Alpakasso Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Link.Skal bare spille litt casual for moro, så blir nok mest BG. Ja, jeg har tenkt til å bruke 2h. Bumper denne, jeg, i håp om å få noen gode synspunkter, i stedet for å bryte ut i DW vs 2h diskusjon ... Står i quoten hva som er verdt å vite. Takk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis det blir absolutt null DW, så funker den der bra. Makset anticipation istedet for guardian totems hadde også gått ann, men det er litt opp til deg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du trenger jo guradian totems med grounding da. Den er så imba mot mage: purge-purge-purge-purge-vem til han caster- earth shock- slåslåslåså dengdrep- vet til hn caster-grounding-slåslåslås-død. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Instant casts? Hvem er det du spiller mot da egentlig? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ville kanskje hatt guardian totems som resto, men ikke som noe annet tror jeg :o Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Må ha Guardian Totems som enhancement også. 2% dodge istedet, hva er det dere røyker? Enh shaman kan interrupte enda lettere enn en restoshaman, fordi han ikke trenger avbryte casts. Utenom når han faceroller over Stormstrike/Purge/Shock så har han plenty av tid til å slenge ut en Grounding Totem. Endret 4. juli 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Må ha Guardian Totems som enhancement også. 2% dodge istedet, hva er det du røyker? Dette var mest fordi han hadde 4 points til overs siden han skippet DW. Men ja, 2 sec mindre CD på grounding merkes litt, men jeg er ikke sikker på om jeg ville ha brukt points på guardian totems som enhancement nei, men det er meg^^ Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Men er 2hander noen vei å gå i det hele tatt? Ikke for å starte 2h vs DW diskusjon, som han spesifikt ba om, men er ikke DW mye bedre uansett hvordan man vrir og vender på det? Et spesifikt, nei 2 hander er bra det og, fordi: -svar holder for meg Husker bare når jeg levla at alt ble lettere (og morsommere fordi man var ikke avhengig av å vente på procs like mye) når jeg fikk DW istedenfor 2h :o Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 DW er nok best uansett hva ja, mye større sjanse for å procce WF når du først kommer inntil feks en mage osv, og med flurry så får du en mye større burst dmg med DW. Selv om det kanskje er litt kult å få satt inn noen høye crits med en 2h^^ Mye mer jeg kanskje skulle ha sagt, men jeg kommer ikke på noe nå. Må ute å male :o Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du får mye mer damage done med DW enn 2h ja, Men 2h er så digg når du får inn noen litt syke crits Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ? Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere? Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear. Endret 13. juli 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Stack mp5 for å holde ut, gem 9/2(Royal), skaff deg trinket fra Black Morass og alt av badge gear. Du kan forøvrig heale en del av den enkleste heroicene. Ta meg deg masse av Super Mana Potions, du kommer til å trenge dem. Karazhan blir ingen problem for deg. Glhf Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1400 +healing, 100 mp/5 og 10k mana er gode stats for å begynne å raide Karazhan. Her er en kjempegod guide til pre-Karazhan gear, som gir deg flere alternativer til gear, gems og enchants. Stack mp5 for å holde ut, gem 9/2(Royal), skaff deg trinket fra Black Morass og alt av badge gear.Du kan forøvrig heale en del av den enkleste heroicene. Ta meg deg masse av Super Mana Potions, du kommer til å trenge dem. Karazhan blir ingen problem for deg. Glhf Å skaffe alt av badge gear er mye lettere sagt enn gjort, det vil ta en evighet selv hvis du gjør flere heroics om dagen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg sa ikke vel ikke hvor lang tid det kom til å ta, gjorde jeg? ;> Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, det gjorde du ikke, men det er uansett ikke en effektiv måte å skaffe seg pre-Kara gear på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sånn jeg forstod det kunne han da gå kara nå, badgegearet varer mye lenger så det kan han jo skaffe når han raider alt t4 content også eventuelt Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Heisann folkens! Jeg er ute etter en simpel og funksjonsrik totembar av noe slag, eller i allefall noe for å holde orden på totemene mine. er lvl 30 nå så det blir en del av dem. Noe forslag? Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Totemus..? Med den kan du også se hvor lenge det er igjen av totemene du har satt ut etc. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 GotWood er fin. Dog jeg ville ha satt keybindings på Mana Spring og Totemic Recall. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Bruker Chaman2, eller TotemManager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå