Nerf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er vel crit den øker? Elemental Oath: In addition to existing effects, now increases spell damage done by the Shaman by 5/10% while Elemental Focus Clearcasting is active. Er bare på PTR enda, men det blir spennende å se om den blir med til Live. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Stakkars deg som må lide deg gjennom hele 15 nature immune mobs på veien til 80 :!: Du hadde nok fått fnatt om du spillte mage i molten core / blackwing lair/onyxia tiden En liten forskjell, du kunne specce frost Shamans har barenature som god stabil dmg, ting hjalp mye med Lava Burst tho. Og ja, jeg ser at muligheten til å specce enhancement er der, men det krever helt annet gear etc. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis elemental oath greia blir slik som nevnt blir fs/lvb rotation enda bedre Skjønner ikke helt hva folk klager på ang dps'n heller. På singeltarget bossfights er ikke ele dps'n så langt etter mages feks Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hvis elemental oath greia blir slik som nevnt blir fs/lvb rotation enda bedre Skjønner ikke helt hva folk klager på ang dps'n heller. På singeltarget bossfights er ikke ele dps'n så langt etter mages feks Hadde med en mage i VoA i går... Fy faen så dårlig dps han hadde -.-" 1256.7, mens jeg står og banker inn 3.5k med min enhancement shammy. Jeg er ikke akkurat så utrolig godt geared heller >< Sjekk ut Ghraag på armory, da jeg ikke kan poste link pga skolens nettverk her jeg jobber. (Nei, jeg orker ikke sette opp en tunnel slik at jeg enkelt kommer meg igjennom sperringene.) Endret 18. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Enig med at raid damage er elendig, men i heroics har jeg ikke problemer med å toppe de fleste damage meters. Håper patchen hjelper stort, noen som veit når den vil komme? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Om en mage ikke gjør mer enn 1200 dps er han enten en forferderlig dårlig spiller, eller løper rundt i 70 greenies(evt en kombo) Bruker selv rotation med lavaburst(hver gang det er off cd),flameshock(holder det oppe til alle tider) og lightningbolt Chain lignthing bruker jeg kun hvor det er flere targets som kan bli truffet På 10 man nukebosser holder jeg(som regel) over 3k dps, på 25 man bosser har jeg vært oppunder 4k. Det er jo litt igjen til de beste classene selvsagt, men det skal også nevnes at de ikke har muligheten til å heale hvis det skal være behov for det, eller ankhe hvis de dør Så sånn sett er jeg meget fornøyd med dps'n atm, men det gjør jo selvfølgelig ikkenoe at den blir bedre Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 På 10 man nukebosser holder jeg(som regel) over 3k dps, på 25 man bosser har jeg vært oppunder 4k. Det er jo litt igjen til de beste classene selvsagt, men det skal også nevnes at de ikke har muligheten til å heale hvis det skal være behov for det, eller ankhe hvis de dør Så sånn sett er jeg meget fornøyd med dps'n atm, men det gjør jo selvfølgelig ikkenoe at den blir bedre Hva for gear har du som gir 3000 dps? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 På 10 man nukebosser holder jeg(som regel) over 3k dps, på 25 man bosser har jeg vært oppunder 4k. Det er jo litt igjen til de beste classene selvsagt, men det skal også nevnes at de ikke har muligheten til å heale hvis det skal være behov for det, eller ankhe hvis de dør Så sånn sett er jeg meget fornøyd med dps'n atm, men det gjør jo selvfølgelig ikkenoe at den blir bedre Hva for gear har du som gir 3000 dps? 4 deler t6 (set bonus, har 3x t7 men bytter ikke før jeg får 4), resten er naxx/heroic/badge gear + kanskje en eller to 70 epics fortsatt Hit cap, god del haste osv Det er bare på nukebosser da(feks patchwerk), på bosser hvor man må røre på seg synker dps'n en god del Og espennt, putt opp searing totem å bruk fs/lavaburst mens du slår på den. Da tar den kanskje 10 sec lengre å drepe enn "normalt" Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Cast flamsehock- searing totem - lavaburst da bør ikke totemen greie å ta aggro Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi kan dps så det synger. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Lurer på en liten ting med den buffen til Elemental oath, 10% mer spelldmg når clearcast er aktiv. Når du er i gruppe med en moonkin så vises ikke elemental oath siden moonkin aura ikke stacker med oath, og moonkin aura er jo konstant. Vil vi da fortsatt få 10% extra spellpower sammen med clearcast hvis vi er i gruppe med en moonkin? Jeg antar at vi gjør det, håper bare vi ungår buggs med spellen... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Driver å lvler, er 43 for øyeblikket og specca elemental. Er anbefalt og fortsette med det? Eller burde jeg respecce til enhancment f.eks? Edit: Evt. tips til talent build hadde også vært flott. Edit2: Kan si at jeg tar en runde med battlegrounds i ny og ned også, men hovedfokuset er å få lvla opp. Endret 2. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis du liker og levle som elemental kan du jo bare fortsette med det, funker like bra som enhancement egentlig. http://www.wowhead.com/?talent=hE0VqbdctMxst0xgIo Nå er ikke jeg noe ekspert på elemental, men noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Joa greit nok, men hadde vært litt kult å få testet noe annet også. Og så en video av en 39 ench kis, og DPSen/tallene han dytta ut var langt høyere enn hva jeg greier, men såklart hadde han nok bedre gear enn hva jeg har. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du kan jo prøve Enhancement og se. Syns selv at enhancement er mye mer artig enn elemental. Foresten: Static Shock, funker den kun når du bruker lightning shield? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Og en annen ting, noen som vet om et/flere greie våpen for en enhancement shaman på rundt 44, som ikke er så alt for vanskelig å få tak i? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sm øksa varer lenge, ellers er det en 1h-øks som dropper i ST. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå