PSV Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Usikker, men jeg klarte meg fint i SSC med 800 dmg og 20% crit, som man veldig lett får fra PVP nå. (Var før haste patchen, så hadde 0 haste også.) Magisters' Terrace Heroic kan du bare glemme å få være med til om du ikke er god nok for Karazhan, spesielt siden du ikke har noe CC. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ne&n=Zagina Her er cirkaish gear jeg hadde når jeg entret SSC/TK, shoulders er Tier 4 hvis noe annet vises. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 de vil ikke ha folk med PvP gear. som jeg skjønner siden det er jo 2 forskjellige spillestiler. selvom elemental shaman ikke er noe Brainer å spille. spamme en knapp kanskje 2 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis jeg får tatt vanlig MGT så kan jeg jo spørre guilden om vi kan farme på Selin for daggeren:) Hva trenger jeg får MGT? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du kan jo prøve få tak i s2mace/dagger med spelldmg da. Ellers er jo s2 ganske bra til elementalshamans, en god del spell dmg/crit, men de tenker nok heller på skills innen PvE når de sa at de ikke tok inn folk med pvpgear. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jo selvfølgelig mente de jo det i den sjangaran. Men jeg kan jo ikke bevise noe utenom å være i guilden Og etter utallige timer med honor grind på roguen min vil jeg helst slippe Burde jeg ha ca 600sd 20% crit for heroics? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tror jeg raida Karazhan med noe mellom 500 og 600 spelldamage første gangen, så ja, for all del, burde iallefall gå bra, såfremt det ikke er snakk om Magisters' Terrace. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Husk at hit rating gir mye mer dps per poeng, enn både spell dmg og crit. Så helt til du er hit cappa, er hit rating den beste staten for mer dps. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva er hit cap for shamans? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 For casters? 16%. Du kan få noen bonusprosent fra talents. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Elemental Shamans trenger 4% hit fra gear (51hit) for alle unntatt Draenei som trenger 3% (38hit) forutsatt en standard 41/0/20 spec. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp. Uten talents er del vel 16% for casters, men shammies kan slacke max på hit, så lenge de har riktige talents. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har så vidt begynt å levle en shammy og vurderer å levle som Elemental bare for å prøve noe annerledes. Er det så håpløst som alle skal ha det til eller funker det greit? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke håpløst, men vesentlig treigere. (Etter hva jeg har erfart) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Garantert raskere med elemental frem til level 30. Kanskje også til lvl 40. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og med to motsigende utsagn er jeg like langt! Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Enhancement selvfølgelig. Blizz selv sier at det er shamans leveling spec og etter hva jeg har erfart er quest rewards og loot MYE bedre for en enhancement shaman enn for en elemental shaman. Edit: Du gjør lurt i å samle opp healing gear mens du levler. Da har du mye bedre mulighet for å bli tatt med i dungeons. Du kan jo fremdeles neede på enhancement gear. Endret 5. august 2008 av beerlover Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Garantert raskere med elemental frem til level 30. Kanskje også til lvl 40. Usikker på denne. Normalt ville jeg satt meg imot, men etter at Lightning Bolt talentet skiftet fra 3sec base til 2.5sec kan det være noe i det. Normalt hadde 3sec vært for treigt uten noe slags form for anti-pushback resistance. Etter Level 40 er de jevngode etter min mening. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Må legge til før jeg legger meg at mitt utsagn ble veldig så bastant Grunnen til at jeg tror Ele er raskere enn Enh frem til hvertfall 30 er ganske enkelt mangelen på Windfury og Stormstrike. Jeg syntes også talentene i Ele gir mer DPS- økning og manaeffektivitet! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Enhancement før level 30 er helt grusomt. Elemental tar noe mer mana, men er i det minste morsommere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå