Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal en rouge med grønne/blå gear items fått fra quests gjøre mye bedere dps en en enhanch shaman med full merciless og mercilles våpen?

det er vertfall slik :(

 

Hvis shamanen har 2.60/1.50 så er det mulig, og det kommer også an på resten av gearet, og om Enhancement Shamanen har speccet skikkelig. Men husk at Rogue er en primærdps klasse og at Enhancement er med også på grunn av Bloodlust og totems.

Lenke til kommentar

Mener at mine crits lå på 1200 med Ripfang Paw og Mag'hari Fury Brand når jeg spilte enhancement, så du må gjøre noe veldig galt. \o/ Jeg tar opp shamanen litt for testing ganske snart når jeg får Merci MH/Badge OH, kan rapportere crits da, mulig shamans er stealthnerfed da eller noe slikt. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Wow-europe er nede, sikkert derfor.

 

Shamanen min er nå 43 og fortsatt på vei mot 70, har smått begynt å se på builds til 70, går alt etter planen teamer jeg med en warrior og kjører resto. Så lurer på hvordan deres builds ser ut, har sett snakk om en 20/41 build i det siste, regner med det er toughness de går etter da, men hva anbefaler dere erfarne shamans?

Gjerne sleng med en pvp og en pve elemental builds også :)

Lenke til kommentar

Sammed med en Warrior er http://www.wowhead.com/?talent=hZtbb0xxZEc0xV0spez den beste speccen. Bare synd at som Rshaman må du ha svinbra gear for å overleve og det å henge med på healing i 2v2. Ville faktisk prøvd Rshaman/UA Warlock/Shadow Priest. Den store nye 3v3 setupen som er latterlig enkel å spille. Her stacker du 4 setbonus pvp gear, resten pve gear.

Så mye haste og bonus healing som mulig.

Med den setupen bruker du en slik; http://www.wowhead.com/?talent=hZxbbZEc0tiesxez build.

 

Glhf.

Lenke til kommentar

at den hvert femte sekund resetes til å starte på totem1, hvis ikke så begynner den f.eks. fra totem2 hvis du trykte en gang for mye så totem1 ble satt ut dobbelt. Blir fort mye kluss i lengden, sett f.eks. searing totem til totem1 så kan du bruke samme knappen hvert 30. sekund, men kun sette ut totem1 også når du må sette ut alle trykker du samme knappen fire ganger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...