lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Går dette ann mot _alle_? Altså.. samme faction ? Edit: Skjønte at den var retta mot Nerf. Jeg bare poengterte at jeg ikke vet hva det er :] Endret 8. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fancy. Hm, funker det på PvE server tro ! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fancy. Hm, funker det på PvE server tro ! det gjør det. I confirm Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hehe Bestemte meg akkurat at jeg gidder ikke mer pvp med shaman, går heller full pve jeg skal blir godt det Endret 9. mai 2008 av Dernel Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 heheBestemte meg akkurat at jeg gidder ike mer pvp med shaman, går helelr full pve jeg skal blir godt det Jeg anbefaller resto. Jeg har spilt enhancement helt siden TBC kom ut og raida mye med det speccet, men så bestemte jeg meg for å prøve resto. Det er helt DRØYT hvor imba chainheal er i endgame.... Om ikke jeg tar helt feil, så scaler den 125% med +healing, og mana cost blir da latterlig i forhold til + healing du får ut av det Det ga meg mer "edge" også, det å holde folk i livet er en mega spennende opplevelse og forandring fra enhancement. Jeg digger shamans egentlig. Du kan spille en meleeklasse med heals, du kan være fulblods healer, og du kan også leke "mage" og være caster. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, er enhancement nå og guilden trenger enhancement og ikke resto, så tror ikke jeg kommer til og respecce. Selv om jeg har noe elemental gear Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 enhancement er enormt digg! 40% igjenn til lvl 70 nå Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Der ble det T4 head på meg og=) 2/5 Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ble banna i dag for å ha posta hacks på wow-forumet... Men det må være en feil siden en spurte hvorfor shamans kunne drepe banken hans, så sa jeg at det var en bug som gjorde at shamans kan bruke fire nova til å drepe dem. Er dette grunn til bann og hvordan skal jeg kontakte Blizzard om dette? Ban reason: Posting or linking to cheats, hacks, Trojan horses, or malicious programs Endret 11. mai 2008 av PaperMario Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du kan jo sende dem en mail, eller ringe. Men det er jo bare 48 timer, og tror de fleste har godt av det en gangi blant Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Problemet er at det ble permban, jeg har aldri blitt banna før... Endret 11. mai 2008 av PaperMario Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Å faen, nei da tror jeg du burde sende en mail til blizzard, evt. ringe EDIT: Den fire nova totem er ikke en bug, og når jeg ser litt nærmere på problemet ditt, er det god nok grunn til ban ja Endret 11. mai 2008 av Dernel Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Faen da. Er det bare på forumet eller i spillet også. Holder på å reinstalere nå så kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det står hvis du er banna fra forumet. Jeg er selv banna fra forumet. Men ikke in-game. Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Godt å ikke være alene da. Endret 11. mai 2008 av PaperMario Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kort og godt: 1h+shield eller 2h ved lvl'ing? Kun lvl 22 for øyeblikket, enh. specc. Regner med at WF og 2h blir veien å gå fra 30+? Eller? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 2h frem til du får DW ja... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 2h > DW for lvling imo. DW er bedre for å holde stødig melee-dps i PvE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå