Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha Guardian Totems som enhancement også. 2% dodge istedet, hva er det dere røyker?

 

Enh shaman kan interrupte enda lettere enn en restoshaman, fordi han ikke trenger avbryte casts. Utenom når han faceroller over Stormstrike/Purge/Shock så har han plenty av tid til å slenge ut en Grounding Totem.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Må ha Guardian Totems som enhancement også. 2% dodge istedet, hva er det du røyker?

Dette var mest fordi han hadde 4 points til overs siden han skippet DW. Men ja, 2 sec mindre CD på grounding merkes litt, men jeg er ikke sikker på om jeg ville ha brukt points på guardian totems som enhancement nei, men det er meg^^

Lenke til kommentar

Men er 2hander noen vei å gå i det hele tatt? Ikke for å starte 2h vs DW diskusjon, som han spesifikt ba om, men er ikke DW mye bedre uansett hvordan man vrir og vender på det?

 

Et spesifikt, nei 2 hander er bra det og, fordi: -svar holder for meg :p

 

Husker bare når jeg levla at alt ble lettere (og morsommere fordi man var ikke avhengig av å vente på procs like mye) når jeg fikk DW istedenfor 2h :o

Lenke til kommentar

DW er nok best uansett hva ja, mye større sjanse for å procce WF når du først kommer inntil feks en mage osv, og med flurry så får du en mye større burst dmg med DW. Selv om det kanskje er litt kult å få satt inn noen høye crits med en 2h^^

Mye mer jeg kanskje skulle ha sagt, men jeg kommer ikke på noe nå. Må ute å male :o

Lenke til kommentar

Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ?

 

Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere?

 

Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear.

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar

Stack mp5 for å holde ut, gem 9/2(Royal), skaff deg trinket fra Black Morass og alt av badge gear.

 

Du kan forøvrig heale en del av den enkleste heroicene.

Ta meg deg masse av Super Mana Potions, du kommer til å trenge dem.

 

Karazhan blir ingen problem for deg.

 

Glhf ;)

Lenke til kommentar

1400 +healing, 100 mp/5 og 10k mana er gode stats for å begynne å raide Karazhan.

Her er en kjempegod guide til pre-Karazhan gear, som gir deg flere alternativer til gear, gems og enchants. :)

Stack mp5 for å holde ut, gem 9/2(Royal), skaff deg trinket fra Black Morass og alt av badge gear.

Du kan forøvrig heale en del av den enkleste heroicene.

Ta meg deg masse av Super Mana Potions, du kommer til å trenge dem.

Karazhan blir ingen problem for deg.

Glhf ;)

 

Å skaffe alt av badge gear er mye lettere sagt enn gjort, det vil ta en evighet selv hvis du gjør flere heroics om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...