for å prøve noe nytt og moro, funker det bra for en elemental shaman å være healer i normale dungeons? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja det funker egentlig veldig bra. Du har jo earth living wepon og thunder graia som gir tilbake mana og greier, eneste problemet er at folk er så trangsynte at det er vanskelig å få lov til å være med i gruppa =( Men når du først får overtalt dem til å ta deg med går det helt fett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå