Azagrath Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Enhancement ble virkelig moro med maxet DW + Stormstrike, var mer bare å stå og håpe på en Windfury før den tid (gjerne da med 2h våpen)... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 skal en rouge med grønne/blå gear items fått fra quests gjøre mye bedere dps en en enhanch shaman med full merciless og mercilles våpen? det er vertfall slik Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Med dps, mener du som i killing blows i BG eller DAMAGE DONE? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 skal en rouge med grønne/blå gear items fått fra quests gjøre mye bedere dps en en enhanch shaman med full merciless og mercilles våpen?det er vertfall slik Hvis shamanen har 2.60/1.50 så er det mulig, og det kommer også an på resten av gearet, og om Enhancement Shamanen har speccet skikkelig. Men husk at Rogue er en primærdps klasse og at Enhancement er med også på grunn av Bloodlust og totems. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kommer altid ann på. Kan vær at det er bare du som suger som shaman. Men vanligvis ikke. Selv outdamagere jeg det meste bortsett fra rogue. Warrior ligger jeg veldig nærme. Kommer an på group setupet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 begge våpnene mine er 2,60 speed. merciless øksene. tar på maks rundt kritter aldrig over 100, kansje en gang eller to. rouges critter jo 2000 og slikt med dritt gear :S Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Mener at mine crits lå på 1200 med Ripfang Paw og Mag'hari Fury Brand når jeg spilte enhancement, så du må gjøre noe veldig galt. \o/ Jeg tar opp shamanen litt for testing ganske snart når jeg får Merci MH/Badge OH, kan rapportere crits da, mulig shamans er stealthnerfed da eller noe slikt. Endret 10. august 2008 av PSV Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 begge våpnene mine er 2,60 speed. merciless øksene.tar på maks rundt kritter aldrig over 100, kansje en gang eller to. rouges critter jo 2000 og slikt med dritt gear :S Link armoryen din, noe er fryktelig galt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mente 1000, ikkje 100. men alikevell. og armory er fucka her :S Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Wow-europe er nede, sikkert derfor. Shamanen min er nå 43 og fortsatt på vei mot 70, har smått begynt å se på builds til 70, går alt etter planen teamer jeg med en warrior og kjører resto. Så lurer på hvordan deres builds ser ut, har sett snakk om en 20/41 build i det siste, regner med det er toughness de går etter da, men hva anbefaler dere erfarne shamans? Gjerne sleng med en pvp og en pve elemental builds også Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Begynte med wow igjen er level 65, tips til must have addons for shaman, Must have pvp addons, og must have Raid addons? Endret 10. august 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Totemtimer, alt annet er generelle addons som er kjekt å ha, sjekk Ui-tråden for slikt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sammed med en Warrior er http://www.wowhead.com/?talent=hZtbb0xxZEc0xV0spez den beste speccen. Bare synd at som Rshaman må du ha svinbra gear for å overleve og det å henge med på healing i 2v2. Ville faktisk prøvd Rshaman/UA Warlock/Shadow Priest. Den store nye 3v3 setupen som er latterlig enkel å spille. Her stacker du 4 setbonus pvp gear, resten pve gear. Så mye haste og bonus healing som mulig. Med den setupen bruker du en slik; http://www.wowhead.com/?talent=hZxbbZEc0tiesxez build. Glhf. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som husker Macroen for å spamme alle de 4 forskjellige totemsa bare med å drykke 4 ganger på samme knapp? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 /castsequence reset=5 totem1, totem2, totem3, totem4 Foretrekker 5 sec reset sånn tilfelle litt lagg og diverse. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kuldesjokk, va gjør den "reset=5". Selv har jeg bare keybinda totemtimer til alt+1 alt+2 alt+3 alt+4 så bruker jeg totemtwisting agi+wf. Fungerer top det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 at den hvert femte sekund resetes til å starte på totem1, hvis ikke så begynner den f.eks. fra totem2 hvis du trykte en gang for mye så totem1 ble satt ut dobbelt. Blir fort mye kluss i lengden, sett f.eks. searing totem til totem1 så kan du bruke samme knappen hvert 30. sekund, men kun sette ut totem1 også når du må sette ut alle trykker du samme knappen fire ganger Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 aaahhh fatter. fine man : ) Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Mekker shammy og alle sier forskjellig, hva er mest dps til 70? spell eller str ap vegen. Added 35 spell og 20sta på legs nå er lvl 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå