Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice å se at du liker Restoration.

 

Som shaman, gemer du aldri for intellect, det er en totalt ubrukelig stat for shamans.

Du går heller for 9healing, 2mp5 gems.

 

Jeg ville også endret på talents. Totemic Focus er rimelig dårlig i forhold til Nature's Guardian. Survivability > Mana, right?

 

 

/Jan Tore

Lenke til kommentar

Atm raider jeg, 8/0/53 er veldig bra om du kjører bare 25 mans der man ikke trenger å bruke healing wave. Jeg bruker for ofte healing wave atm og føler ikke jeg kan specce slik, det er derfor jeg har mana talent også. Ser ikke på natures guardian som et pve talent der hvor jeg raider nå. Mulig det kommer godt med senere.

 

Angående gems, som dere ser har jeg lite gear med gem sockets og har måttet gjøre det slik for metagem proccen, jeg har ikke vert resto lenge så jeg driver på utforskings stadiet enda.

Lenke til kommentar

Det er i grunn synd at vi shamaner scaler så forferdelig dårlig i forhold til Paladins på Karazhan nivå. Den beste healen vi har, funker rimelig dårlig der, og Healing Wave er alt for treg til å gjøre ordentlig nytte av seg med gearet man har da. Samtidig går man veldig fort tom for mana ved å bruke Lesser HW. Jeg husker veldig godt disse problemene.

 

Den beste løsningen, virker å være stacking av mp5, bruke mana oils på våpen, eventuelt food/flask og bruke LHW/CH, og bare heale melee, eller ranged om de står nær hverandre.

 

Man klarer seg fint i Karazhan til og med SSC/TK med 1500-1800 bonus healing. Så stacking av mp5 på dette raidenivået er mye bedre, da det gjelder å holde ut.

 

Når det kommer til 8/0/53 så har du helt rett. Speccen er veldig bra på Kael'thas, i Mount Hyjal og Black Temple, og er et must i Sunwell. Men før det, er en spec som fokuserer mer på mana regen å foretrekke.

Lenke til kommentar

Med ditt gear, kommer du til å dø veldig fort. Selv i 1500-1800 bracketene.

 

Selv har jet ~450 resilience, 1800 healing og 11,2k hp i pvp gear, og mot 2dps, blir selv jeg

evig fort knust hvis jeg gjør noe feil.

 

Angående spec, bruker jeg http://www.wowhead.com/?talent=hZtbb0xLZE00xA0stez. Toughness er ofte uvurderlig, i hvert fall slik situasjonen er nå, mye melee+druid teams osv, samt Mage/rogue.

 

Lykke til. ;>

Lenke til kommentar
Med ditt gear, kommer du til å dø veldig fort. Selv i 1500-1800 bracketene.

 

Selv har jet ~450 resilience, 1800 healing og 11,2k hp i pvp gear, og mot 2dps, blir selv jeg

evig fort knust hvis jeg gjør noe feil.

 

Angående spec, bruker jeg http://www.wowhead.com/?talent=hZtbb0xLZE00xA0stez. Toughness er ofte uvurderlig, i hvert fall slik situasjonen er nå, mye melee+druid teams osv, samt Mage/rogue.

 

Lykke til. ;>

 

Var igrunnen det jeg regnet med ;)

 

Men i battleground pvp, så overlever jeg uten problemer i 15-30 sec om jeg har 2x dps på meg. kommer selvsagt ann på hvem som spiller mot meg, ikke at jeg er mester akkurat.

 

Men det kan jo være gøy å spille til tross for at man blir drept fort.

Lenke til kommentar

hehe sant det. battelgrounds er ikke helt det samme :p

 

 

spilte vell 40 kamper i 2v2 i går med locken min (142 resilence og ~1000shadowdmg 11k hp) morro det. vant vell ca halvparten:D

 

i iz nub

 

Rogue / Warlock 2v2 setup, (mest wins)

Rogue / Shammie 2v2 setup.(just for fun liksom)

 

GØY!

 

Tror jeg ska holde shammien i BG en stund til. i allefall til jeg har samlet opp noe mer welfare epics.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...