Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah ok. Greit. Hvis du klarer og skaffe deg en guild som gjør ssc/tk så ville jeg begynt der. Fortsett med det du gjør ss+es holder i massevis i ssc/tk grunnet at det er mest taktikker der og ikke så ofte en enrage timer som er vanskelig og holde. Når du begynner å ligge etter på dpsen (hvis du gjør det da) så begyn og finn på nye måter og få høyere dps. God ting er å sjekke elitist jerks og. Står mye bra der. + Det ser ut som du har forstått hovedprinsippet, ser ikke stort du kan fikse på bortsett fra noen sockets og greier.

 

EDIT: Beklager for kvalmen :) Er bare i dårlig humør -_-

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar
Sykt hva wow kan gjøre med en person.

 

Det har jeg hørt før og bryr meg ikke. Har spilt wow siden jul 2007. Og jeg føler på ingen måte at jeg har kastet bort livet mitt- Hvis jeg ikke hadde spilt wow, hva hadde jeg gjort da? Jo sett på Tv hele dagen, aldri kontakt med venner. Og jeg mener at hvis du har hodet på riktig plass klarer du og løsrive deg fra wow, det klarer jeg.

Lenke til kommentar

Specca elemental for første gang i dag. (Har 43 dager played på level 70 :p). Var ganske morro, men gearet mitt er en god del bedre som resto. (4/5 veng bla, bla..).

 

Det jeg lurte på, var om noen har noen gode addons som sier klart ifra når Viper Sting er på meg? Helst noe fancy tekst med noe lys rundt :p

Lenke til kommentar

Noe usikker på Spellalerter, men hvis du bytter til mic's combat text (msbt) og sjekker AJ så er det en fin guide til hvordan sette opp triggers, da kan du sette den til å f.eks. Gjøre skjermen din rød, med en svær tekst som skriker ut det du vil, samtidig kan du legge til en lyd som spilles av når du får viper sting :)

 

Edit: Trenger ikke gjøre det vanskelig for deg.

http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=24814

Sjekk ut filmene om MSBT :)

 

Og til Skuggan, å følge med på debuffs vil aldri være like raskt som en trigger eller tilsvarende, samtidig vil det å nistirre på debuffs (hvis du skal være i nærheten av like rask) ødelegge på andre vis da du vil få med deg mindre av hva som skjer rundt deg.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...