Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Så shaman skal ikke ha hit rating nei, jaja.

EDIT: det at jeg har 2 gladiatordeler er bare fordi at jeg har ikke kommet lengre enn kara/za/gruul.

Kara dropper http://www.wowhead.com/?item=28589 som suger i forhold til gladiator shoulders

Chest: http://www.wowhead.com/?item=28599 som også er litt dårligere enn Gladiator siden s1 chesten har STRENGHT

Jeg har wrist og jeg: http://www.wowhead.com/?item=28454 som er eneste som dropper i kara/gruul/za er nå i hvertfall er dårligere enn vindicator bracers

 

Men jeg vet jo selvsagt at det dropper shoulders fra Nalorakk men jeg har ikke fått de, enda.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vesentlig forskjell på hitrating og hitgems. Du er allerede cappet på gule angrep med talents, så alle gems burde gå til +8 strength eller +4 crit/+4 strength om det er en fin bonus.

 

Shoulders som er bedre enn Gladiator får man jo av High King Maulgar (t4), Chess event, MgT heroic, revered Kurenai, og som sagt de to i Zul'aman. :)

 

Chest som er bedre enn Gladiator får man fra Magtheridon (t4), Nightbane, 2x MgT (en i hver), i tillegg til cirka 4 badge chester som er bedre enn Gladiator.

 

Wrist kan du jo lage av Leatherworking, i tillegg til at det er wrists fra badges som du også kan kjøpe ;)

Lenke til kommentar
EDIT: det at jeg har 2 gladiatordeler er bare fordi at jeg har ikke kommet lengre enn

...

 

Poenget var ikke "olol du har s1 shoulders", men at dersom du får 2 set bonus fra T4 i en meleebasert raidgruppe, så får hele gruppa 12 strength, noe som blir en god del AP.

 

Med metagem socket er det nok til å overstige verdien av Grimgrin raid-DPS-wise med god margin, om jeg ikke tar feil.

 

Dersom du var i PvP gear, og hadde andre T4 deler, ville det ikke vært tilfelle at du fikk 2 set bonus fra å ta på T4 hjelm, og uttalelsen min ville ikke stemt.

 

Teoretisk gruppe med rogue/rogue/fury warrior/feral druid/enh shaman.

Rogues: 14,5 ap hver = 29 ap

Fury warrior = 32 ap

Feral druid, cat form = 32 ap

Enh shaman = 29 ap

 

Totalt: 122 ap. Dersom du skal beregne forskjellen mellom Grimgrin og T4 hjelmen din i raids må du slenge på 122 ap.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Uff, Nå er jeg drit lei shaman. Starta med WOW igjen og rerolla til shaman. er lvl 48, og det eneste jeg gjør er stromstrike > earthshock > helt moben er dø.

Noen tips til ossen lvl kan bli litt morsomere med shaman?

 

Har du levlet andre classes?

 

Vel, jeg syns det er morsomt å respecce av og til når man levler. Elemental er ganske effektivt om du har mye spellcrit, jeg er atm resto. Men i elemental gear har jeg ca 31% bolt crit + rundt 900 spelldamage med totems nede, jeg føler det går mye fortere å grinde som elemental enn enhancement, men det er pga jeg har såpass mye crit.

 

stort sett er langdrygt å levle alle classes, vil også anbefale quest-addons som gjør det mye lettere å finne fram osv.

Lenke til kommentar
Har du levlet andre classes?

Har lvl mage, druid og hunter. mage var det beste, respecca mange ganger, men da kunne jeg bruke samme gear, men med shaman har jeg bare melee gear. Så jeg brenne opp hele manaen min på 1 mob.

stort sett er langdrygt å levle alle classes, vil også anbefale quest-addons som gjør det mye lettere å finne fram osv.

Bruker quest helper, veldig bra addon det.

Lenke til kommentar

ups, ble litt feil der. viss jeg respeccer til elemental så brenner jeg hele manaen min. Fordi jeg bare har melee gear.

 

Tar mobs på 1,5 sec, men det er ikke så morsomt å trykke 2 - 5 knapper i hver kamp.

 

Spiller WoW fordi det er morsomt ikke fordi jeg må :p

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...