Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mest dps som raid = elemental shaman. Mest nyttig for raiding = enhancement shaman. Velg og vrak imo.

 

Pff, gode Enhancement Shamans kan lett ta Elemental Shamans på dps.

 

Dumt å lage en Shaman hvis du vil ha dps class da, andre classer er så mye bedre til det. ;)

Endret av paraax
Lenke til kommentar

Det har jeg Dernel... Bloodie på Hellscream. Men som det ble sagt elemental og enhancement ligger ganske nærme hverandre hvis shamanen er god. Derimot hvis han suger er det bare å glemme. Enhancement shaman er en vanskelig klasse å spille _bra_. det er ikke bare å trykke 4 knapper som alle tror det er

Lenke til kommentar

Jeg ligger ofte på 3-4 plass, og tar noen ganger også første plass som ele på nuke bosser som shade of akama

 

Og ja, jeg har spilt både ele og enhance, og ele gjør mye mere dps imo

 

Edit: wws loggen i siste BT/MH http://wowwebstats.com/2141nqwu3uqqw?s=323240-326694

(Hadde 1k ms på de første to bossa pga tardbror som lasta ned = dårlig dps)

 

edit nr 2: Ballzofsteel heter jeg ja :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Du vandrer jo rundt i pvp gear ;p Les setningen igjen btw. Jeg skrev at raiden din sugde ;p. Erke bare å trykke 4 knapper heller ;p Totemtwisting? Timing med ss og es? ss sammen med wf? rotation med es og fs?

 

EDIT: Såklart er du top 3 i en raid på 10. Der har du jo bare 5 dpser ca. Standard group er jo 2 tanker 3 healers og resten dps. Kommer an på fighten. Men uansett.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Jaja le av meg, men du skjønner da vel at jeg er da ikke for faen kommet til SSC en gang. Desuten har jeg aldri skjønt vitsen med flame shock.

 

Foresten så løper jeg rundt med mercilesschesten enda, noen som har noen gode tips til hvo jeg kan skaffe meg en bedre?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Stol på meg. I lengden, når du er komt like langt som meg og begynner å tenke over ting. Så kan jeg garantere deg at du angrer alle di dagene du satt hjemme å raidet isteden for å stikke ut med kompisene. Dessuten, det gjør bare at du får lenger e-penis og blir frekk i kjeften som meg selv ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...