Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg ikke liker Enhancement shamans, er i grunn WF. Nesten alt er bygd på wfproccs, noe jeg synes blir for kjedelig. Så klart har vi totems, shocks osv, men jeg ville heller hatt en del forskjellige melee abilites istedet for at alt skal ligge i stormstriken+WF.

Ville selv heller hatt shamans omgjort, men kan ikke forestille meg hvordan de skulle blitt, mest fordi jeg ikke har fantasi nok til det^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ikke liker Enhancement shamans, er i grunn WF. Nesten alt er bygd på wfproccs, noe jeg synes blir for kjedelig. Så klart har vi totems, shocks osv, men jeg ville heller hatt en del forskjellige melee abilites istedet for at alt skal ligge i stormstriken+WF.

Ville selv heller hatt shamans omgjort, men kan ikke forestille meg hvordan de skulle blitt, mest fordi jeg ikke har fantasi nok til det^^

 

Nå hjalp Dual Wield litt for den delen. Pre-TBC så var skaden enten patetisk, eller fantastisk, avhengig om WF procca med 2h. Med DW proccer den omtrent hele tida.

 

Repertoaret av melee-abilities er litt snevert hos enh shaman/ret paladin, men man har heldigvis en del spells, totems, buffs til å gjøre det litt mindre ensformig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Koser meg mer med en retpaladin, mest på grunn av stunns, blessings(Blessing of freedom<3) og devine shield, og i tillegg har de jo plate. Tauren shamans har jo en stunn de også, som jeg selv synes er den beste racialn som shaman, men fortsatt synes jeg de mangler noe som melee. Samme med elemental, mangler noe.

Men hadde elemental og enhancement blitt noe mer buffet, hadde de fort blitt alt for OP, mest pga måten shamans er bygd opp på, vet ikke helt hva som skulle ha blitt endret egentlig.

 

Likte mest å spille som Eye of the storm(tallent/ Earthshield specced. Herlig ^^

Lenke til kommentar
For stor crit-chance tenker jeg. (procc-chance?) har egentlig ikke peiling på shammies.

 

 

har du et godt eksempel på det.

Mer et eksempel på hvordan det var pretbc. Hadde du bra gear og kunne dine abilities, så tok du det meste. Ihvertfall når du vandrer rundt med PvE epics og i tillegg Sulfuras.

Keyboardturner, bruker Warstomp helt randomly osv, viser jo litt hvor flink han er, men så klart, det der er jo lenge siden ^^

Lenke til kommentar
Unbreakable er vel kanskje den feteste shamanen pre-tbc.

Nå har andres talenter blitt boostet mye i forhold til shamanens imo.

 

Var egentlig den jeg prøvde å finne, men huska ikke navnet. :wee:

 

 

Her har dere forøvrig en 70 enh som ganske så greit dreper.

 

gjort mot spillere med 0 resi (by the looks of it) og han har aldri blitt utfordra... Ikke en eneste stun/CC. Om han hadde blitt det, hadde han blitt eid på flekken.

 

Jeg gjør like mye dmg med min PvE enhancement kit. Det er ikke å drepe som er problemet. Problemet er å overleve nok til å drepe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...