Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Har en shaman som venstrehånds-prosjekt på lvl 70 som jeg kanskje tenkte jeg skulle begynne å lvle opp til 80.... Var Enhancement i BC, og syns det forsåvidt var morsomt, men jeg fikk inntrykk (kanskje feil) at Elemental var enda bedre dps (enhancement "var der for å booste rogues og dps-warriors") og ikke så lett å stjele aggro.. Så tenkte kanskje jeg skulle teste elemental nå... Hvordan er det i Wotlk? Noen som anbefaler dette (over enhancement)? Tips om en god levelling spec?

 

Takk.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra level 75 til 80 går det ivhertfall lekende lett. Såpass bra er Lava Burst :)

 

Ser ikke ut til at Blizzard er helt enige i at vi skal spamme LHW;

"# Healing Way: Now only one application is required to reach full benefit. No longer stacks.

# Improved Water Shield: Lesser Healing Wave now has a reduced chance to trigger this talent. "

 

Selv healer jeg omtrent slik som i BC; Chain Heal og Healing Wave i størst grad, med Riptide når det oppstår behov for burst-heals. Merker jeg er lite flink til å bruke Tidal Force, føler ikke behovet er der så mye, og kommer ikke på å bruke den når det er der.

Lenke til kommentar

skal vi elemental shamans få litt bedre dps eller ved neste patch? håper for guds skyld det.

 

Ligger nesten aldri på top5 dps i raids. har 20k mana, 1700+spell unbuffed og 30% crit, og har totems oppe hele tiden pluss flametongue, flask og popper trinkets, men gjør fortsatt drittdps og ligger på 4-5 plass dps når vi er 10 man og 9-10 plass på 25 manns.

 

sykt irriterende!

Lenke til kommentar
skal vi elemental shamans få litt bedre dps eller ved neste patch? håper for guds skyld det.

 

Ligger nesten aldri på top5 dps i raids. har 20k mana, 1700+spell unbuffed og 30% crit, og har totems oppe hele tiden pluss flametongue, flask og popper trinkets, men gjør fortsatt drittdps og ligger på 4-5 plass dps når vi er 10 man og 9-10 plass på 25 manns.

 

sykt irriterende!

 

Du trenger ikke på langt nær så mye crit lengre som du gjorde før, så jeg ville ha droppa noe av den til fordel for spellpower/haste

 

Hva slags rotasjon og glyphs har du?

 

Edit: er du hit cappa?

Endret av daruu
Lenke til kommentar
skal vi elemental shamans få litt bedre dps eller ved neste patch? håper for guds skyld det.

 

Skal det vettu, LvB får 20% ekstra spellpower fra gear, mens LB får 10% (i tillegg blir LB glyphen endra fra -10% mana cost til +4% spellpower bonus).. :) bør hjelpe litt på dmg ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...