FOOrK Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Javel, da får jeg telle opp hvor mye spellpower jeg har nå og skifte Skal bli morro. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er nok slik det funker, ja, men merk at det IKKE går an å slette de fire du setter i banken. Her har faktisk RAF-kontoer en fordel. Jeg har ikke gjort verken Air eller Water questene på min shaman. Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Karnskje eit veldig noob spørsmål, prøvde og søke, men fant ikkje noke om det. Spellpower scaler ca 2+ på healing spell og 1+ på dmg spells. Når du speccer resto får du +15% healing fra intelecten din og applyer EL får du vel 195+ på healing spells. Det eg lurer på scaler + på healing spells fortsatt bare 1 eller scaler det 2 som spellpower bare att det er kun på healing spells det funker? Håper dere forstår spørsmålet mitt, vist ikkje kan eg prøve og forklare det betre. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Healingspells får uansett samme mengde "styrke" fra spellpower enten man bruker Earthliving eller ikke. Forskjellen er at man får mer healing (som vist i character vinduet) ved bruk av Earthliving. Talentet gjør at du får mer healing til mer intellect du har - altså at intellect blir en bedre stat. Håper jeg forstod spørsmålet. Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var ikkje sånn eg tenkte det ^^ Det eg meinte var får du like mykje effekt på eit healing spell om du har +1 to healing spells som med +1 spell power Det eg tenker mest på er at FTT gjer "Party members within 30 yards of the totem have their spell damage and healing increased by up to 144." Får du like mykje da som om det hadde vert "spell power increased by up to 144"? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det eg meinte var får du like mykje effekt på eit healing spell om du har +1 to healing spells som med +1 spell power Ja. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 våpene skal være over 2.6 for og gjøre opp for windfury cd, samtidig som trenge våpen slår mye hardere med stormstrike. er en vakker tanke ja, men finne våpen over 2.6 i praksis er ikke like lett. bruker selv; mainhand - Kel'Thuzad's Reach 156.5dps 2.6speed, lysten på Calamity's Grasp men den er ikke like lysten på droppe. offhand - Angry Dread 156.6dps 2.5speed Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 våpene skal være over 2.6 for og gjøre opp for windfury cd, samtidig som trenge våpen slår mye hardere med stormstrike. er en vakker tanke ja, men finne våpen over 2.6 i praksis er ikke like lett. bruker selv; mainhand - Kel'Thuzad's Reach 156.5dps 2.6speed, lysten på Calamity's Grasp men den er ikke like lysten på droppe. offhand - Angry Dread 156.6dps 2.5speed formulerte meg litt feil, 2.6 er også helt ok dette er fordi WF har 3 sek CD Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Navn: Eurognu Level: 51 Realm: Jaedenar Build: Enchancement Trenge et lite tips ang. hvordan man best skal ta warriors. Mage og Hunter er ikke noe problem, Earth/Frost Shock og grounding, men warrior sliter jeg med. Forsag? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hmm, shamanistic rage, shock, nuke, stomp, shock + mer nuke, kanskje er du heldig å får han ned, kanskje ikke. frem til maelstrom og feral spirits så er det mulig at dette blir for vanskelig Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som tar rogues i duel her? Nå mener jeg lvl 80 shaman. Sliter så utrolig mye med de. Selv om jeg har poisen totem og trinket.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Blir stun-locka omtrent helt til jeg er død. Hvertfall som enhancement shaman. Enda jeg bruker pvp-trinket Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 da er vi to, jeg er resto og har ikke sjangs. Eller jeg kan holde ut litt med earth shield OSV. Men det ekke lenge. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen enhancement shammys her, som har peil på hva som er best av 2x WF enchant (altså på DW) eller WF på MH og flametounge på OH? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg prøvde meg litt fram med det der en gang, testet det ut på en dummy. WF WF ga cirka 2k dps med flame shock-rotasjon WF FT ga cirka 1800 dps med flame shock-rotasjon. Jeg gjorde det jo bare to ganger, så det kan hende jeg gjorde noe feil, eller at det litt flaks/uflaks inne i bilde. Personlig bruker jeg WF WF, du kan jo prøve selv. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Noen andre elemental shammy som gleder seg til i morgen? Clicky Endret 20. januar 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Quote: Lava Lash - Fixed a bug which allowed you to use the ability even if you had a shield in offhand. Now requires a 1hand axe, fist or dagger to be able to be used. Er det en skrivefeil at en ikke har tatt med mace her? Hvis ikke vil jo mace i offhand bli litt upraktisk fremover... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvordan er det med Resto-shaman og stats for tiden? Skal vi fortsatt satse på mp5 og ikke spirit? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sannsynligvis en bommert, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå