Gnimmels Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Handler ikke levling mye om stødig melee-dps? Hvertfall på outlandsmobs som har noe mer HP enn Azeroth mobs. Uansett så er jeg ganske så uenig med deg! Stormstrike er jo blitt "buffet" for å passe til DW, siden det nå da slår med begge våpnene. Med DW vil Unleashed rage stort sett være oppe hele tida, noe det ikke vil med 2h, og man får fullt utbytte av shamanistic rage med DW, som etter nerfen ikke vil merkes i det hele tatt omtrent med 2h... Siden man også som shaman får tilgang til mye +hit fra talents, så er DW utvilsomt veien å gå foran 2h for levling. Eneste 2h kan være interessant som er for å få store tall mot cloth i PVP... Men DW er generelt sett bedre i PVP også... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 DW gir nok mere dps om våpnene er ca like bra mtp kvalitet Ellers så er 2h fryktelig morro i bg's da Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Glem ikke fatal mangel på hit rating pre-70. DW gir +25% sjanse for miss, noe ikke 2h gjør. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Så får du gode 9% fra talents. Samt at dualwield i tillegg i bortimot alle tilfeller gjør mer damage. Endret 11. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Glem ikke fatal mangel på hit rating pre-70. DW gir +25% sjanse for miss, noe ikke 2h gjør. Som Lycan nevner, enhancement shaman er vel den klassen som får mest +hit fra talents. De +hit du får fra talents er MER enn nok før level 60. Etter lvl 60 er +hit gear veldig lett å skaffe gjennom quests... Ellers så har man vel rundt 12% (litt usikker her) sjanse for miss med 2h også. Og når man da har 9% hit fra talents, og såpass mye mer dps fra andre DW-lagde talents, og ikke minst mer dps fra 2stk 1h våpen, så er det rimelig overlegent med DW. Eod! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 5% miss mot mobs på lik level med 2h. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så får du gode 9% fra talents. Samt at dualwield i tillegg i bortimot alle tilfeller gjør mer damage. 6% de tre siste får du ikke før utlandet cirka... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Irrelevant. Poenget er at dualwield, selv med så mye miss, gjør mer skade enn 2h. Slik er det for warriors og, kanskje med et unntak i slam-spec (som da har instant-attack uten cooldown, noe en shaman ikke kan skryte av). Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Irrelevant? Hadde det vært noen andre enn deg som sa det hadde det neppe vært irrelevant Men jeg forsåvidt enig i at DW er bedre som shammy. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Takker for fine svar angående på posten på forrige side! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Irrelevant? Hadde det vært noen andre enn deg som sa det hadde det neppe vært irrelevant Men jeg forsåvidt enig i at DW er bedre som shammy. Hvorfor har jeg en følelse av at det faktisk stemmer? xD Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ingen aning. Om du får de tre siste poengene senere spiller ingen rolle, du får 9% hit fra talents alene supplementert med det faktum at to våpen i bortimot alle tilfeller gjør mer skade. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Testet dette ut litt... spilte en drøy time med gorehowl øksa (fra sisteboss i kara) og en drøy time med 2x gladiator... 2handeren kan ikke MÅLE seg meg dmg outputten som DW gjør enkelt og greit... i pvp var 2 hander mer eller mindre useless og... greit nok at kan få til et par veldig høye critts men det skjer 1 gang vær 5 time så det er langt ifra verdt det. Endret 13. mai 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mer slag per 10 sec(bare et eks), mer sjanse til å procce flurry per 10 sec, som da fører til enda mer speed. Logisk vet ikke hvorfor jeg skrev dette jeg, trøtt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Husk at den da også bruker flurry charges fortere. Slike effekter er en konstant 30% økning av hvit dps uansett hva slags våpen du bruker. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Med men ganske grei hit/crit, så har du jo ganske stor sjanse til å holde opp flurryen, siden du slår mye oftere. Så DW>2h uansett tbh. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Den. Er. Konstant. Uavhengig av 2h og DW. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Selv ligger jeg på top 3 (som oftest) på damage meter i raids og slikt, med DW shaman. Endret 13. mai 2008 av Dernel Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Må nesten legge meg flat. Skjønner ikke at jeg trodde flurry var over sekunder, ikke varig over neste hits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå