Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har mulighet til å gå Magisters Terrace Heroic så er vel Disse en god løsning.

Tok ikke meg mer enn tre runs før jeg hadde 2 stk til mitt enhancement gear.

Har enchantet begge med crusader. Synes de funger fint, eneste som jeg ikke liker er at det er så mye glow på de.

Spiller resto selv, men samler opp litt enhancement gear så levlingen går enklere når wotlk kommer.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvor mye penger du vil bruke. Executioner er klart best på Main Hand, men også dyr. +20 Strength er finfin billig enchant, mens Mongoose ligger bak Executioner på Main Hand, men er den beste Off Hand enchanten såvidt jeg er informert. Deathfrost er noe billig søppel som gjør deg lite godt.

Lenke til kommentar
Crusader er også en enchant som fungerer greit hvis du har dårlig råd(den skal også være bedre enn 20 str, ettersom den proccer ganske ofte)

 

Stemmer dette.

Sjekket ut diverse web fora og alle var enige at crusader er bedre enn 20 str. selv på lvl 70.

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Hei

 

skal søke meg inn i en guild og de vil at jeg skal ha bedre enn kara gear.

 

Jeg er nå i levle prosessen på 67. Hva burde jeg ha av stats?

 

Mine planer er å få gjort vanlige instancer til jeg har greit gear så starte på heroics få noen epics fra bossene der og i de andre slottsa skal jeg ha litt badge.

 

macen og daggeren fra mgt HC virker fristende. Er de gode nokk for kara+?

 

De driver med ZA og skal starte SSC.

 

Hilsen en Elemental shaman :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...