Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Om noen raidene shamans har lyst på en macro som totemtwister osv, 1buttondps så har jeg en her.

 

/castsequence reset=15 Stormstrike,Flame Shock,Windfury Totem,Grace of Air Totem,Earth Shock,Stormstrike,Windfury Totem,Grace of Air Totem,Flame Shock, Stormstrike,Windfury Totem,Grace of Air Totem,Earth Shock

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Skal benytte sjansen til å respecce gratis til resto. Det er altså snakk om arena.

 

Jeg har 1268 points. Hvordan skal jeg gjøre dette riktig? Spare opp til det som koster mest points, iom at de blir resat ved ding til 71? Eller kjøpe gloves nå til 1200? Blir de resatt den 13. nov?

 

Og bør jeg kjøpe mace'n nå (25k 20 eots) eller spare de til 80?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

 

Du glemmer altså +4% haste og +15% mer agility og strength fra totem både til deg selv og party for å få usle +9% crit på spellcrit der du ikke har Lava Burst (100% crit) ennå?

 

I tillegg så skal du absolutt ha 4 charges på Stormstrike, men plukker verken Static Shocks eller Improved Lightning Shield, merkelig. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Har faktisk sett litt på det selv:

 

16 poeng i Enhancement gir +10% intellect, +33 healing, +5% spellcrit og +15% Earth Shield healing, men da må du gi opp Tidal Waves, som virker uvurdelig.

 

Selv tror jeg på en 0/8/53 løsning:

 

http://www.wowhead.com/?talent=hZ0x0hZxcIzVeoxkbIRt

Er det snakk om PVP her?

Jeg lurer litt på dette. Er mana tide verdt det? I 90% vil jo totemet bli tatt av pet/ enemy med èn gang, og om det tar bort aggroen i et halv sekund er det vel ikke verdt det. God bruk av water shield gjør deg alltid rik på mana uansett, til og med uten specc'en. Personlig gikk jeg for så mye +healing og non-interrupting som mulig.

 

Usikker på om jeg burde brukt 25% mindre tot cost.

 

Speccet selv, så er nok en smule amatørmessig, tar gjerne i mot tips eller hva jeg bare MÅ fikse på.

 

http://www.wowhead.com/?talent=hZ0x0hZEz0uhesxzbIRt

 

Hjertelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...