Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å følge med på debuffs er ikke klart nok? What the hell.

SCT kanskje.

 

Prøv å si det etter at du har kommet deg over 1500 i arena raiting.

 

Takk for det Kuldesjokk :) Får se om den virker.

 

Er kanskje en grunn til at enkelte ikke kommer seg over 1500 om de trenger addons for slike ting

 

Mye mulig. Jeg er i alle fall ikke en av dem. Men som Kullesjokk sa, så er det småting som lett kan gjøre at man vinner en kamp. Og UI'en jeg bruker er litt dårlig på å vise debuffs, derfor syntes jeg en addon er passende.

Lenke til kommentar
Hva type stats bør jeg gå etter når jeg har tenkt å repsecce enchantment(skriveleif)?

 

Og om noen kunne linke en specc som er sånn overall grei å bruke i en blanding av PvP og PvE... Mest PvP om det har noe å si.

Er lvl 70.

 

 

Du bør stacke statten ny class... enhancement er ubrukelig i pvp ivertfall i 1on1 situasjoner :( du må ivertfall være resillience cappa om du skal ha sjangs

Lenke til kommentar

You fail as a shaman! Sannheten er you cant hit without +hit! siden du som shaman bare har 1 special skill som går på våpen er du stort sett avhengig av vanelig white dmg og windfury proccs og du burde for guds skyld skjønne det at + hit gir stor dps boost...

 

skaff deg minimum 110-120 helst 144 så er du cappet.. (sett at du har natures guidance) min dps økte ca 25% etter jeg fikk maxset ut hitrating...

 

er smålei folk som ikke veit hva de snakker om :wallbash:

 

merk at dette gjelder PVE! i pvp er historien en helt annen... er faktisk ikke sikker på hvor mye hitrating som er fornuftig der.. så holder derfor helt kjeft om akkurat det!

Lenke til kommentar

Jasså digitalglenn? Si meg, hvor langt har du komt i PvE? Jeg er ikke hit cappet men joda jeg kunne ofret litt str og crit for mer hit. Har rundt 99 hit. Clearet alt opp til Felmyst.

 

Har du lest elitest jerks sine sider? Der står det at du skal alltid prioritere crit+str foran hit.

 

Ikke kom her og si jeg ikke vet hva jeg snakker om...

 

Si meg en ting til Digital Glenn, forklar meg alt en shaman trenger da i dybden? Forklar meg hvordan i alle dager jeg har kommet så langt jeg har?

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

du wiper ikke hele raidet av og mangle 45 hitrating... kan sikkert komme meg gjennom black temple med blues om resten av gruppa er bra nok. det du sier i første post er at du skal drite i hitrating.. noe som blir totalt feil.. din DPS vil øke noen prosent hvis du øker din hitrating det gjorde det for min del ivertfall. husker ikke helt hvor mye fra 99 - 145 men var noen prosent

 

crit, strenght og AP er våre key stats ja men når du bommer mer en meg gjør den lille økningen du får i AP ikke nok til og retferdiggjøre og totalt bumme på det du slår på. sokk om en 4-5 gems til hit gem og du mister hva? 80AP? mener du HELT seriøst at det ikke er verd det?

Lenke til kommentar

Så si meg, hva er det som gjør hit bedre da? Er det bare SS som er hit cappet fra før av? Hvis jeg ikke husker feil så skrev ES at WF+SS var hit cappet (soft cap da). Du trengte ikke hardcap for at dem ikke skulle hitte. Det eneste som gjør at du får litt lavere dps er hvis white hitsa dine blir missa.

 

Å en ting til, hvorfor ligger jeg fremdeles ikke langt etter. (Snakker om verdens beste shamaner som har vært oppe i 2600-2700 dps.)(Har selv vært på 2140, har bilde av det også.)

 

Fortell meg også hvor langt du har komt i PvE. Hører ikke på folk som enda sliter med Karahzan.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

nå skal jeg forklare deg enkelt og greit:

 

meste parten av din DPS (50%) kommer fra vanelig hvite hits, ikke WF eller shocks som mange tror. hit rating gjør at du ikke lenger bommer på vanelige hits noe som IGJEN øker sjangsen for WF procc og enda mer DPS. har du lagt i alle + hit talentene er den mest sensible ratingen rund 140. da får du max ut av gear samtidig som du ikke trenger og gimpe andre stats (str.ap.critt)

 

Jeg er ikke i et guild som har nok folk til high end raiding.. men er i raid alliense som har kleara SSC og er på vei gjennom BT uten at det burde bety en dritt. du har delevis rett 100 hit rating er ikke bad. for all del men rundt 140 ER bedre men ikke spessielt mer.. da begynner det gå utover våre key stats som er strenght og critt.

 

og hele denne dødfødte disksjonen begynte strengt tatt med at du sier at man skal drite i + hit ikke at du burde ha en del... rimelig stor forskjell..

Lenke til kommentar
nå skal jeg forklare deg enkelt og greit:

 

meste parten av din DPS (50%) kommer fra vanelig hvite hits, ikke WF eller shocks som mange tror. hit rating gjør at du ikke lenger bommer på vanelige hits noe som IGJEN øker sjangsen for WF procc og enda mer DPS. har du lagt i alle + hit talentene er den mest sensible ratingen rund 140. da får du max ut av gear samtidig som du ikke trenger og gimpe andre stats (str.ap.critt)

 

Nå skal jeg forklare DEG noe enkelt og greit:

 

50% av DPSen blir økt med hitrating, fordi specials er mer enn cappa fra talents+lowlevel gear alene. 100% av DPSen blir økt med strength.

 

Ellers er argumenteringen din latterlig, tmolberg, selv om jeg er enig med deg. Men hva i all verden har det å si for theorycrafting om shamans om digitalglenn/du har kommet langt i PvE eller ikke?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Quicko, rett å slett fordi jeg ikke hører på folk som kommer opp med egne konklusjoner som de ikke klarer å 'backe' up. Jeg har hentet min fakta fra ES, der det faktisk står at jeg skal sockete str og crit.

 

Folk som ikke har clearet karahzan/ssc/tk sier meg bare at dem 1. ikke er gode nok 2. har ikke holdt på lenge nok eller 3. spiller bare med retards. Vet ikke hvilken jeg skal stole på men i mitt tilfille så holder jeg på str/crit socketene mine helt til du klare å finne fram til noen statestikk / matematikk som beviser din teori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...