IkkjeOleJørgen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nja, de gangene jeg brukte 2h før var etter mongoose proc + jeg sørget for å ha flurry oppe, da swappet jeg til 2h og poppet heroism. Ellers så er jeg ganske enig i at tallene kan bli ganske like med 1handers, tror mine windfury crits var oppe i 1700~ ish med dw. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) det der var ikke imponerende dernel.... har hatt like høye critts med dual wield... samtidig som det er MYE mer stabil dps med dual... 2hander er imo helt helt ubrukelig Hvor ofte har du sånne crits med DW? og hva i helvete slags våpen bruker du da? Hvem er egentlig best: T4 shoulders eller Pauldrons of primal fury Endret 2. juli 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg er best Skjerp deg da, svar på en skikkelig måte.. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg er best Nei, Bob-Gunnar er best. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 *Sukk* Noen er her bare for å ødelegge. Men Dernel. Jeg tror t4 er bedre pga Strenghten. Men jeg er langt i fra 100% sikker. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Joda, T4 har 26 str(52 AP) og fury har 58 AP T4 har 18int, Fury har ingenting. T4 har 17 hit rating, Fury har 20. Men har jo 230 hit rating nå så 3mindre hit rating gjør vel ikke så mye:P T4 har 10mindre agility T4 har sett bonus T4 har 1 mer stamina Så jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Joda, T4 har 26 str(52 AP) og fury har 58 AP T4 har 18int, Fury har ingenting. T4 har 17 hit rating, Fury har 20. Men har jo 230 hit rating nå så 3mindre hit rating gjør vel ikke så mye:P T4 har 10mindre agility T4 har sett bonus T4 har 1 mer stamina Så jeg vet ikke jeg... Vanskelige valg det med t4 og ZA gear. Men jeg aner ikke. Virker som om t4 er bedre. Selv om Fury har mer hit. Og 3 hit har ikke mye å si. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror jeg går for ZA-gear jeg, kjøper healing-shoulders eller noe i stedet. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan hende jeg har tatt feil om hitcappn på shamans. Hvor mye % ligger den på? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) 5% i følge Schellin. Endret 2. juli 2008 av Dernel Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg trodde ihvertfall det var totalt 16%. Altså 7% utenom tallents. Kan hende jeg har tatt feil hele tiden, at det er 16%+ de 9% fra tallents:o Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Med talents, fra Restoration og Enhancement, er alle gule attacks cappet. Med talents, klarer du deg fint med 60-100hit. Alt rundt det er greit. Jeg ville foretrukket ZA gear over T4 gear, noe også over T5. PVE Enhancement build: http://www.wowhead.com/?talent=hMZxVbdVMsAuqox0ez Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 5% i følge Schellin. Jeg føler jeg må backe opp den påstanden der. Det er 5% på gule angrep ikke på white. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 med s4 som har kommet, hva er personal for s3 skuldra? har ikke spilt siden april skjønner dere:) men skal ta det opp igjen nå Noe spesielt nytt som har skjedd for shamans? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Rating for S3 skuldre er senket med 50, så 1950 trengs. For å se hva som har skjedd med shamans, så kan du jo lese patch-notes? Toughness er endret til et mer PvP-talent og Ghost Wolf kan gjøres instant med talents er de endringene jeg kommer på som du kanskje ikke har fått med deg. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 det der var ikke imponerende dernel.... har hatt like høye critts med dual wield... samtidig som det er MYE mer stabil dps med dual... 2hander er imo helt helt ubrukelig Hvor ofte har du sånne crits med DW? og hva i helvete slags våpen bruker du da? Hvem er egentlig best: T4 shoulders eller Pauldrons of primal fury har bare gladiator våpen men har 2 veldig gode trinkets bloodlust brooch og berserker trinket fra za som brukes hele tiden.... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er da mye mer enn våpen og trinkets som er viktig^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå