Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Oppskrift på huntards =

 

Ha en pot klar i tilfelle, frostshock, løp mot h*n, popp trinket, start dpsing (Hvis enhance ofc), Shamanistic rage,

Kast inn et par insta heals hvis det trengs. Sett gjerne ut WF totem og Strenght på forhånd.. Simpelt as shit ;)

WF totem? Har denne noe å si så lenge du har WF på våpen uansett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppskrift på huntards =

 

Ha en pot klar i tilfelle, frostshock, løp mot h*n, popp trinket, start dpsing (Hvis enhance ofc), Shamanistic rage,

Kast inn et par insta heals hvis det trengs. Sett gjerne ut WF totem og Strenght på forhånd.. Simpelt as shit ;)

WF totem? Har denne noe å si så lenge du har WF på våpen uansett?

Er haste rating nå vettu :)

Lenke til kommentar

Jeg skal respecce Restoration fordi guilden trenger det. Jeg har aldri spilt resto før, og trenger derfor en del tips om hvilke spells jeg skal bruke mest, hva slags stats skal jeg gå etter osv.

 

Hadde og vært fint noen hadde gidda og kasta opp armorylink til noen med restospecc eller laget et, elv om jeg finner nok et og anet her i tråden.

 

Fant et PVP-restospecc og fiksa noe på det

http://www.wowhead.com/?talent=hZ0xMIZxcIzAeoxkrIRt

Funker det tro?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Jeg skal respecce Restoration fordi guilden trenger det. Jeg har aldri spilt resto før, og trenger derfor en del tips om hvilke spells jeg skal bruke mest, hva slags stats skal jeg gå etter osv.

 

Hadde og vært fint noen hadde gidda og kasta opp armorylink til noen med restospecc eller laget et, elv om jeg finner nok et og anet her i tråden.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n&n=Bananen

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...idon&n=Meka

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Sb%C3%A9

 

Kan vel starte med disse, er vel blant de mest hardcore resto shamans i verden i dag...

Lenke til kommentar

Hei godtfolk.

 

Da jeg føler jeg ikke har noe god DPS (1600-1700 i heroics) som Elemental for øyeblikket tenkte jeg å titte innom Elitist Jerks for å se om jeg fant en forståelig rotasjon. Så da at jeg manglet Flame Shock-glyph og kommer til å jakte på denne snarest, men rotasjonen fikk jeg ikke helt med meg.

 

Har for tiden ~190 haste fra gear samt 5% fra totem (tilsammen ~11%, gitt at haste adderes) som gjør at både CL og LB ligger rett rundt 1.5 sekunders casttime. (Min char)

 

Med Flame Shock Glyph, Lava Burst Glyph og Flametongue Glyph vil vel dette være optimal DPS rotasjon mot single-target, eller?

 

(0.0)Flame Shock -> (1.5)Lava Burst -> (3.0)Chain Lightning -> (4.5)Lightning Bolt - (6.0)Lightning Bolt -> (7.5)Chain Lightning -> Lightning Bolt -> (9.0-9.5) (venter på at Lava Burst CD går av, for deretter å kaste Lava Burst -> (11.0)Chain Lightning -> (12.5)LB -> (14.0)Lightning Bolt -> (15.5) Chain Lightning -> (17.0) Forny Flame Shock -> (18.5) Lava Burst.

 

Forkortet: FS-LvB-CL-LB-LB-CL-LB-LvB-CL-LB-LB-CL-FS-LB.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har en level 56 shammy som har blitt boostet via RAF. Derfor kan jeg egentlig ikke spille han. :) Så jeg har et par spørsmål jeg håper noen kan svare på.

 

Jeg har speccet enhancement. Hva er best å ta på våpenene, 2*WF eller WF+Flametounge? Eventuelt noe annet?

 

Og hvilke glyph burde jeg bruke?

Lenke til kommentar
(0.0)Flame Shock -> (1.5)Lava Burst -> (3.0)Chain Lightning -> (4.5)Lightning Bolt - (6.0)Lightning Bolt -> (7.5)Chain Lightning -> Lightning Bolt -> (9.0-9.5) (venter på at Lava Burst CD går av, for deretter å kaste Lava Burst -> (11.0)Chain Lightning -> (12.5)LB -> (14.0)Lightning Bolt -> (15.5) Chain Lightning -> (17.0) Forny Flame Shock -> (18.5) Lava Burst.

 

Forkortet: FS-LvB-CL-LB-LB-CL-LB-LvB-CL-LB-LB-CL-FS-LB.

Får klemt ut litt mere dps om du lar Flame Shock ticke et par ganger før du svir den av med Lava burst ;)

 

 

Og til det spm om crit for resto's, LHW spam (med riptide iblandt for speed, glyph, etc) med mye crit healer utrolig bra :) LHW er mye bedre en HW når det kommer til tank healing.

 

Min for referanse, jeg skulle gjerne ha hatt et par % mere crit for å gjøre meg mere allsidig.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Bratsshammie

Lenke til kommentar
2*WF med 2.60 eller rundt 2.60 speed i offhand.

 

Gjelder dette ennå altså? Har lest litt nå, og enkelte påstår at nå kan man gå for flametounge på den ene, og bruke den Lava tingen (husker ikke hva den het...). At rotasjonen da blir; storm***, earth shock, flame***

 

Noen synspunkter på dette?

 

Og hva med glyph? :)

Lenke til kommentar
Får klemt ut litt mere dps om du lar Flame Shock ticke et par ganger før du svir den av med Lava burst ;)

 

Svir ikke av FS med LvB hvis du har flame shock glyph vettu... (noe jeg regner med alle ele shammys har).

 

Når det gjelder dps rotation pleier jeg å bruke denne rotation: FS-LvB-CL-LB-LB-LB(her kan jeg putte inn EM-CL hvis EM ikke er på cooldown)-LvB-CL-LB-LB-LB-FS-LvB-CL...etcetc

 

Har funnet ut at dette er en grei rotasjon, har ca 1800spellpower og ca 400haste rating ubuffa, og ligger på rundt 2k dps i 5mans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...