Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er level 21 og har brukt 2h øks hittil, noe jeg er fornøyd med. Men var nylig i SFK hvor en 1h mace droppet som var bedre enn min øks. Så jeg bruker den atm.

Men hvor kan jeg finne en bra 2h øks for lvl ~21? vil ikke springe rundt med 1h + skjold.

Lenke til kommentar

Jeg sprang rundt 1h+shield helt til lvl 46 eller noe :p Før jeg nå har gått over til dual wield, begge har funka bra, men merker at ting går ned en del kjappere nå. Har ikke prøvd 2h, så har vel egentlig ingen tips der.

Noe jeg lurer på, burde jeg gå får kjappe eller trege våpen? Eller er det ett fett?

Lenke til kommentar
Du burde se på "damage per second" og selve skaden den gjør.

mer DPS = bra, selv om den er treg eller rask.

nei nei nei nei nei

våpene skal være over 2.6 for og gjøre opp for windfury cd, samtidig som trenge våpen slår mye hardere med stormstrike.

Nå har ikke jeg windfury, så det kunne jeg ikke vite.

Lenke til kommentar

nei nei nei nei nei

våpene skal være over 2.6 for og gjøre opp for windfury cd, samtidig som trenge våpen slår mye hardere med stormstrike.

Under levling er det ett fett hvor raske de er. Det eneste man skal bry seg om da er stats og dps på våpenet. Er det snakk om raiding, derimot, kan man begynne å tenke på fart.

Edit: Det er altså riktig som digitalglenn sier, at Stormstrike slår hardere med trege våpen, og nettopp derfor foretrakk jeg selv tregest mulig våpen under levling. :yes:

Endret av Nerf
Lenke til kommentar

nei nei nei nei nei

Under levling er det ett fett hvor raske de er. Det eneste man skal bry seg om da er stats og dps på våpenet. Er det snakk om raiding, derimot, kan man begynne å tenke på fart.

Edit: Det er altså riktig som digitalglenn sier, at Stormstrike slår hardere med trege våpen, og nettopp derfor foretrakk jeg selv tregest mulig våpen under levling. :yes:

ikke enig, er lite poeng i og nerfe seg selv, det er ikke digg og ha windfury procce på offhand hele tida, samtidig som windfury vil procce MYE høyere på tregere one handers.

Lenke til kommentar
Noen som har fått testet hvor mye neste patch har å si for Ele shaman DPS i raids? Begynner å bli lei av å havne langt ned på DPS meteret med OK gear, klarer skjeldent å komme meg opp til 2500 DPS mens andre ligger å surver på 3000-3500 eller mer...

Leste ein bluepost på mmo-champion for litt sida. Der stod det att ein med t7.5 gear (itemlevel 213 og opp) skal få ca 20% meir dps, de nye tallentene baserer seg mest på spellpower så ein vil ikkje merke noko serlig når ein levelr p.g.a. lav spellpower.

Edit: quota feil post.

Endret av 2r3
Lenke til kommentar
Forget the mana benefit of this totem. Note the little comment ("Counts as an Air, Earth, Fire, and Water totem.") at the bottom. You can put your other four totems in the bank (maybe you can throw them away ... I haven't had the courage to do that) ... it lets you cast all of the totems without carrying the master totems. Saves FOUR (count em four) bag slots.

Så ja det kan virke slik, utrolig bra :D

Lenke til kommentar
Spørsmål angående relic/master totems som f.eks. denne: Totem of Lightning

Når du har fått deg en slik, hva gjør du da med dine 4 originale totems? Kan disse slettes, eller bør en ta vare på disse i banken?

Prøvde å slette og fikk beskjed om at det var noe jeg ikke fikk lov til. Puttet de så i banken, og spytter fortsatt totems.

Lenke til kommentar

Skal etterhvert begynne på min shammy igjen. Planen er å være resto på 80. På 70 var jeg enh, og har greit gear, men er lei av dette nå.

Så på hvilken level bør jeg ta i bruk mine quest rewards med spell power og gå over til elemental? Bør jeg vente til 75 og lava burst? eller vil ting fungere greit nok på lvl 71-72?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...