tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 mest dps som raid = elemental shaman. Mest nyttig for raiding = enhancement shaman. Velg og vrak imo. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) mest dps som raid = elemental shaman. Mest nyttig for raiding = enhancement shaman. Velg og vrak imo. Pff, gode Enhancement Shamans kan lett ta Elemental Shamans på dps. Dumt å lage en Shaman hvis du vil ha dps class da, andre classer er så mye bedre til det. Endret 11. august 2008 av paraax Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dumt å lage en Shaman hvis du vil ha dps class da, andre classer er så mye bedre til det. Det var vel ikke dette som var poenget , han spurte hvordan klassen hans kunne gjør mest mulig skade . Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har aldri sett elemental shamans høyt oppe på damage meter, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det har jeg Dernel... Bloodie på Hellscream. Men som det ble sagt elemental og enhancement ligger ganske nærme hverandre hvis shamanen er god. Derimot hvis han suger er det bare å glemme. Enhancement shaman er en vanskelig klasse å spille _bra_. det er ikke bare å trykke 4 knapper som alle tror det er Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg ligger ofte på 3-4 plass, og tar noen ganger også første plass som ele på nuke bosser som shade of akama Og ja, jeg har spilt både ele og enhance, og ele gjør mye mere dps imo Edit: wws loggen i siste BT/MH http://wowwebstats.com/2141nqwu3uqqw?s=323240-326694 (Hadde 1k ms på de første to bossa pga tardbror som lasta ned = dårlig dps) edit nr 2: Ballzofsteel heter jeg ja Endret 11. august 2008 av daruu Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eneste jeg gjør er ¨trykke på fire knapper ligger blant topp 3 på damage meter hele tida. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hva er det høyeste du har hatt i dps? Høyeste jeg har vært er 2140 som enhancement. EDIT: Til begge 2. Endret 11. august 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Høyeste DPS veit jeg faktisk ikke, men jeg veit at den ikke er så høy. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Der har du svaret ditt. Da suger sannsynligvis raiden din ;p Hva slags gear level har du? Daruu: Gear level på deg og. Endret 11. august 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Sjekk armory i signaturen. EDIT: Er vel i pvp gear der kansje, er ikke kommet lengre enn kara/gruul/za gear, dps-en min er ikke så veldig høy, men damage done er topp 3 HELE tida Endret 11. august 2008 av Dernel Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Du vandrer jo rundt i pvp gear ;p Les setningen igjen btw. Jeg skrev at raiden din sugde ;p. Erke bare å trykke 4 knapper heller ;p Totemtwisting? Timing med ss og es? ss sammen med wf? rotation med es og fs? EDIT: Såklart er du top 3 i en raid på 10. Der har du jo bare 5 dpser ca. Standard group er jo 2 tanker 3 healers og resten dps. Kommer an på fighten. Men uansett. Endret 11. august 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 es og fs er hvaforno? Eneste jeg gjør er og sette 3/4 totems for hver mob, stormstrike, earth shock og water shield. + Heroism trinkets osv. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 es = earth shock fs = flame shock. Hahha lol. Husker jeg gjorde det samme i Karahzan for lenge siden. Går ikke det når du skal ta bosser i SWP Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jaja le av meg, men du skjønner da vel at jeg er da ikke for faen kommet til SSC en gang. Desuten har jeg aldri skjønt vitsen med flame shock. Foresten så løper jeg rundt med mercilesschesten enda, noen som har noen gode tips til hvo jeg kan skaffe meg en bedre? Endret 11. august 2008 av Dernel Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 SSC/TK er det eneste stedet. Men var jeg deg ville jeg gitt faen i raiding. og nei faktisk du burde le av meg for å ha brukt all den tiden i bt/mh og samla verdiløst utstyr ;p Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hvorfor skulle jeg gi faen i raiding, det er jo det eneste kule med spillet, omtrent. Endret 11. august 2008 av Dernel Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Stol på meg. I lengden, når du er komt like langt som meg og begynner å tenke over ting. Så kan jeg garantere deg at du angrer alle di dagene du satt hjemme å raidet isteden for å stikke ut med kompisene. Dessuten, det gjør bare at du får lenger e-penis og blir frekk i kjeften som meg selv ;p Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har spilt mot Bloodie flere ganger. Spiller i samme bracket, men nå som jeg ikke har team lengre, kommer jeg sikkert ikke til å måte han noen andre steder enn i bgs. Og Tmolberg. Du trenger da virkelig ikke spre slik en kvalme?:o Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Les posten ovenfor. Og jo har hatt en skitt dag Whipenight er ikke kult. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå