Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ele shaman har ikke mindre damage etter patchen, dps'n har gått opp (hvis ikke dps'n din har økt gjør du noe forferderlig feil)

 

MEN (alle) andre classes har blitt buffa mere, så ele shamans henger ikke så godt med som de gjorde før patchen nei. Nå er jo ele shaman enda bedre til raid buffing da, så om man hadde lagt sammen shamanens dps med all dps'n som man increaser for raidet så spørs det om det hadde blitt høyt på listene gitt

 

Det er godt mulig det blir litt bedre på 80 når man har lava burst osv...

Lenke til kommentar
Burde man ha WF på MH, og flametounge i OH?

Eller lønner det seg uansett (mtp at OH "stjeler" wf proccsa) å ha wf på begge?

 

Ha heller WF på begge. Hvertfall det jeg bruker =)

 

Er så digg med mine hits nå :)

ZA i går + Shamanfriend (Registerer WF hits /crits )+ 3.7k AP (ofc full buffed og trinket på CD i tillegg til BL ) = WF hits på 5.1 x 13 på Nalorakk xD

Lenke til kommentar

shaman er uten tvil meget god PVE class, med det irriterer meg hvor useless shaman er i PvP.

 

greit nok at ulvene er bra og gir imba buffs men det og _kansje_ kunne vinne en fight vært 3 minutt er liksom ikke helt det jeg sikter etter, vil spille arena helst 3on3 eller 2on2. elemental har altforlite defencive skills og resto er helt uaktuelt for meg siden jeg brukte all min tid i vanilla wow på og heale i en veldig high end guild.

 

derfor legger jeg nå shamanen på hylla og levler en rouge, den er level 50 nå, nettop fått mutilate og storkoser meg så langt, synd at det må være sånn men har endelig svelget bitterheten nå.

Lenke til kommentar
shaman er uten tvil meget god PVE class, med det irriterer meg hvor useless shaman er i PvP.

 

greit nok at ulvene er bra og gir imba buffs men det og _kansje_ kunne vinne en fight vært 3 minutt er liksom ikke helt det jeg sikter etter, vil spille arena helst 3on3 eller 2on2. elemental har altforlite defencive skills og resto er helt uaktuelt for meg siden jeg brukte all min tid i vanilla wow på og heale i en veldig high end guild.

 

derfor legger jeg nå shamanen på hylla og levler en rouge, den er level 50 nå, nettop fått mutilate og storkoser meg så langt, synd at det må være sånn men har endelig svelget bitterheten nå.

 

Jeg koser meg i arena med kompisen jeg^^

Jeg er enhance shammy og han resto dr00d.. Iz liek ez pez;)

Lenke til kommentar

Tok to lvl som resto i northrend. Mye av xp'en var i dungeons.

Men questinga gikk for tregt så jeg hoppet over til elemental

og nå går alt meget smooth.

 

Er rett tilbake til resto på lvl 80, da jeg føler at det er her shamans utmerker seg best.

Dessuten blir jeg raskere lei av å være dps i raid.

Er for mye focus på dpsmeter. Fremdeles tror folk at dpsmeter viser hvem som har skills. Slitsomt.

Lenke til kommentar

Etter noen levler som resto har jeg nå respekka tilbake til enhancement (lvl 57). Må si at enhancement har fått noe syke oppgraderinger siden sist jeg var dual wield kriger!

 

For det første har vi jo fått store endringer siden strength nå kun gir 1 ap (rart at ingen andre har kommentert dette her inne enda). Dette gjør jo at agility og intellect (med talentet som gjør at 1 int = 1 ap) nå er the way to go. Pluss stamina selfølgelig..

 

+30 int er jo dermed blitt den suverent beste weapon enchanten. Frem til der kommer noe bedre i high level WotLK...

 

Ellers er jo Static Shock veldig velkommen, utrolig digg å slippe å kaste lightning shield på deg selv hvert 5 sekund.

 

30% av ap til spellpower er også meget bra, spesiellt siden 100% av int legges til ap med Mental Dexterity talentet. Sammen med Ancestral Knowlege som gir +10% int blir jo intellect helt suverent nå.

 

Men mest av alt digger jeg Maelstrom Weapon talentet. I praksis gir jo dette en instant heal eller lightning spell hvert 15-20 sekund.

 

Så da er det bare til å vente til 60 for å få seg spirit wolves og bli helt uovervinnelig!

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...