Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Regner med at den varer over 10 sek, så du rekker å få inn de 3 slagene før tiden går ut uansett.

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt merker jeg. Likte selv ikke enhancement etter tbc kom, var greit nok i pve, men litt for svak i PVP.

Får teste/kose meg med AoC helt til wotlk kommer, og se hvordan de blir da ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Testet dette ut litt... spilte en drøy time med gorhowl øksa (sisteboss i kara) og en drøy time med 2x gladiator... 2handeren kan ikke MÅLE seg meg dmg outputten som DW gjør enkelt og greit... i pvp var 2 hander mer eller mindre useless og... greit nok kan få til et par kule høye critt men det skjer 1 gang vær 5 time så det er langt ifra verdt det

 

ja her er fasiten. ikke mer å diskutere. 2h for shaman suger i alle tilfeller.

Lenke til kommentar

Den videoen minnet litt om gode gamle dager som shaman!

 

Men dessverre så gav nok den videoen helt feil bilde av enhancement shaman i PVP i dag. Alt som ble vist på den videoen var masse store (og imponerende riktignok..) crits med WF, men nesten alt var mot andre spillere med veldig lav resillience, og det var stort sett han som angret forbipasserende spillere. Skjelden han ble angrepet av noen^^

 

Jeg kunne nok f.eks drept han der svært enkelt med den elendig geara magen min:( Evt. en annen klasse som kan kite/CCe...

Lenke til kommentar
Den videoen minnet litt om gode gamle dager som shaman!

 

Men dessverre så gav nok den videoen helt feil bilde av enhancement shaman i PVP i dag. Alt som ble vist på den videoen var masse store (og imponerende riktignok..) crits med WF, men nesten alt var mot andre spillere med veldig lav resillience, og det var stort sett han som angret forbipasserende spillere. Skjelden han ble angrepet av noen^^

 

Jeg kunne nok f.eks drept han der svært enkelt med den elendig geara magen min:( Evt. en annen klasse som kan kite/CCe...

wat?

Lenke til kommentar
Den videoen minnet litt om gode gamle dager som shaman!

 

Men dessverre så gav nok den videoen helt feil bilde av enhancement shaman i PVP i dag. Alt som ble vist på den videoen var masse store (og imponerende riktignok..) crits med WF, men nesten alt var mot andre spillere med veldig lav resillience, og det var stort sett han som angret forbipasserende spillere. Skjelden han ble angrepet av noen^^

 

Jeg kunne nok f.eks drept han der svært enkelt med den elendig geara magen min:( Evt. en annen klasse som kan kite/CCe...

wat?

 

Hva er det du ikke skjønner? Hvis du prøver å fortelle meg at det ikke fantes resillience før TBC (noe jeg selvsagt er klar over), så har du totalt misforstått posten min:P

 

Hvis du prøver å si noe annet, så utdyp gjerne^^

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...