Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"A common misconception is that you "have to hit before you can crit." This is a fallacy and illustrates a misunderstanding of the attack table. (Note that this is in reference to white damage which uses a single roll system.)"

 

Read it and weep. Dette er direkte fakta av folk som sitter å nerder dagen lang med denne slags matte. Selv har jeg aldri giddet og theorycrafte fordi andre folk gjør det for meg ;)

Lenke til kommentar
"A common misconception is that you "have to hit before you can crit." This is a fallacy and illustrates a misunderstanding of the attack table. (Note that this is in reference to white damage which uses a single roll system.)"

 

Read it and weep. Dette er direkte fakta av folk som sitter å nerder dagen lang med denne slags matte. Selv har jeg aldri giddet og theorycrafte fordi andre folk gjør det for meg ;)

 

1. hit cap for specials!!! OMG!!! du har EN special vært 10 sekund ikke akkurat hurra? hva med de neste 4 angrepene imellom dette?

 

2. har aldrig sagt "have to hit before you can crit." den idiotiske setningen du poster fra internett siden som er så fantastik har ingenting i denne diskusjonen og gjøre

max dps også er ikke den ultimate guiden heller.. det er store feil der... ser mer på det som et forslag til gear som er bra en en ultimat guide

 

3. dette er faktisk site posten min om dette temaet siden grunnen til at alt dette startet var tmolbergs første post som sier and i quote: "Som enhancement shaman er strength og crit din største venn. Gi faen i +hit rating." noe som for en person som ikke har så mye peil betyr at +hit på items er helt bortkastet.. noe det helt helt helt helt klart ikke er.

 

legger meg ut av diskusjonen der skal se om jeg får håndfaste bevis en dag jeg får vært i et raid og prøvd med OG uten de 40-50 hit ekstra.

 

Btw: når jeg slepper med agi totem har matbuff og agi pot (som jeg altid har i raids) ligger jeg på 37 critt.. kommer moongoosen ligger jeg på over 40.. har også 2 use trinkets som sammen med str totem gir meg ca 1800-2k ap så vet du hva? dpsen min er faktisk jævelig bra som den er og som sagt et par ganger før JA jeg var på samme vei som deg før dreit litt i hit.. men så bytta jeg mening slag på 50 ekstra og dpsen økte ganske betydelig uten og helt huske hvor mange %

 

EDIT: kom på en bra qute jeg leste på forumet her: "Du kan sikkert gjøre fin dps med 90 hit og, poenget er at det ikke er optimalt og alt annet en optimalt er ikke godt nok for meg!"

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Lol... Uansett, er en grunn til at jeg bruker scroll of strength V istedenfor clefthoof meat. Istedenfor kan jeg bruke talbuk steak som gir meg mer str i tilegg til hit. Selv mener jeg hit er bullshit for en shaman. Dette er min oppfattning og det har alltid fungert for meg. Har ikke tenkt å resockete rett å slett fordi jeg aldri i livet mitt sett en shaman med t6(equal) gear sockete +hit på gearet sitt.

Lenke til kommentar

hmm En siste om det der.. grunnen til at t6 ikke socker hit er at du får nok av bare equipp vettu! 97 for og være nøyaktig på full tier 6 da har du fortsatt back med ca 20 til hit da har du rundt 120... da har du mulighet for 2 ringer og en neck med hit så når du LETT 145 uten og blunke eller se på en + hit gem

 

derfor ser du ikke det

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

iom at jeg alltid ligger top 3 på dps i raids vil jeg deffinitivt ikke si jeg failer..

 

jeg vil heller miste 20 ap eller 0.3 crit en og bomme vært 10 slag

 

men jeg er tildels enig i at hitgems kansje ikke er optimalt but still har gjort det sånn nå til jeg får litt bedre gear med passiv hitraitng..

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

faan er det du snakker om? uansett vil alltid 50% av din dps være kun normal white hits derfor er det et stort poeng og ikke bomme med de angrepene. men for all del dere trenger ikke prøve det gir egentlig totalt f i om dere har 0 eller 300 hit hele denne masivt teite diskusjonen ble startet som sag tca 5 ganger nå av en påstand om at hit var bare dritt.

Lenke til kommentar

Hit eller ikke ditt... det er tydeligvis spørsmålet for øyeblikket.

 

Fra det ene til det andre:

 

Er nå passert lvl 63 og etter at jeg fikk Water shield... surfer på en god bølge foreløpig. Ingen nedetid, "massiv" DPS og en følelse av å være uovervinnelig. Hvor lenge kan det vare mon tro?! Kjapt spørsmål: Hvilke våpen er de neste jeg kan begynne å se etter, som er bedre enn de jeg har nå?

 

Tomatsuppe, Female Draenei på Khadgar forresten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...